Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

lok45111 написа:. Освен нея в ел. цеха беше вкарана и 44 143. Все още умуват дали ще и направят ГПР или капитален ремонт обаче.
Като знам какво е положението в ремонта и колко малко хора са останали отделно, че още не са почвали СР на 44081 силно се съмнявав за съжаление че ще и направят КР. Една от причините да се откажат да правят 142 е че нямало къде да направят трафа а същия траф вмомента е сложен на 44095. Така че ако решатда направят КР на 143 ще излезнат със същото оправдание та по добре едно ГПР и отново на път иначе ще последва пътя на 142.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа: Като знам какво е положението в ремонта и колко малко хора са останали отделно, че още не са почвали СР на 44081 силно се съмнявав за съжаление че ще и направят КР. Една от причините да се откажат да правят 142 е че нямало къде да направят трафа а същия траф вмомента е сложен на 44095. Така че ако решат да направят КР на 143 ще излезнат със същото оправдание та по добре едно ГПР и отново на път иначе ще последва пътя на 142.
Горчивата истина за съжаление :cry:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес се поразходих до гарата в Костинброд и направих малко trainspotting.
На 5 коловоз вече от около 10 дни са композирани едни интересни сини вагони NACCO.Направих снимка от близко разстояние на eдин от вагоните.Също така направих и снимка на талигата.След 3 минути на гарата пристигна МДТВ в посока София начело с Пловдивската 44131-1.Влакът спря,за да изчака ПВ10210.Докато чаках да мине ПВ10210 направих няколко снимки на товарния влак.
http://rexkosqw.web.data.bg/gallery/dis ... m=42&pos=7
http://rexkosqw.web.data.bg/gallery/dis ... m=42&pos=8
http://rexkosqw.web.data.bg/gallery/dis ... m=42&pos=9
Направих и клипче,което показва заминаването на влака.
След което пристигна ПВ10210,обслужван от
32095+32096.Влакът беше полупразен.Както се вижда на снимката,мотрисата е издрасктана цялата с графити.Записах на видеоклипче с GSM-а си заминаването на влака.
След 20-тина минути пристигна ПВ10209 начело с 44087-5.Направих една снимка на композицията.И трите вагона бяха първокласни,като първите два бяха 40 серия,а последният беше 50 серия.Влакът беше празен.Качиха сe само 7-8 души.Но вагоните видимо са в доста добро състояния.И накрая направих снимка на напускането на влака от гарата.
И така днес завърши малкият ми trainspotting. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
при мен трейнспотинга беше доста по - голям по обем. Сутринта започнах с ТЕЗИ две ЕМВ 33 в депо Подуяне, след което се упътих към спирката на градския транспорт да чакам нещо към Подуяне. От Подуяне хванах УБВ 8604, където беше и bdz_bg, с който, заедно с KRAKOMOBILA отидохме на Централна гара - София. Направихме визита до депо София, където се бяха събрали 44 078, 44 002, 43 515 и 46 235. Пред халето за ЕМВ беше 32 139/140. След като заснехме тези снимки, тримата се отправихме към БВ 5611, с който отидохме до гара Горна Баня. Там престояхме до идването на БВ 6610, който беше с три ДМВ серия 10. Това бяха 10 003/004, 10 029/030 и 10 031/032. Ето и СНИМКА НА ТРИТЕ. Слязохме отново в гара София, от където групата се раздели. От там с POWERa се качихме на ПВ 50223, който беше с ЕМВ 32 099/100 и заминахме за Дупница. В кабината на 32 099/100 видях ТОЗИ интересен надпис. На гара Радомир направихме среща с пътническия влак от Кюстендил, който се обслужваше от 55 054. В гара Гълъбник направихме среща с БВ 5624, който се теглеше от софийската 45 157. От там до Дупница нямаше интересни срещи или особености. В Дупница пристигнахме в 16:58 и се отправихме към локомотивното депо. На първи коловоз на гарата беше композиран ПВ за Кулата, който се обслужваше от 61 003. Отидохме в