

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

гара Габрово стачкува чак от днес.

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

БДЖ със сигурност, за НКЖИ не съм сигурен.
Щом е гара Габрово , значи това са от НКЖИ.БДЖ нямат нищо общо в случая.
Между другото имам чувството , че именно в инфраструктурата , които не са никак засегнати от предстоящите промени - съкращаване на персонал и спиране на влакове са по - активно стачкуващи , отколкото истинските потърпевши - служителите на БДЖ.
Между другото имам чувството , че именно в инфраструктурата , които не са никак засегнати от предстоящите промени - съкращаване на персонал и спиране на влакове са по - активно стачкуващи , отколкото истинските потърпевши - служителите на БДЖ.

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Разбира се че НКЖИ спират влаковете,като спрат гари като Стара Загора,Тулово,Горна Оряховица и Мездра,остават блокирани всички влакове по 8-ма,4-та,3та,2-ра и 7-ма линия...Стават смешни с тези цифри по медиите-200 човека от ППП и 50 от ПТП...а всъщност 20 човека от НКЖИ блокират цялата жп мрежа...Това е самата истина
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Напълно подкрепям въпроса, зададен от Борко!
Има толкова много длъжности, които могат да бъдат редуцирани, а защо не и оптимизирани по функции, с което може да се постигне желания ефект - намаляване числеността на персонала. Но на първо място да се започне "от горе". За пример, по информация, изнесена от Председателя на СЖБ Петър Бунев, само в структурите на БДЖ има 170 диспечери - вагонни, локомотивни, ЦДР и други, които по функции(изключвайки локомотивния и вагонния) са статистици. Тези хора могат да бъдат редуцирани и същата работа да се изпълнява от общо двама - по един за северен и южен кръг. Локомотивните диспечери също да се разделят на северен и южен кръг, както и вагонните. Всички останали над 100 човека - вън!
Има толкова много длъжности, които могат да бъдат редуцирани, а защо не и оптимизирани по функции, с което може да се постигне желания ефект - намаляване числеността на персонала. Но на първо място да се започне "от горе". За пример, по информация, изнесена от Председателя на СЖБ Петър Бунев, само в структурите на БДЖ има 170 диспечери - вагонни, локомотивни, ЦДР и други, които по функции(изключвайки локомотивния и вагонния) са статистици. Тези хора могат да бъдат редуцирани и същата работа да се изпълнява от общо двама - по един за северен и южен кръг. Локомотивните диспечери също да се разделят на северен и южен кръг, както и вагонните. Всички останали над 100 човека - вън!
64.19
днеска БВ 7625 замина на време от гара Видин с населеност в влака 80% състава на влака беше една 74-ка второкласна и една 50-ка второкласна локомотив начело беше 45.177
П.П 7623 беше отменен 70103 също беше отменен заради протеста на железничарите, а и поради липса на вагони.
П.П 7623 беше отменен 70103 също беше отменен заради протеста на железничарите, а и поради липса на вагони.

Тази сутрин 10203 закъсня с 40 минути и беше само с 2 вагона серии 43/45, населеност във влака 110%. Начело с лок. 44 078.
5621 с лок. 45 157 и 0% населеност
2636 с лок. 44 137
10205 и 293 в момента престояват на гара Костинброд до приключване на стачката.
5621 с лок. 45 157 и 0% населеност
2636 с лок. 44 137
10205 и 293 в момента престояват на гара Костинброд до приключване на стачката.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори