Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

pockoc написа:Защото доколкото знам, това не е серията в която трябва да се водят в Б-я (80-89 Маневрени дизелови теснопътни локомотиви)
Това е по системата за сериино означение на БДЖ, която няма нищо общо с частните превозвачи. Те могат да си номерират локомотивите какти си искат.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По тази логика ако примерно в БДЖ се доставят локомотиви и получат серия 40,те няма да имат нищо общо с 40-00 ките на БЖК,така ли?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:По тази логика ако примерно в БДЖ се доставят локомотиви и получат серия 40,те няма да имат нищо общо с 40-00 ките на БЖК,така ли?
Точно така.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес приятна изненада за мен бе идването на БЖК 87 019-6 в "БДЖ - Кончар" за ТП. Машината е доста добре поддържана от персонала на БЖК, а пък днес на ТП-то се монтира нова каретка на пантографа, идентична с тази на БЖК 40, смениха се всички гресьорки на моторите на вентилатори и компресори, на тяговите двигатели, регулираха се и ревизираха превключватели и контактори. Направи се функционална работа на спомагателните задвижвания, която пробва даде добри резултати. На БЖК 87 019-6 са монтирани и нови дигитални амперметри за ТД, производство на българска фирма, водеща в бранша. Ето снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Още 12 английски машини ще пристигнат за частния железопътен оператор БЖК-АД. Към този момент нека припомня, че в редовна експлоатация са 87 012-1 и 87 019-6. Локомотивите преминаха сертифициране, бяха им поставени регистриращи скоростомери "Хаслер" съгласно изискванията на Нормативите за железопътния транспорт и в момента двете машини редовно могат да се видят на влакове по 2-ра и 3-та линия. От непотвърден източник научих, че още 5 локомотива серия 87 са влезли у нас. Надявам се скоро да ги видим и тях на път, макар да ми е трудно да приема мисълта, че серия 40 бавно ще изчезне...
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Защо БЖК серия 40 да изчезва? Просто обемът на превозите на БЖК се увеличава и им трябват още машини!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Най-вероятно е по-евтино това да стане с БЖК 87 а не с БЖК 40.
Икономичност и ефективност.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Още по-ефективно ако им турят редуктори за 80-90 км/ч. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

много ви моля пуснете нещо интересно за тези добри локомотиви
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

driver написа:много ви моля пуснете нещо интересно за тези добри локомотиви
За тези локомотиви ще се пусне нещо, но нека първо информацията бъде набавена и приведена в стил, достъпен за форума.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
43.309 написа:Още по-ефективно ако им турят редуктори за 80-90 км/ч. :)
Смяната на редуктори не е току тъй лесна задача!, свързана със стратегическо мислене, как и за какво точно ще експлоатираш, вече произведен локомотив. И допостима ли е промяната на предавателното отношение спрямо зададените параметри (произведения лок.). А дане говорим че ще е необходима и сътветната технологична база, за преоразмеряване на локомотива.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ако случаино се сменят редукторите дали ще станат големи дърпачки
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Отварям този раздел!, за да може тук да се споделя опит от експлоатацията и споделят разлики и сравнения с останалите локомотиви.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Зависи какво е техническото задание и въпрос на преизчесления, но не винаги отпочнато такова начинание в Б-я води до положителни резултати. Знае се Българския темперамент и инатлък които винаги се стреми да "открие топлата вода за кой ли път"!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Гост
Гост

Мнение от Гост »

като човек който ена ТИ с локомотивните науки и страничен наблюдател мога да споделя тези локомотиви с невзрачната си физиономия са по добри от43.44.45. във всяко едно отношение нещо кото приказката за грозното пате
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация