Страница 4 от 8
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:16 pm
от borislaviv
Ами три трансформатора за 20машини,колко е в проценти?
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:17 pm
от Labros
Около 8%.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:18 pm
от bdz46
15%
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:19 pm
от borislaviv
Аз посочвам само които сме сменили в Горна,може да има и на други места.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:20 pm
от dido73
Но пък показват друг дефект - ненадеждни контактори тип V40E-L. Най-големите проблеми идват от тях контактори, съчетано с машинистически "майсторлък в професията - нанайста степен" става мазало в изправителя, комисии, протоколи ..... и накрая много ме боли.

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:24 pm
от borislaviv
И маслото в тавата.Добре,че го смениха с трансформаторно,че онова "ЛУКОЙЛ",беше по-скъпо и от уиски.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:29 pm
от dido73
Проблема не е в маслото - проблема е в контактора. Такъв контактор не сме виждали чисто нов и на картинка, камо ли на живо. В Дца обичат да помагат за вертушка на дизела без последния да е запален

. В съчетание с проблемен контактор + малко пипане на машиниста там където най-малко го сърби става прекрасна картинка. Нали си виждал зурна кво представлява - с едни такива тумбенца на свирката. Те така стават маркучетата от изправителя. Невероятна картинка.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:32 pm
от borislaviv
Имах предвид,че като се излее онова скъпото масло, няма откъде да се вземе.А пък трансформаторно-бол.Ами имате ли проблем с разходомера.От депо Ст. Загора ни искаха един за проба, като ни обещаха да го върнат, обаче ни върнаха техния-скапан.Пак прее.аха другарчето.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:47 pm
от dido73
borislaviv написа:Ами имате ли проблем с разходомера. От депо Ст. Загора ни искаха един за проба, като ни обещаха да го върнат, обаче ни върнаха техния-скапан. Пак прее.аха другарчето.
За дебитомера ли говориш или за поплавъка в раширителя?
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:51 pm
от borislaviv
дебитомера,ние му викаме разходомер,че е по на лесно на езика.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:53 pm
от dido73
С поплавъци не сме имали проблеми. Дебитомери сме имали запушени от мръсотия, щот някои си мислят, че щом може да се слага трансформаторно масло, може и да е от мръсния гюм с боклуците. И после дебитомера затапен. Разглобява се, почиства се и работи. Проблемите идват или от мръсно масло или от вече споменатия контактор. Машинките са така направени, че ако не се пипа на неразрешени места фатални последствия няма да има - машината се докарва в депо, оправя се и излиза. Ако обаче почнат да я пипат за оная работа, за да върви без циркулация и съответно .... стават инфекции.
Тоест всички проблеми си идват от нас екплоататори и ремонтаджии, без да конкретизирам.

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:56 pm
от borislaviv
На този дето го върнаха са му разбутали настройките, въпреки че преместих плъзгача както на другите не смея да го ползвам, защото те са го отваряли да видят какво има вътре.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 10:01 pm
от dido73
borislaviv написа:На този дето го върнаха са му разбутали настройките, въпреки че преместих плъзгача както на другите не смея да го ползвам, защото те са го отваряли да видят какво има вътре.
Има Reed контакти, кво има. Той се разглобява и без да се местят рид контактите. Ама явно са се опитвали да разглобяват и тях. То сега нема как да знаеш на какво положение тряя са без да имаш реален поток от дроселиращия отвор. Най добре директно на машината с включена помпа регулираш едните, а като изключиш помпата регулираш другите. Резбира се не при включена машина - само помпата захранвате с кабел.

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 10:07 pm
от borislaviv
Да аз така мисля,само че в момента няма такава машина за ремонт,за да го пробвам.Като го върнаха пробвах с един магнит на кое място включва рид контакта и на кое изключва. И на двата контакта има разлика спрямо нашите. Като ги докарам спрямо нашите се намират на ралични места, което ме кара да мисля,че и вътре е бутано.Затова не знам кое ще е меродавно.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 10:10 pm
от dido73
borislaviv написа:Да аз така мисля,само че в момента няма такава машина за ремонт,за да го пробвам.Като го върнаха пробвах с един магнит на кое място включва рид контакта и на кое изключва. И на двата контакта има разлика спрямо нашите. Като ги докарам спрямо нашите се намират на ралични места, което ме кара да мисля,че и вътре е бутано.Затова не знам кое ще е меродавно.
Това с магнита не ти върши работа щот не знаеш буталото вътре на какво место е при норбален дебит. Има един дроселиращ отвор и без реален поток не мож да знаеш къде точно ще се намира буталото при нормален дебит.