депото, където бяхме посрещнати от деломайстора на смяна. Човекът беше много приветлив и любезен и ни показа това, за което дойдохме, а именно 42 140 и 42 141. Интересно впечатление ми направи ЧЕЛОТО НА 42 141. И на двете фарови конзоли бяха сложени декоративно капаци за система "Много единици", както при 43 - 45. Като цяло двете 42-ки изглеждаха сравнително добре, имайки се в предвид, че са съхранявани дълго време на гара Долапите, и че са били обрасли в бурени. В Дупница предстои да им се направи ГПР и боя, след което ще пристигнат да работят в София. Пред ремонтния цех в депото беше 45 193, като кошът беше качен на временни талиги и нямаше покривно оборудване. Машината е там за ГПР и най - вероятно механиката е извадена и се работи по нея. Такова разместване се налага поради малкото пространство, с което разполага депото. Освен това в депото беше и софийската 45 148. След като направихме тези снимки си взехме довиждане с деломайстора и се отправихме към влака за София. Върнахме се отново с 32 099/100. На гарата се беше появила 61 019, която се прегарираше за ПВ за Бобовдол. На връщане нямаше някакви интересни срещи, освен тази с МБВ 363, който се обслужваше от 44 085. Освен това заснех и Тази хубава гара, като името и оставам да познаете вие. Направих и една снимка на свлачището в гара Владая. В гара София пристигнахме на време, като аз продължих с ЕМВ към депо Подуяне. С това завърши и днешният ми трейнспотинг.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

lok45111 написа: В Дупница предстои да им се направи ГПР и боя, след което ще пристигнат да работят в София.
Представям си какво ГПР ще им се направи. За боя силно се съмнявам понеже напоследък спряха да боядисват и лок който излизат от СР пък да не говорим ако е излезнал от ГПР даден лок.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Пред Експлоатацията стояха три машини. 45 183, която беше мездренска по потвърдена информация остава за нас. Машината беше за случаен ремонт, след което ще поеме ТВ за Карлово. Още една машина ще стане наша. Това е 43 525. Тази машина ще работи в участъка Драгоман - Димитровград ЮЖ. Освен тези двете, пред Експлоатацията беше и 45 148. В ел. цеха бяха обичайните машини. Освен тях беше и 44 101, на която правеха някакъв ремонт. 45 160 също беше в цеха за случаен ремонт на масивен блолт на редуктор. Машината официално е Софийска, а няколкото дни, прекарани в предишното и депо Мездра се дължат на това, че мездренски локомотив беше останал за случаен ремонт в София. Вчера машините са разменени. Пред ел. цеха беше 44 083, която очакваше да влезе за ТП. Други интересни локомотгиви нямаше. В ЕМВ цеха беше само 32 097/098, на която още правят среден ремонт. За любителите ето още една снимка на пулта на 45 160:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... C_0005.JPG
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
след обяда продължих с трейнспотинга. В депо Подуяне маневрираха останките от ЕМВ 32 021/022, които се състояха от един моторен вагон. По халето нищо ново. На пункт ЕМВ се мъдреше 32 109/110, която излезе за ПВ 50205. ЕМВ 32 123/124 излезе за ПВ 10115. Отидох до Екипировката на депо София, където се бяха наредили 43 534, която очакваше да поеме ПВ 30113, 44 084, която чакаше да поеме УБВ 3601, 44 085, която чакаше да поеме МБВ 363 и 44 110, която чакаше да поеме УБВ 2607 "Янтра". Пред цеха ЕМВ беше още прясната от ремонт 33 005/006, с която се прибрах отново в Подуяне. Заснех и единият и ПУЛТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ, който изглеждаше прекрасно на фона на останалите локомотиви и ЕМВ. След като се върнах в Подуняне, заедно с hellrow направихме и снимка на УБВ 3601, който профуча през сп. Среден район с поне 80 км/ч. След него мина и УБВ 8603, който беше с лъскавата 44 063 на чело. След този влак поехме отново към Експлоатацията, където единствената нова "гостенка" беше 43 553. С тази машина завърши днешният трейнспотинг.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
