Да. Така е. горнооряховци са се натегнали за нея и чесно казано щом ние нехаеме по-добре да я възстановят и ползват. Иначе ще остане само гол кош като твоята 14244142 написа:доста интересна информация за 61001.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Днес 10.01.2007г.
44-085 е вдигната, но не успях да разбера за какво. 
- Сл.р.
- 44-098 излезна по живо по здраво да тегли каиша по родното ЖП.
44-076 влезе за УБМ. Късо при бутон 502.
- 44-098 излезна по живо по здраво да тегли каиша по родното ЖП.
- ТП
- 44-096 излезна по живо по здраво да мушка влакчета.
45-198 влезе без особени забележки.
- 44-096 излезна по живо по здраво да мушка влакчета.



«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

95 бе трябвало да тръгне с молитвите към всички богове. 83 явно твърдо остава при нас за ремонт. 75...? Нямам представа каквоще я правят.44142 написа:случайно да знаеш какво ще е бъдещето на 075. 083 уж щяха да я пращат по русе на ремонт а в последствие са я вкарали вътре свалили са някой чаркове за части и пак навън. вчера забелязах че 44095 беше под напражение, явно скоро ще тръгне.
Всичко е в сверата на вероятностите и варира от 0 до 100%


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
44 095 с нови колооси ли е вече?44142 написа:вчера забелязах че 44095 беше под напрeжение, явно скоро ще тръгне.
Един вагон, ама пълен! (4627)
44 095 от много време е с нови колооси, но още не ги е ползвала.
Тази сутрин за влак 20220 беше осигурен само 1 (ЕДИН) ЕМВ - 32 141. С цената на 5-10 минутни престои по гари и спирки, до Реброво населеността на влака беше към 400%. Плътно наблъскани бяха багажните помещения, тоалетните, междувагонните преходи, всички възможни предверия и салоните, дори мястото между седалките. Много пътници от Владо Тричков, Луково, Курило и Кумарица не се побраха във влака. На гара София първите слизащи пътници изхвърчаха под налягане и ЕМВ се опразни за около 6 мин.
Тази сутрин за влак 20220 беше осигурен само 1 (ЕДИН) ЕМВ - 32 141. С цената на 5-10 минутни престои по гари и спирки, до Реброво населеността на влака беше към 400%. Плътно наблъскани бяха багажните помещения, тоалетните, междувагонните преходи, всички възможни предверия и салоните, дори мястото между седалките. Много пътници от Владо Тричков, Луково, Курило и Кумарица не се побраха във влака. На гара София първите слизащи пътници изхвърчаха под налягане и ЕМВ се опразни за около 6 мин.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
това ще означава че кондуктора не е могъл да мине и по документи влакът сигурно ще се води празен понеже от дефилето никой не копува билети.bdz46 написа: Тази сутрин за влак 20220 беше осигурен само 1 (ЕДИН) ЕМВ - 32 141. С цената на 5-10 минутни престои по гари и спирки, до Реброво населеността на влака беше към 400%. Плътно наблъскани бяха багажните помещения, тоалетните, междувагонните преходи, всички възможни предверия и салоните, дори мястото между седалките. Много пътници от Владо Тричков, Луково, Курило и Кумарица не се побраха във влака. На гара София първите слизащи пътници изхвърчаха под налягане и ЕМВ се опразни за около 6 мин.
С колко закъсня в София?
Един вагон, ама пълен! (4627)

Днес 13.01.2007г.
44-095 твърдо се готви да се излюпи. Утре се прави осцилограма ГВП и като гледам има малко работа по нея.
- ТП
- 44-090 - влезе без особени забележки.
45-198 - излизна с голяма клизма.
- 44-090 - влезе без особени забележки.
- Сл.р
- 44-098 - заземява при изключване. Счупен подвижен контакт на ДГК.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
"Експрес Лакатник" с 44 001! 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори