Страница 4 от 17
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:17 pm
от 44 058
В някой депа локомотивите серия 43 са основна единица и се разчита единстевно на тях. Според мен не можеш да срявняваш вашите и нашите

Напремер сравни някой русенски файтър с нашата пловдивска 43 529

Тя са свикнала да си карат леки влакчето от по два-три вагона. На бърз влак не са стъпвали!!! Камоли на УБВ

А когато баща ти е работил по файтърите времената са били други (за Nikss)

И в последните години подръжката е занемарена

Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:31 pm
от 44-134
44 058 написа:Напремер сравни някой русенски файтър с нашата пловдивска 43 529
Сравни колко и какви влакове карат русенци и какви влакове караме ние и карловци.
Другото което е за пореден път ще кажа, че външния вид не кара влака.
И третото което искам да кажа е, че където 529 ще закара един влак малко машини могат да го направят(сега ще има коментари че всички електровози са с еднаква мощност и т.н.). И въпреки това 529 е една от малкото машини, които карат влакове над норма и успяват да ги карат нормално(като се има на предвид че за над норма говорим за наднормено тегло от 40-50 тона)
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:39 pm
от 42 072.9
Разкажете и някоя легенда за трите хикса.
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:45 pm
от VESO
Погледнете само повечето влакове,теглени от 43-00-ки какво представляват и тогава сравнявайте - депо ДГ си возят с 43 "Миньор"-а (1 вагон),русенци на 9620/9623 с файтър теглят фургон и 4 вагона,дупничани на локалните влакове до Бобов дол пускат 435XX-X (а те са двувагонни),варненци понякога (вече доста рядко) подават 43 на локалния 20164/20167,а той е само с 4 вагона,депо ПО за 82203/82212 осигуряват файтър,но пък влакът е с 3 вагона.43-00-ка съм виждал на "чирпанската хубост",тя също е 3 вагонна,мездренски 43-00-ки карат влакове до Лом,които са в порядъка от 3 до 5 вагонни.
Е,накрая излиза,че 43-00-ките в повечето случаи теглят влакове ненадвишаващи 5 вагона.Тогава каква база за сравнение ще имаме?
От друга страна виждали ли сте Белия кон,"Родопи" или Дианата с файтъри?Депо ПО има на разположение от тях,но задавате ли си въпроса защо не ги пуска там?Защо русенци осигуряват 44-00 на 4612/4613 или варненци на 3637?Помислете малко и сами си отговорете защо някой неща са така,а не иначе.

Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:49 pm
от 43.309
Веско не пиши едно към гьотора.
Депо СЗ кара всички товарни влакове с 43.5 и то не къде да е а по 4-та линия.Карловци какво карат според теб въздух ли?Естествено, че тежки ТВ по 3-та линия
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:53 pm
от 44-134
Веско ако обичаш спри да пишеш глупости
я помисли защо повечето файтъри седят в карлово.
После помисли дали си чувал нещо за алкатели или нещо друго.
След това машините за 110 км/ч са направени за толкова за да може да използва по-голяма мощност за сметка на скоростта, тъй като трябва да са по-приложими за ТВ.
И още нещо - както беше споменато на форумната среща в По в която до колкото помня и ти присъстваше и там беше казано
1. Питайте
2. Мислете преди да напишете нещо
Следващия път използвай и двете препоръки.
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:55 pm
от 44142
43 са идеални за ТВ и БВ. Друг е въпроса, че заради окачването което е по различно от 44 и 45 возят по твърдо. На БВ ако се падне 43 и караш със 100 и пътя е разбит лок те подмята в каб на всякъде. Принципно винаги се гледа на БВ да се подават 44 или 45 понеже имат по добра возия. Случвасе да дават и 43 като се закъса за маш или стане някакъв батак с маш поради някаква причина.
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 8:59 pm
от 43.309
Някой който има нормите за влаковете теглени от сътоветната серия да каже точно,но 46.2 са с намалена теглителна сила поради редукторите за 150 км/h и някои други фактори при модернизацията.
Разликата в норма влак за 43.5 и 46.2 при 25 %0 нагорнище е в порядъка от 50-60t,което е нищо направо.Един вагон в полза на 46.2.
Публикувано на: Пон Май 14, 2007 9:10 pm
от 44142
За алкателите имаше телеграма поради недостига на маш може да вървят и такива без Алкател. Примерно 44060 е с Ериксон а си върви за Бургас без проблеми.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 11:42 am
от Nikss
44 058 написа: А когато баща ти е работил по файтърите времената са били други (за Nikss)

И в последните години подръжката е занемарена

Баща ми и преди и сега кара файтърите.Редовно кара 43-ки.Като няма 43-ки кара 45-ци.Веднъж му се беше случило да кара 42 179 с влак 70223.43-ките,44-ките и 45-ците са основните локомотиви в парка на БДЖ.След тях са 46-ците.Това,че 43-ките не се поддържат не е от голямо значение,но говори лошо за БДЖ.Все пак файтърите са ветерани.

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 2:24 pm
от Tramway
Nikss написа:Баща ми и преди и сега кара файтърите.Редовно кара 43-ки.Като няма 43-ки кара 45-ци.Веднъж му се беше случило да кара 42 179 с влак 70223.43-ките,44-ките и 45-ците са основните локомотиви в парка на БДЖ.След тях са 46-ците.
Това,че 43-ките не се поддържат не е от голямо значение,но говори лошо за БДЖ.Все пак файтърите са ветерани.

Напротив, от голямо значение е. Затова нямаме една свястна машина.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 2:41 pm
от Labros
Ами с тия хора начело,които гледат как да досъсипят и скапат всичко...Почти всички 43-ки са оставени на самотек.Цяло чудо е,че все още вървят.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 2:44 pm
от lok43r
...
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 5:06 pm
от 44 058
Но за съжаление в По не е така

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 8:51 pm
от bdz46
Tramway написа:Напротив, от голямо значение е. Затова нямаме една свястна машина.
Трябва да пробваш русенска. Те са по-читави и от ГО.