Здравейте,
днешният трейнспотинг премина в две части. В първата посетих гара Подуяне и депото, а във втората имаше и пътуване
На гара Подуяне днес пристигнах около 12:30. В 13:07 на първи коловоз се установи УБВ 3602, който беше с
44 096. Късният час на пристигане на влака се дължи на изменението в разписанието му поради затваряне на 3-та линия заради авариен ремонт. Малко след него пак по първи коловоз премина товарен влак начело с
46 243. БВ 8615 дойде на време с
44 002. Тъкмо си тръгвах и в посока към гара Искър премина товарен влак с
43 504 начело. След този влак се упътих към депо Подуяне, където пред Експлоатацията заварих
46 041,
46 030,
45 198, както и
43 512, която се готвеше да излиза за влак. Междувременно заснех и
ПУЛТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ във втора кабина. Интересно впечатление ми направи тази машина, защото е една от малкото запазени в оригинален вид 43-ки от малката доставка. След обяда продължихме заедно с
42 072.9. На спирка ПДР - Ср. район заснехме един МДТВ начело с пловдивската
43 309. Влакът беше изцяло съставен от
Съчленени платформени шестосни контейнерни вагони, натоварени с еднотипни контейнери. Малко след това дойде и ПВ 10115, който се обслужваше от
ЕМВ 32 117/118. Втората ЕМВ беше
32 143/144. След него дойде време за нашият 10114, който се обслужваше от
32 123/124. С него отидохме до Централна гара, където на Екипировката бяха
45 197 и
44 001. Междувременно премина изолиран
06 128. На гарата беше композиран МБВ 4663, който беше с
44 070. До него на втори гаров коловоз беше МДТВ 45909, който се обслужваше от софийската
44 087. БВ 7631 за Лом беше с две машини на чело.
45 159 ползваше трасе отпред, а влаковата
45 171 изглеждаше много зле. За доказателство на казаното направих и
ТАЗИ снимка. След този влак се упътихме към коловоза, където щеше да дойде ЕМВ за Драгоман. Междувременно се зададе МБВ 491, който пак беше закъснял. Той се обслужваше от
44 080. Дойде време влакът за Драгоман да заминава, но въпросната ЕМВ от вл. 20206 я нямаше. Същият дойде в 19:09, като само след една минута трябваше да замине нашият ПВ 10214 за Драгоман. На перона имаше много хора, а в пристигащия 20206 също. Така, че за да слязат едните и се качат другите се наложи влакът да закъснее с 15 мин, от които 5 бяха съкратени до Драгоман. През време на пътуването в претъпканата ЕМВ нямаше интересни неща, освен, че забелязахме
42 184 на гара Волуяк. Там беше и въпросният
блок - влак с контейнери, който спотнахме на Средния район. Влакът беше с друга машина - пловдивската
43 534. На гара Костинброд направихме среща с ПВ 10213, който се обслужваше от пловдивски локомотив
43 535. В гара Драгоман влакът ни пристигна с 10 минути закъснение. На гарата нямаше нищо интересно, за това пък направих една снимка на
ЕМВ 32 109/110, която обслужваше нашият влак. Обратният чифт - ПВ 10215 замина на време от гара Драгоман и пристигна на гара София на време. Докато се прибирах забелязах, че БВ 3637 е с
44 066. С това завърши днешният ми трейнспотинг.