Страница 4 от 13
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:08 pm
от Labros
Освен списъка с машините коя къде е, да взема да се направи и подобен за състоянието им. Някои боя не са виждали от 70-те години, други на външин вид ги бива, пък отвътре са калпави...
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:13 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Освен списъка с машините коя къде е, да взема да се направи и подобен за състоянието им. Някои боя не са виждали от 70-те години, други на външин вид ги бива, пък отвътре са калпави...
Частните машини са отвън зян, отвътре като излезли от завода - на БДЖ е обратното, софийска 52-ка = деветия кръг на пъкъла земни!
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 6:47 pm
от shotik
lok45111 написа:Днес се сетих да се кача и на 52-286, която е собственост на "Лакпром". Отвътре машината е приказка, а отвън я знаете - въпреки, че е собственост на един от големите заводи за боя, такава не е виждала откакто е машина.
Ето снимка в кабината:

Локомотива е пребоядисан 1987 г след катастрофата на Световрачене с електровоз ,обслужващ козяшка вертушка,станала на 21.09.1987 г.
Виждам че волана на контролера отдясно е похабен ,а на групата ключове на пулта в ляво единия е счупен още тогава.
Ако Марио може да направи още някоя снимка от други места на кабината ,може да видя и спомня дали има нещо друго правено.Бялата кутия посредата не си я спомням да я е имало.
Оригиналното осветление на всички уреди е с една лампа и светопровод над всеки уред.
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 6:53 pm
от Mario Evstatiev
Ето и снимка към дясната страна на кабината - няма видими следи от удара, явно е възстановена доста добре. Бялата кутия е модернизация - оригинално я няма.

52
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 6:58 pm
от shotik
От удара беше деформирана бронята и коша само при радиатора.
Re: 52
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 7:00 pm
от Mario Evstatiev
shotik написа:От удара беше деформирана бронята и коша само при радиатора.
Коша при радиатора е здрав - вероятно е сменено цялото отделение. По рамата и челната греда вече също няма следи. Явно възстановяването е направено безупречно или преди да бъде предаден на "Лакпром", локомотива е приведен в безупречно техническо състояние.
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:11 pm
от Ghost
Локомотиви 52 065, 52 223, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:05 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Локомотиви 52 065, 52 223, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап.

То от 52 065 не остана нищо за сваляне - отделение "Спирачки" си свали всичко, другите отделения също са си свалили възлите.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 4:46 pm
от Saruman
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:23 pm
от assen5
Тая снимка е просто уникална, халето локомотива светлината по-скоро сумрака в халето къртят.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:26 pm
от Mario Evstatiev
assen5 написа:
Тая снимка е просто уникална, халето локомотива светлината по-скоро сумрака в халето къртят.
Снимката е перфектна наистина и браво на Ники за уловения момент. За мен тя ще напомня винаги как стоях отдясно в кабината на 61-02, хванал кран-машиниста, сякаш ще задържа за натискане на "купли" от 52-141 и гледах вперено напред. Това никога няма да се забрави...
52 141 ще остане като мил спомен, как след няколко години седене в халето, аз бях първият "машинист" който изкара онова мъниче 61-02 навън на слънчевия коловоз...
Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 11:29 am
от VESO
Днес , докато преглеждах едни снимки , открих , че съм снимал
52106-2 на гара Филипово , правеща маневра и едва сега забелязах , че машината е със свалени знаци на БДЖ.Редовно съм я виждал на Фп да се навира в едни складове около гарата в северна посока , но не съм забелязвал , че е частна. Някой има ли представа кой и е собственик , тъй като няма отличителни знаци?
Между другото , актуализирал съм списъка на частните 52-00-ки , намиращ се на стр. 3.
Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 7:27 pm
от Mario Evstatiev
Днес за ремонт по необходимост влезе и съответно излезе
52 202-9. Локомотива е скоро от голям ремонт и е изключително чист и запазен. Днес за първи път от една година насам обърнах внимание, че механиката свети
Ето ви я машината

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 7:48 pm
от VESO
Страшна машина! А "кренвирша" какво прави там , за ремонт ли е влязъл?
Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 7:57 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Страшна машина! А "кренвирша" какво прави там , за ремонт ли е влязъл?
"Кренвирша" си седи на гараж.
52 205 също е много хубава машина. Тя в момента е за лицензия в депото. Днес мериха колоосите и се оказа, че ще се вади 3-та поради изместване(кривина) с 0,7 мм.
52 227 беше пък МПР и ревизия на предпазните вентили на въздушната инсталация. Локомотива беше за ГРСС, но поради предстоящ подемен ремонт, срока за спирачната ревизия се удължи с 3 месеца, съгласно нормативите в БДЖ. На тази машина, бригадите са си купували хамершлак и са боядисвали пулта и ел. шкафа в кабината. Доста приятна е станала вътре.