Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересна ситуация от гара Пазарджик.

Изображение

Досега не съм виждал такова нещо.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

И аз, а влак всъщност имаше ли по необичайният път?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:И аз, а влак всъщност имаше ли по необичайният път?
Щом е светел изхода, вероятно и по двата пътя успоредно са се движили влакове. Много вероятно е да са пуснали товарен и бърз влак например заедно.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Напълно нормална ситуация за 1-ва жп. линия. В участъци по 2-ра, а и не само където има обезличено движение също може да се наблюдава, въпроса е да нацелиш момента, защото се случва рядко.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

43.309 написа:Напълно нормална ситуация за 1-ва жп. линия. В участъци по 2-ра, а и не само където има обезличено движение също може да се наблюдава, въпроса е да нацелиш момента, защото се случва рядко.
Случи се преди 10тина дена по 8ма (между Дружба и Долно Езерово). Изолиран лок надмина ПВ 80141 при сп. Нефтозавод-прелез..., явно ПВ 80140 е изчаквал на Д.Езерово, защото обикновенно двата влака се разминават точно на спирката.....
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

43.309 написа:Напълно нормална ситуация за 1-ва жп. линия. В участъци по 2-ра....където има обезличено движение също може да се наблюдава, въпроса е да нацелиш момента, защото се случва рядко.
Не рядко ами направо ПОЧТИ НИКОГА :!: , диспечерите по 2-ра явно или не знаят , или не са чували или просто им е ЗАБРАНЕНО по неизвестна причина да ползват тази екстра :!: , същото е за 3-та линия от Комунари до Юнак-но все пак за тук можем да сме малко по-благосклонни понеже тук по-често се случва да проявят разум и да пуснат поне ПВ по пътя с по-малкото намаления от време на време.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Ясно, аз не помислих за подобна интересна ситуация.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от shotik »

bdz46 написа:На 2-ра на Централна гара най-вероятно е изгоряло зеленото или не включва транзитното реле в МРЦ.
Грешиш !
Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала.
В София е друга сигнализация,светят две жълти ,защото г.Волуяк не е дала вход при тръгване на влака.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

shotik написа:Грешиш !
Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала.
В София е друга сигнализация,светят две жълти ,защото г.Волуяк не е дала вход при тръгване на влака.
Не! Ако изгори зелената, светва жълтата. Ако изгори жълтата, когато трябва тя да свети, тогава сигналът се затваря.
А дали гара Волуяк е дала вход няма значение, защото тя си има собствено ПС. Жълтото на изхода важи само за входните на София-север и Захарна фабрика.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

bdz46 написа:
shotik написа:Грешиш !
Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала.
В София е друга сигнализация,светят две жълти ,защото г.Волуяк не е дала вход при тръгване на влака.
Не! Ако изгори зелената, светва жълтата. Ако изгори жълтата, когато трябва тя да свети, тогава сигналът се затваря.
А дали гара Волуяк е дала вход няма значение, защото тя си има собствено ПС. Жълтото на изхода важи само за входните на София-север и Захарна фабрика.
А за Подуене?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И за Подуене, ама от другата страна на гарата.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
уточнение

Мнение от shotik »

Като пиша "Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала." то е,защото се пита за нея,но е възможно отварянето с две жълти.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Имах предвид, че ако сигналът трябва да се отвори със зелено, но зеленото е изгоряло, сигналът се отваря с жълто вместо зелено, а не остава затворен. Факт е, че за Волуяк се заминава на зелено и жълтото е неизправност, макар да е редовно показание.
Изправността на зелената светлина не е условие за отваряне на сигнала, достатъчно е да може да се даде редовно разрешително показание (жълто или две жълти).
При изгаряне на горната жълта, сигналът може да се отвори със зелена, но ако трябва да е жълто остава затворен.
При изгаряне на долната жълта, показание за отклонение е невъзможно и сигналът не може да се отвори.
Изгорялата крушка обаче би трябвало да се сигнализира на ръководител-движение, а повредата стои вече няколко месеца (защото не води до пълен отказ) и може да не е изгоряла крушка, а проблем в МРЦ. При инсталация с няколко хиляди релета е напълно възможно да има такива дребни незабелязани повреди.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

bdz46 написа:....... Факт е, че за Волуяк се заминава на зелено и жълтото е неизправност, макар да е редовно показание......
Тъй като Волуяк си има свой ПС(Предупредителен сиг-л),то няма как да не се заминава с такова показание на Изходния сигнал.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

bdz46 написа:......Изгорялата крушка обаче би трябвало да се сигнализира на ръководител-движение, а повредата стои вече няколко месеца (защото не води до пълен отказ) и може да не е изгоряла крушка, а проблем в МРЦ........
При Деж.рък-л мисля ,че МРЦ контролира само изгарянето на крушка на "Червената светлина"(На Изходен,Входен и Проходен светофор);На "Синята светлина"(На Маневрен светофор)и "Жълта/и/светлина/и/(На Предупредителен цветофор).
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация