Страница 4 от 28
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 9:02 am
от Mario Evstatiev
В неделя вечер за Русе замина локомотивна бригада на депо София за да приеме и докара ЕМВ 32 141/142 от капитален ремонт в Русе. Преди месец отново бе изпратена бригада, но тогава приемането така и не се състоя. Ако всичко е ОК скоро в депо София ще има една хубава ЕМВ.
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 9:39 am
от rexkos
Най-после да имаме свястно ЕМВ. Надявам се че поне тази електричка няма да бъде прецакана като своите събратя от депо Сф.
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 10:56 am
от bdz46
Поне за начало ще има да и се радваме. От 8 години в София не е имало ЕМВ от капитален ремонт.
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 10:58 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Поне за начало ще има да и се радваме. От 8 години в София не е имало ЕМВ от капитален ремонт.
Последната май беше
143/144 или
145/146, не съм сигурен. И двете обаче в момента са в категорията "пред разпад"!
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 1:02 pm
от TAURI
A 123/124 няма ли КР от 2001?
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 1:05 pm
от Mario Evstatiev
TAURI написа:A 123/124 няма ли КР от 2001?
Ааа, не знам. Определено обаче и тя е зле.
Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 1:35 pm
от bdz46
Тогава ЖП завода вече не работеше май, ама може, не съм гледал. Последния КР който съм виждал е от 1998.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:28 am
от Mario Evstatiev
Момчета, а я вижте на какво се натъкнах из сръбските сайтове. Както отдавна споменах, сърбите доста си пазят ЕМВ и им правят редовни и качествени планови ремонти. Освен това, всеки ЕМВ, преминал през GO(Glavni opravak) претърпява и модификация на пътническия салон, с цел да се подобрят удобствата на пътуване в него. Ето и доказателствата:

Това на последната снимка е регулатор на климатичната инсталация, която е монтирана на мястото на старите отоплителни калорифери горе в покрива. Освен това за по - сигурно при отказ да работи климатика са запазени, но сменени с нови ел. отоплителните печки.
Както виждате, ЕМВ е изцяло обновена, вероятно никой там не се е мъчил да пести от ремонта и ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, всички прозорци са сменени -няма такова нещо като стари и издраскани стъкла на кабините и салоните.
Освен това, този ЕМВ обслужва най - обикновени пътнически влакове и очевидно предлага доста по - приятно пътуване от софийските секции, където направо да ти се догади.
Еееех, кога ли ще доживея да видя това тук

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:02 am
от rexkos
Ремонтът е невероятен.

Просто не знам какво да кажа. Супер е. Нашите електрички това и посмъртно няма да доживеят. И между другото седалките са много подобни на нашите от вагоните серия 63.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:04 am
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Ремонтът е невероятен.

Просто не знам какво да кажа. Супер е. Нашите електрички това и посмъртно няма да доживеят. И между другото седалките са много подобни на нашите от вагоните серия 63.

Нашите ЕМВ вероятно в билзките две години ще стигнат до крайната си цел - гара ОБединена

А относно седалките, не само, че приличат на тези на вагоните серия 63, но са в пъти по - удобни от онези там.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:27 am
от rexkos
lok45111 написа:
Нашите ЕМВ вероятно в билзките две години ще стигнат до крайната си цел - гара ОБединена

Ако всичките 25 Ел. Дезиро ще са за София (което е малко вероятно), тъй като има най-най остра нужда от тях, то с удоволствие ще присъствам на церемонията при откарването на софийските 32-ки в Обединена.

И много хора ще трябва да присъстват, защото повече няма да търпят страх и ужас докато пътуват.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:31 am
от bdz46
Не говорете така, 32 е най-здравото, което се движи по релси в България. Преди са карали с тях бързи влакове със 120км/ч. След порядъчен КР ще станат нови и ще радват почитателите си още дълги години.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:36 am
от rexkos
bdz46 написа:Не говорете така, 32 е най-здравото, което се движи по релси в България. Преди са карали с тях бързи влакове със 120км/ч. След порядъчен КР ще станат нови и ще радват почитателите си още дълги години.
За съжаление никой няма да си прави труда да прави КР на тези трошляци. Някога, наистина са били здрави, тъй като бяха нови, но сега са морално остарели и вътре е невероятно "комфортно". Тяхната възраст е почти 40 години. По-удачният вариант е купуването на нови ел. мотрисни влакове.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 1:09 pm
от Гост
Отиват в Сърбия на ремонт и се връщат кат тази 412-ка

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 1:17 pm
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:Отиват в Сърбия на ремонт и се връщат кат тази 412-ка

33-та серия да, но 32-ра серия, особено 99% от софийските май само в гара Обединена могат да отидат