с малко закъснение ще пусна темата със снимките от вчерашната повеска, проведена от мен и hellrow. ПВ 10123 беше с ЕМВ 32 121/122. Същият беше закъснял с 8 - 9 минути още от София. На сп. Живково от закъснението нямаше и помен, дори на против - имахме 3 минути аванс, поради което изчакахме време. През пътуването имаше няколко срещи. Първата от тях беше в гара Ихтиман, където надминахме ЛТВ 10701, който се обслужваше от 44 144, а като маневрен локомотив беше прикачен 52 061. В участъка Ихтиман - РП Немирово се разминахме с БВ 8610, теглен от 44 060. На спирка Момин проход се срещнахме с ПВ 10112, обслужван от ЕМВ 32 117/118. В гара Костенец влакът отново имаше 3 минути аванс, които бяха пълноценно усвоени за почивка на майстора. В участъка Костенец - сп. Бойка преди намалението за прелеза на Бойка срещнахме БВ 1620, теглен от 45 148. Добро впечатление ми направи Гара Белово, която е ремонтирана след миналогодишните наводнения. Освен чисто нови перони си има и нови гърловини, които напомнят за гарите по Западна Европа. На гара Септември влакът отново имаше малък аванс и пристигна с 2 мин. по - рано от обявеното по разписание време. Тук нашата ЕМВ се прикачи втора на ПВ 10112. ЕТО снимка на двойката. От тук на горе до Вакарел падна юнашко бутане. Аз имах време да направя ТОВА нововъведение по ЕМВ. 32 122 е първата, която се сдобива с химикалкодържател, който не веднъж съм споменавал, че внася редица удобства за машиниста. Ето и Снимка на пулта с нововъведението. В гара Елин Пелин срещнахме 44 076 с товарен влак, а в гара Искър се разминахме с 45 171, която беше на чело на товарен влак от Мездра. До София нямаше нищо интересно. ПВ 10114 влезе с 5 мин. закъснение, отбелязано по движение.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Пред Експлоатацията чинно се бяха наредили 43 515 и 44 060. До тях си отлежаваше и 43 525. Междувременно се появиха и 44 088+44 068. Първата е дошла от вл. 3636 и ще поеме влак 2611, а втората е Русенска. На пункт ЕМВ нямаше нищо интересно. По обяд се зададе и 46 036, която обаче нямах време да снимам...
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

...Следобяда имах повече време за трейнспотинг. Започнах с ПВ 10115, който се обслужваше с ЕМВ 32 099/100. След него в посока Централна гара мина изолиран 06 127. В депото се бяха наредили три локомотива серия 46. Първата от тях е 46 036, за която днес споменах. Останалите двя бяха съответно 46 041 и 46 002. Пред ел. цеха беше 45 198, която е след ГПР. ЕМВ 33 007 беше НА СТРУГ, а пред нея извън халето на струга беше 55 095, която също чака ред за струга. На края да покажа до къде са стигнали с бояждийските работи по 444 - 021. Момчетата казаха, че от утре ще "играе" бояджийския пистолет и ме поканиха в други ден да видя резултата, който с радост ще споделя с вас. Със сигурност той ще е добър. С тази хубава и ведра новина завършвам днешния трейнспотинг.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
от няколко дни не съм писал в тази интересна тема, но ето, че отново съм тук:_)

Днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Сутринта на първите слънчеви лъчи се припичаше ЕМВ 33 007/008, която очакваше да и бъде сменен един компресор. Пред Експлоатацията се бяха наредили чинно 43 504, 44 073, 44 088(Снимката е стара!) и 45 198(Снимката е стара!). В ел. цеха беше 43 525, на която сменяха бандажите, а по - късно за ТП влезе и ТАЗИ ХУБОСТНИЦА. Следобяда изкараха 44 101 отвън и я заснех. След нея се упътих към бояджийното на "Кончар", където се натъкнах на ТАЗИ КРАСИВА ГЛЕДКА и останах изумен колко красива започва да става 444 - 021. Шефът на бояджийте каза, че в Понеделник машината ще бъде пастирана, шаблонирана и изкарана за първи път на слънце откакто е с новата боя. Естествено съм поканен на събитието, което ще отразя с подобаващо количество снимки и други неща... :wink: След като се насладих на 444 - 021 се упътих към гаражните коловози, където кротко си почиваше 46 014. От там тръгнах да чакам ПВ 10115, който за мое учудване отново беше с ЕМВ 32 099/100. С това завърши и днешният ми трейнспотинг.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес на гара Костинброд времето беше слънчево и горещо.Реших да направя trainspotting.Първо направих снимка на входа на гарата от страна Драгоман.После направих снимка на един светофор. Хоперите NACCO продължават да си стоят на гарата.Тъкмо като пристигнах на гарата в посока Драгоман профуча 06112. Направих още една снимка на локомотива.
Заснех едни стари товарни вагони,които стоят там от сума ти години. И така с 5 минути закъснение транзитно премина гарата МБВ 490 с 43309 начело. Досега не повече от 7-8 пъти съм виждал този влак и за втори път виждам 43309 да тегли този влак. Свалям шапка на локомотива. Също така ме изненада композицията-вместо с 4 вагона,както е обикновено,беше с 5.Два от тях са на БДЖ,а останалите 3 са сръбски. Направих и едно клипче, след което направих и три снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632831332458125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632831332076406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632831332145000000.jpg
После малко се поразходих извън самата гара и заснех моста над река Белица, който е на около 150 извън гарата.На връщане към гарата направих една снимка, на табели за намаление от 25 км/ч. След около 4 минути по разписание пристигна ПВ10208 начело с 44083, която не е в много добро състояние.Ето още една снимка на локомотива.
Направих още 2 клипчета на влака:
http://rexkosqw.data.bg/Vlakove/Trainsp ... 10208b.3gp
http://rexkosqw.data.bg/Vlakove/Trainsp ... tragva.3gp.И още една снимка:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632831332189843750.jpg
След около 30 минути се чу свирката на локомотив начело на ДТВ. Преди влакът да мине през гарата,деж. ръководителка на гарата,която ме видя как снимам влакове най-любезно ме попита:"Вие защо снимате?". Аз и отговорих,че имам всякакви права да снимам,където и да съм. Жената ми отговори че не е било желателно да снимам влакове. Дрън-дрън!!! Аз и казах, че всеки, който желае, може да снимка влакове и че знам тази информация от интернет, а тя ми отговори следното:"Тъй ли? Не знаех,понеже не влизам в Интернет." От това се разбира,че началниците на гарите АБСОЛЮТНО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ от влакове. Поне според мен е така. А сега за ДТВ. Влакът мина през гарата в посока София начело с лъскавата и неодавна излязлата от капитален ремонт 44063.
Преди пристигането на 10210 отидох да разгледам старите товарни вагони, които бяха композирани на един глух коловоз. Направих снимка на един от вагоните отвътре,също и на eдин стар двуосен товарен вагон.
С 5 минути закъснение пристигна ПВ10210 с 32095+32096. Ето едно клипче и две снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632831332213593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632831332535781250.jpg
В 15:23 по разписание пристигна ПВ10209 отново начело с 44083.Eто и едно клипче, направено при потеглянето на влака. Точно когато си тръгвах, един човек (най-вероятно има нещо общо с БДЖ), ме попита "Защо не отидеш на някоя друга гара и там да снимаш". И аз като предишния път му отговорих че имам всякакви права да снимама, а тоя па ми каза,че не било желателно. Глупости на търкалета са тези историйки.
