
Акредитиран фотограф
В другия форум има цяла тема , посветена на търга:
http://www.real-land.net/bgrail/forum/v ... f=3&t=2570
http://www.real-land.net/bgrail/forum/v ... f=3&t=2570

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Когато на 2-ри август минавах покрай Синдел , заснех тази парна машина и като сверих списъка , посочен по - горе , разбрах , че става дума за 36.01.Някой може ли да разкаже с 2 думи нейната съдба и от колко време стои там?

Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm
До вчера с Ангел бяхме заедно на 609 и не съм чул да са спрели нулата. Пък и колкото знам тя трябва да спре догодина за ревизия на котела.lok06 написа:И сега,какво ще прави г-н Деянов и "великия"инструктор А.Алексиев(поразяващата ръка,чушката)...днес спряха 01.023.Не е годна за пътуване,не е минавала на технически прегледи...Тц,тц..ще пуснат телеграма да не се назначават атракционни влакчета....![]()
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Администратор
Спирането на 01-23 е възможно най - голямата глупост, която може да извърши "мъдрото" ръководство на депо София в лицето на инж. Ст. Деянов. След като се хвъриха куп пари, труд и се положиха неимоверни усилия, сега да пратят машината в храстите е малко смешно. Да спомена, че по спирачка локомотива е годен до 2010 г., тогава трябва да се прави ГРСС. За котела и другите ревизии не съм в течение, но се надявам до идната пролет, локомотива да е готов, тъй като се гласи доста сериозна работа за него из Чукурово, Станянци и около София.lok06 написа:Лично господин А.Спасов каза
64.19

Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm
Информация
Модератори