Страница 4 от 60
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 3:55 pm
от denbul
Пълен хаос,невиждана картинка...Интересно ми е кога ще се намеси управата на НКЖИ,защото на 90% от влаковете спират заради стачкуващи гари...Какъв е проблема там и за какво точно стачкуват

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 4:05 pm
от Saruman
гара Габрово стачкува чак от днес.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 4:07 pm
от denbul
ЕТО ОЩЕ ЕДНА ГАРА...КОЙ СТАЧКУВА-БДЖ ИЛИ НКЖИ?
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 4:09 pm
от Saruman
БДЖ със сигурност, за НКЖИ не съм сигурен.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 4:24 pm
от VESO
Щом е гара Габрово , значи това са от НКЖИ.БДЖ нямат нищо общо в случая.
Между другото имам чувството , че именно в инфраструктурата , които не са никак засегнати от предстоящите промени - съкращаване на персонал и спиране на влакове са по - активно стачкуващи , отколкото истинските потърпевши - служителите на БДЖ.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 5:10 pm
от denbul
Разбира се че НКЖИ спират влаковете,като спрат гари като Стара Загора,Тулово,Горна Оряховица и Мездра,остават блокирани всички влакове по 8-ма,4-та,3та,2-ра и 7-ма линия...Стават смешни с тези цифри по медиите-200 човека от ППП и 50 от ПТП...а всъщност 20 човека от НКЖИ блокират цялата жп мрежа...Това е самата истина
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 6:21 pm
от Vancho
То в НК ЖИ накъде да свиват вече то гари не останаха по някои линии

А плъховете в канцелариите няма кой да махне

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 6:29 pm
от 42 072.9
А диспечери, превозвачи, старши, младши, ЦДР и така нататък?
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 6:38 pm
от Mario Evstatiev
Напълно подкрепям въпроса, зададен от Борко!
Има толкова много длъжности, които могат да бъдат редуцирани, а защо не и оптимизирани по функции, с което може да се постигне желания ефект - намаляване числеността на персонала. Но на първо място да се започне "от горе". За пример, по информация, изнесена от Председателя на СЖБ Петър Бунев, само в структурите на БДЖ има 170 диспечери - вагонни, локомотивни, ЦДР и други, които по функции(изключвайки локомотивния и вагонния) са статистици. Тези хора могат да бъдат редуцирани и същата работа да се изпълнява от общо двама - по един за северен и южен кръг. Локомотивните диспечери също да се разделят на северен и южен кръг, както и вагонните. Всички останали над 100 човека - вън!
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 6:59 pm
от Vancho
То пък и като стане сакатлък с локомотив и диспечерите направо къртят мивки с организацията ...
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 7:01 pm
от bobara_e_tuk
днеска БВ 7625 замина на време от гара Видин с населеност в влака 80% състава на влака беше една 74-ка второкласна и една 50-ка второкласна локомотив начело беше 45.177
П.П 7623 беше отменен 70103 също беше отменен заради протеста на железничарите, а и поради липса на вагони.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 11:25 pm
от svd90
Сл.бряг 8614 днес с обичайния си състав. Тръгнал е от БС май +10 . На Калояновец изчакахме другия "Сл.бряг"

- 8611 ,в състав от 63-ки.Изненадващо имаше вътре доста хора. На София пристигнахме +15. Населеността беше доста добра . 80% някъде в 8614
Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 1:05 pm
от rexkos
Тази сутрин 10203 закъсня с 40 минути и беше само с 2 вагона серии 43/45, населеност във влака 110%. Начело с лок. 44 078.
5621 с лок. 45 157 и 0% населеност
2636 с лок. 44 137
10205 и 293 в момента престояват на гара Костинброд до приключване на стачката.
Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 1:41 pm
от VESO
rexkos написа:.....
5621 с лок. 45 157 и 0% населеност
...
За съжаление тази тревожна тендеция започна да се проявява след приключване на стачката.Дай Боже да изчезне след нея.
Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 1:42 pm
от rexkos
Кой каза, че е приключила ? 5621 хваща баш началото на стачката и кой ще тръгне да пътува с него?