Ето така завърши днешният ми trainspotting. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво за трейнспотинга! Да ти кажа само, че можеш да снимаш колкото си искаш влакове. Никой нищо не може и няма право да ти каже, че си снимал преминаващия локомотив или влак!
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Можеш да си снимаш колкото и КАКВИТО искаш влакове,никои нищо не може да ти каже!Дори ако разгледаш руските галерии ще забележиш че там има снимки на доста влакове превозващи военна техника!И едно голямо Браво за Треинспотинга!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
днешният трейнспотинг премина в две части. В първата посетих гара Подуяне и депото, а във втората имаше и пътуване :wink:

На гара Подуяне днес пристигнах около 12:30. В 13:07 на първи коловоз се установи УБВ 3602, който беше с 44 096. Късният час на пристигане на влака се дължи на изменението в разписанието му поради затваряне на 3-та линия заради авариен ремонт. Малко след него пак по първи коловоз премина товарен влак начело с 46 243. БВ 8615 дойде на време с 44 002. Тъкмо си тръгвах и в посока към гара Искър премина товарен влак с 43 504 начело. След този влак се упътих към депо Подуяне, където пред Експлоатацията заварих 46 041, 46 030, 45 198, както и 43 512, която се готвеше да излиза за влак. Междувременно заснех и ПУЛТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ във втора кабина. Интересно впечатление ми направи тази машина, защото е една от малкото запазени в оригинален вид 43-ки от малката доставка. След обяда продължихме заедно с 42 072.9. На спирка ПДР - Ср. район заснехме един МДТВ начело с пловдивската 43 309. Влакът беше изцяло съставен от Съчленени платформени шестосни контейнерни вагони, натоварени с еднотипни контейнери. Малко след това дойде и ПВ 10115, който се обслужваше от ЕМВ 32 117/118. Втората ЕМВ беше 32 143/144. След него дойде време за нашият 10114, който се обслужваше от 32 123/124. С него отидохме до Централна гара, където на Екипировката бяха 45 197 и 44 001. Междувременно премина изолиран 06 128. На гарата беше композиран МБВ 4663, който беше с 44 070. До него на втори гаров коловоз беше МДТВ 45909, който се обслужваше от софийската 44 087. БВ 7631 за Лом беше с две машини на чело. 45 159 ползваше трасе отпред, а влаковата 45 171 изглеждаше много зле. За доказателство на казаното направих и ТАЗИ снимка. След този влак се упътихме към коловоза, където щеше да дойде ЕМВ за Драгоман. Междувременно се зададе МБВ 491, който пак беше закъснял. Той се обслужваше от 44 080. Дойде време влакът за Драгоман да заминава, но въпросната ЕМВ от вл. 20206 я нямаше. Същият дойде в 19:09, като само след една минута трябваше да замине нашият ПВ 10214 за Драгоман. На перона имаше много хора, а в пристигащия 20206 също. Така, че за да слязат едните и се качат другите се наложи влакът да закъснее с 15 мин, от които 5 бяха съкратени до Драгоман. През време на пътуването в претъпканата ЕМВ нямаше интересни неща, освен, че забелязахме 42 184 на гара Волуяк. Там беше и въпросният блок - влак с контейнери, който спотнахме на Средния район. Влакът беше с друга машина - пловдивската 43 534. На гара Костинброд направихме среща с ПВ 10213, който се обслужваше от пловдивски локомотив 43 535. В гара Драгоман влакът ни пристигна с 10 минути закъснение. На гарата нямаше нищо интересно, за това пък направих една снимка на ЕМВ 32 109/110, която обслужваше нашият влак. Обратният чифт - ПВ 10215 замина на време от гара Драгоман и пристигна на гара София на време. Докато се прибирах забелязах, че БВ 3637 е с 44 066. С това завърши днешният ми трейнспотинг.
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация