Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Мисълта ми беше,че се чудят дали на този етап е безопастно да пуснат влак с 46 200+ваг 63 и V=140. Иначе нищо не пречи на 46 200 да се възстонови конструктивната 150, без да има реално приложение на този етап. При последните проби преди 2 седимици вдигаха 150. Де факто само 4 локомотива на БДЖ имат разрешение за такава скорост.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

А 46 124 и 46 125 имат ли разрешение за 160 ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Доколкото знам, а мисля и че всички останали от форума знаят на три локомотива от серия 46 е изменено преводното число на редуктора за скорост 160 км/ч. Тези три локомотива са старите 46 023, 46 024 и 46 025 които след като се сдобиват с редуктори за 160 км/ч получават подсерия 100 или цифра 1 пред номера си и така 46 023 става 46 123.6 46 024 става 46 124.4 а 46 025 става 46 125.1 Е тва са тия трите. Според мен засега трябва да са ограничени мах до 130 км/ч щом като редуктора е за 160.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защо трябва да са до 130, след като редукторите са за 160?!
46 123, 124 и 125 никога не са били до 160, въпреки сменените редуктори. 46 200 ако бяха мислени сериозно да се движат със 150, щяха да им сложат хаслери до 180.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

До 130 трябва да са според мен 46 123.6 46 124.4 и 46 125.1 щото в България не се пуска локомотив със скорост > от 130 км/ч. То не че има много участъци за такава скорост, но според мен е логично щом редуктора е за 160 може със 130, освен ако по някоя проба не ги пуснат >130 км/ч. Тва вече е друг въпрос.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А защо в България да не се пуска локомотив с повече от 130?! Че така е възприето вече 30 години знаем, но защо да не се промени? Щом машината е с редуктори за 160, значи нищо не и пречи да се движи с толкова. Някъде имаше снимка на скоростомера на 46 229 със стрелката на 150.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А не е ли 46 221.8 дето е вдигнала 150 км/ч? Имам я снимката.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Мисля, че за тази снимка става въпрос.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно това е снимката за която говореше бдж46. Да обаче отдолу под скоростомера пише "ЗА 46-221 В СФ".
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На снимката е 46 229, а скоростомера е бил предназначен за 221, но е отишъл на 229. Когато е правена снимката 221 още беше празен кош.

Защо да не дават повече от 130 за пътници? Това са изкуствено наложени ограничения. Почти всички пътнически вагони са за 140-160км/ч и в чужбина нашите вагони се движат с толкова. Вагоните серия 63 са за 140км/ч, локомотивите серия 46200 след 46 235 и 242 са за 150км/ч, 46 123, 124, 125 са за 160км/ч, серия 44/45 са за 180км/ч, но с редуктори за 130/110. Бързите влакове са до 130 по две причини.
1. По книжка-разписание няма път за повече от 130. Път си има, но той се води до 130, защото така е възприето, но трябва да се промени.
2. Спирачката на бързите влакове се осигурява на 115%, което предполага максимална скорост на равен участък 130км/ч, въпреки че повечето вагони имат спирачка повече от 115%.

Товарните влакове са до 80км/ч, защото спирачката им се осигурява на 45%. Това дава възможност във влака да се включват повече вагони с повредена спирачка, но самите вагони са с максимална скорост 120км/ч и в други страни се карат с толкова.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

НА снимката е 46 229.1 а скоростомера е бил за 46 221.8 Значи аз съм грешка.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Надявам се скоро да успея да ви покажа снимка на 229 при пробите на вагоните 63 серия със 150км/ч и лабораторията
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

46 221 е скопена на 110 км/час. Понастоящем освен 234 май друга 46 200 за 130 няма.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

229 би трябвало да е за 130, нали скоро беше на струг.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Как така 46 221.8 е ограничена на 110 км/ч? Да не би да е изтъняла? Доколкото си спомням беше за 130 км/ч. Каква по точно е причината за намалението на максималната скорост?
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация