
Глобален модератор
И още поне 30 позиции. Описът на една машина се състои от около 4 листа, а прегледът отнема 2 работни дена за всяка машина. Туй е направено за всички или почти всички единици тягов състав, включен в музейния списък, и няма смисъл да са повтаря. Трябва да са наблегне на вагоните и на инфраструктурните съоръжения, защото при тях е пълна какафония.lok45111 написа:Бае, мисля, че тук поне четирима човека ще се хванат за работа без да им пука. Друг е въпроса, че наистина има хора, които като чуят за масло и цапане бягат веднага. Но не е лошо да се опита да се направи поне един хубав пълен списък с перспективните за възстановяване локомотиви, като задължително се следят следните неща:
1. Последна дата на котелна ревизия
2. Окомплектованост
3. Дебелина на бандажите
4. Степен на корозия
5. Изправност на отделни възли, които могат да се проверят на място
Само че освен работни дрехи трябва да знае какво да гледа и как да го преценява, и да разполага с много свободно време.NiGhtPiSH написа:За жалост прекрасни машини като 05.хх в София вече не стават за нищо освен стационарен.
А не мога да разбера, всеки има поне по един комплект работни дрехи така, че няма какво да се кумим...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Бае,
несъмнено тук има технически грамотни момчета, които с удоволствие биха се включили в някакво възстановително мероприятие. Друг е въпроса, че типично по български, всеки гледа да се тарикати, за туй сме и на този хал.
За вагоните - прав си, там е пълна какафония. Има резон в думите ти, да се захванем с тях. По - полезни ще сме.
несъмнено тук има технически грамотни момчета, които с удоволствие биха се включили в някакво възстановително мероприятие. Друг е въпроса, че типично по български, всеки гледа да се тарикати, за туй сме и на този хал.
За вагоните - прав си, там е пълна какафония. Има резон в думите ти, да се захванем с тях. По - полезни ще сме.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
В снимките на инж. Иван Иванов за отвозването на 44 133, ми направи впечатление смеледната снимка:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278385&cat=7179
Кой номер се води парния локомотив?
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278385&cat=7179
Кой номер се води парния локомотив?
48.04-изцяло построен в България.
По-скоро Първият построен изцяло в България
По-скоро Първият построен изцяло в България

Последно промяна от refil на Вто Дек 15, 2009 9:45 pm, променено общо 1 път.

Администратор
48-04 е това. Много красива машина, ще трябва да я видим и отснемем качественоLabros написа:В снимките на инж. Иван Иванов за отвозването на 44 133, ми направи впечатление смеледната снимка:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278385&cat=7179
Кой номер се води парния локомотив?

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Машината се пали и тръгва. Ако някой отиде да я види от близо ще намери локомотив в прекрасно състояние, след заводски ремонт. Аз ще го сторя като се прибера ще се вдигна до депо "София" където е сега машината.
Нужна е котелна ревизия, но до колкото знам е само с директна спирачка та, ако има желание за атракции трябва да се пусне разводка за Knorr-ова спирачка. Перфектна е за участъка примерно Кю-Гв с две Митеранки и двуосен фургон
- има конструктивна скорост 30 км/ч.
Нужна е котелна ревизия, но до колкото знам е само с директна спирачка та, ако има желание за атракции трябва да се пусне разводка за Knorr-ова спирачка. Перфектна е за участъка примерно Кю-Гв с две Митеранки и двуосен фургон

"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Администратор
Лок.48-04 е наистина първият лок. построен в България по чертежна документация от Германия получена след закупуване на 3бр. лок., които са били първоначално серия 14-00 а след 1936г. сер.48-00.
След 48-04 са построени 48-05 и 48-06.Локомотивите са с ръчна и парна спирачка. Участвува при откриването на линията Ловеч Троян, влака е отвозен чрез спирачи ,,на ръка".Последният заводски ремонт е през 1979г.
След 48-04 са построени 48-05 и 48-06.Локомотивите са с ръчна и парна спирачка. Участвува при откриването на линията Ловеч Троян, влака е отвозен чрез спирачи ,,на ръка".Последният заводски ремонт е през 1979г.

Администратор
Нещата се организират вече:NiGhtPiSH написа:На 22-ри е запланувано да се направи оглед и техническо заснемане на машината от представител(и) на Форум "Локомотиви"
http://lokforum.com/viewtopic.php?p=44823#44823
64.19
Информация
Модератори