Вижте на какво се натъкнах
"
Български държавни железници" ЕАД обявяват търг за доставка на комплект оборудване за извършване на модернизация на до 30 броя дизел-електрически локомотиви
28/11/2006
Обявление за обществена поръчка от Възложител по чл.7, ал.1, т.5 от ЗОП
Доставки
№ 9 от 27.11.2006 г.
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
• Официално наименование: "Български държавни железници" ЕАД
• Пощенски код: 1080
• За контакти: Дирекция "Локомотиви"; Отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"
• Факс: 02 9877151
• Адрес: ул. "Иван Вазов" № 3
• Град: София
• Лице за контакти: инж.Слави Ангелов; инж. Виолина Бутилова
• Адрес на възложителя:
www.bdz.bg
• Телефон: 02 9324446; 02 9324739
• Държава: Република България
I.2) Основна дейност/и на възложителя
• Основна дейност: Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката
• Наименование: Доставка на комплект оборудване, заедно с техническа, конструкторска и друга съпътстваща документация, необходими за извършване на модернизация, състояща се от ремоторизация и капитален ремонт на до 30 броя дизел-електрически локомотиви на "БДЖ" ЕАД, серия 07, както и цялостен контрол на технологичния процес при извършването на ремоторизацията и капиталния ремонт.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение
• Код NUTS: Велико Търново (BG123)
• Място на изпълнение: Поделение за товарни превози - Горна Оряховица. Кандидатите могат да направят оглед на откритите и закритите площи в срок от 60 дни от публикуване на обявлението.
• Тип доставки: Покупка
• Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Предназначение на обявлението
• Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение
• Брой изпълнители:
• Прогнозна стойност:
• Срок в месеци:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
• Описание: Доставка на комплект оборудване, заедно с техническа, конструкторска и друга съпътстваща документация, необходими за извършване на модернизация, състояща се от ремоторизация и капитален ремонт на до 30 броя дизел-електрически локомотиви на "БДЖ" серия 07.00, както и цялостен контрол на технологичния процес при извършването на ремоторизацията и капиталния ремонт.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП
• 35231000
ІІ.1.7) Споразумение за държавни поръчки
• Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: Не
ІІ.1. Обособени позиции
• Обособени позиции: Не
ІІ.1.9) Варианти
• Приемане на варианти: Не
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
• Общо количество или обем: до 30
ІІ.2.2) Опции
• Опции: Не
• Брой месеци:
• Брой дни:
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
• Срок в месеци: 48
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
• Описание: Гаранция за участие в размер на 42 000 лева, или равностойността им в евро, със срок на валидност 180 дни от крайния срок за подаване на заявленията в деловодството на възложителя. Гаранцията за изпълнение на поръчката - 1 % от стойността на поръчката със срок на валидност 49 месеца след сключване на договора. И двете във вид на банкова гаранция или депозит внесен на името на "БДЖ" ЕАД, в ОББ - клон "Св. София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF в лева или IBAN BG38 UBBS 7827 1413 7065 19, BIC UBBSBGSF в EUR.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане
• Условия: По банков път, по схема на разсрочено плащане, неизискващо държавна гаранция. 1. Минимален гратисен период за изплащане на главницата - 18 месеца. 2. Минимален срок за плащане на лихвата - 12 месеца. 3. Минимален срок за плащане - 5 години, на три месеца. 4. Лихвен процент не повече от 6,5 %. 5. Авансово плащане на дизеловия двигател и на всички възли, детайли и резервните части /Приложение № 1 и №3/ - до 10 %. 6. Авансово плащане на допълнителното оборудване - до 25 %.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице
• Изискване: Да
ІІІ.1.4) Други особени условия
• Други особени условия: Не
• Условия:
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците
• Документи и информация: 1. Кандидатът за изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2. Изискуеми документи по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, подробно описани в образец- оферта към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
• Документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година. 2. Копие от данъчната регистрация и БУЛСТАТ на кандидата. 3. Други доказателства /по преценка на кандидата/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
• Документи и информация: 1. Референции за извършена ремоторизация на не по-малко от 3 локомотива през последните 10 години от същия тип или аналогична серия с предлагания тип двигател и съпътстващо оборудване, издадена от железопътен оператор от страна членка на Европейския съюз - оригинал или нотариално заверено копие. 2. Сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2000 за производителя. 3. Сертификат за произход /друг документ/ или декларация за произход на предлаганото оборудване и резервни части. 4. Разход на дизелово гориво за 100 часа работа на дизеловия двигател. 5. Доказателства за декларираните разходи за гориво. 6. Разход за поддържане и ремонт. 7. Доказателства за декларираните разходи за поддържане и ремонт. 8. Гаранционен срок, съобразен с изискванията на възложителя. 9. Технически условия за модернизация, изготвени от кандидата. 10. График за извършване на останалите до 29 бр. локомотиви, съобразен с изискванията на възложителя. 11. Списък на необходимите специалисти като брой и квалификация, които ще извършват дейностите по ремоторизация и капитален ремонт на до 29 локомотива. 12. Примерна технология за обслужване на дизеловия двигател до капитален ремонт, като се посочат конкретните човекочасове, необходими за обслужването на дизеловия двигател от началото на експлоатация до капитален ремонт (на колко моточасове, колко човекочаса е необходимо).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
• Запазени поръчки: Не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия
• За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
• Нормативни разпоредби:
ІІІ.3.2) Юридически лица
• Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
• Избрани кандидати: Не
• Вид процедура: Договаряне
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
• икономически най-изгодна оферта
• при показатели, посочени в документацията, в спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Електронен търг
• Ще се използва електронен търг: Не
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката
• Номер:
ІV.3.2) Предишни публикации
• не
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
• Платими документи: Да
• Време: 16:30
• Цена: 1000
• Условия: Документацията се заплаща в касата на възложителя или по банкова сметка на възложителя - "БДЖ" ЕАД, в ОББ - клон "Св. София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF, и се получава в деловодството от 13.30 до 16.00 часа.
• Дата: 05/02/2007
• Прогнозна стойност (валута): BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
• Време: 16:30
• Дата: 05/02/2007
ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите
• Друг език: Български
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите
• Брой дни:
• Брой месеци:
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
• Място: "БДЖ" ЕАД, София, ул. "Иван Вазов" № 3.
• Време: 13:00
• Лица: Упълномощени представители на кандидатите при действията на комиията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП.
• Дата: 07/02/2007
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка
• Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
• Прогнозен график:
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
• Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
• Проект/програма:
VІ.3) Допълнителна информация
• Допълнителна информация: Решение № 114/21.11.2006 г. за откриване на процедурата.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:
cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www. cpc. bg
• Телефон: 02 9884070
• Държава: Република България
VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация
VІ.4.2) Подаване на жалби
• Информация относно крайния срок: Информация относно крайния срок: 10 дни от датата на уведомлението.
VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби
• Официално наименование: Комисия за зашита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:
cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www . cpc . bg
• Телефон: 02 9884070
• Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
• Дата: 22/11/2006
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
I) Адрес за допълнителна информация
II) Адрес за документация
III) Адрес за изпращане на заявления
BDZ
http://bdz.creato.biz/bg/opentyrgove&view_id=714