Това е по системата за сериино означение на БДЖ, която няма нищо общо с частните превозвачи. Те могат да си номерират локомотивите какти си искат.pockoc написа:Защото доколкото знам, това не е серията в която трябва да се водят в Б-я (80-89 Маневрени дизелови теснопътни локомотиви)

Администратор
Днес приятна изненада за мен бе идването на БЖК 87 019-6 в "БДЖ - Кончар" за ТП. Машината е доста добре поддържана от персонала на БЖК, а пък днес на ТП-то се монтира нова каретка на пантографа, идентична с тази на БЖК 40, смениха се всички гресьорки на моторите на вентилатори и компресори, на тяговите двигатели, регулираха се и ревизираха превключватели и контактори. Направи се функционална работа на спомагателните задвижвания, която пробва даде добри резултати. На БЖК 87 019-6 са монтирани и нови дигитални амперметри за ТД, производство на българска фирма, водеща в бранша. Ето снимки:








64.19

Администратор
Още 12 английски машини ще пристигнат за частния железопътен оператор БЖК-АД. Към този момент нека припомня, че в редовна експлоатация са 87 012-1 и 87 019-6. Локомотивите преминаха сертифициране, бяха им поставени регистриращи скоростомери "Хаслер" съгласно изискванията на Нормативите за железопътния транспорт и в момента двете машини редовно могат да се видят на влакове по 2-ра и 3-та линия. От непотвърден източник научих, че още 5 локомотива серия 87 са влезли у нас. Надявам се скоро да ги видим и тях на път, макар да ми е трудно да приема мисълта, че серия 40 бавно ще изчезне...
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор

Глобален модератор
Смяната на редуктори не е току тъй лесна задача!, свързана със стратегическо мислене, как и за какво точно ще експлоатираш, вече произведен локомотив. И допостима ли е промяната на предавателното отношение спрямо зададените параметри (произведения лок.). А дане говорим че ще е необходима и сътветната технологична база, за преоразмеряване на локомотива.43.309 написа:Още по-ефективно ако им турят редуктори за 80-90 км/ч.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Отварям този раздел!, за да може тук да се споделя опит от експлоатацията и споделят разлики и сравнения с останалите локомотиви.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Зависи какво е техническото задание и въпрос на преизчесления, но не винаги отпочнато такова начинание в Б-я води до положителни резултати. Знае се Българския темперамент и инатлък които винаги се стреми да "открие топлата вода за кой ли път"!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори