Досега не съм виждал такова нещо.

Акредитиран фотограф

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Случи се преди 10тина дена по 8ма (между Дружба и Долно Езерово). Изолиран лок надмина ПВ 80141 при сп. Нефтозавод-прелез..., явно ПВ 80140 е изчаквал на Д.Езерово, защото обикновенно двата влака се разминават точно на спирката.....43.309 написа:Напълно нормална ситуация за 1-ва жп. линия. В участъци по 2-ра, а и не само където има обезличено движение също може да се наблюдава, въпроса е да нацелиш момента, защото се случва рядко.
Не рядко ами направо ПОЧТИ НИКОГА43.309 написа:Напълно нормална ситуация за 1-ва жп. линия. В участъци по 2-ра....където има обезличено движение също може да се наблюдава, въпроса е да нацелиш момента, защото се случва рядко.



Акредитиран фотограф
Не! Ако изгори зелената, светва жълтата. Ако изгори жълтата, когато трябва тя да свети, тогава сигналът се затваря.shotik написа:Грешиш !
Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала.
В София е друга сигнализация,светят две жълти ,защото г.Волуяк не е дала вход при тръгване на влака.
А дали гара Волуяк е дала вход няма значение, защото тя си има собствено ПС. Жълтото на изхода важи само за входните на София-север и Захарна фабрика.

А за Подуене?bdz46 написа:Не! Ако изгори зелената, светва жълтата. Ако изгори жълтата, когато трябва тя да свети, тогава сигналът се затваря.shotik написа:Грешиш !
Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала.
В София е друга сигнализация,светят две жълти ,защото г.Волуяк не е дала вход при тръгване на влака.
А дали гара Волуяк е дала вход няма значение, защото тя си има собствено ПС. Жълтото на изхода важи само за входните на София-север и Захарна фабрика.
Като пиша "Ако е изгоряла зелена светлина ,не може да се отвори сигнала." то е,защото се пита за нея,но е възможно отварянето с две жълти.
Имах предвид, че ако сигналът трябва да се отвори със зелено, но зеленото е изгоряло, сигналът се отваря с жълто вместо зелено, а не остава затворен. Факт е, че за Волуяк се заминава на зелено и жълтото е неизправност, макар да е редовно показание.
Изправността на зелената светлина не е условие за отваряне на сигнала, достатъчно е да може да се даде редовно разрешително показание (жълто или две жълти).
При изгаряне на горната жълта, сигналът може да се отвори със зелена, но ако трябва да е жълто остава затворен.
При изгаряне на долната жълта, показание за отклонение е невъзможно и сигналът не може да се отвори.
Изгорялата крушка обаче би трябвало да се сигнализира на ръководител-движение, а повредата стои вече няколко месеца (защото не води до пълен отказ) и може да не е изгоряла крушка, а проблем в МРЦ. При инсталация с няколко хиляди релета е напълно възможно да има такива дребни незабелязани повреди.
Изправността на зелената светлина не е условие за отваряне на сигнала, достатъчно е да може да се даде редовно разрешително показание (жълто или две жълти).
При изгаряне на горната жълта, сигналът може да се отвори със зелена, но ако трябва да е жълто остава затворен.
При изгаряне на долната жълта, показание за отклонение е невъзможно и сигналът не може да се отвори.
Изгорялата крушка обаче би трябвало да се сигнализира на ръководител-движение, а повредата стои вече няколко месеца (защото не води до пълен отказ) и може да не е изгоряла крушка, а проблем в МРЦ. При инсталация с няколко хиляди релета е напълно възможно да има такива дребни незабелязани повреди.


При Деж.рък-л мисля ,че МРЦ контролира само изгарянето на крушка на "Червената светлина"(На Изходен,Входен и Проходен светофор);На "Синята светлина"(На Маневрен светофор)и "Жълта/и/светлина/и/(На Предупредителен цветофор).bdz46 написа:......Изгорялата крушка обаче би трябвало да се сигнализира на ръководител-движение, а повредата стои вече няколко месеца (защото не води до пълен отказ) и може да не е изгоряла крушка, а проблем в МРЦ........
Информация
Модератори