От 24105 имам няколко снимки подкрепени с текст и писмо към БДЖ. А снимката с наистина ужасяващите тълпи е на колега и е качена във фейсбук. Саруман има снимка от 40103 покрай 6 май и прекъсване между Търново и ГО. На Търново остават 40 50 човека които чакат 40105 защото НЕ могат да се качат в двата вагона. А за 40105 се чака композиция от 40114, който не знайно защо стои на Дебелец и чака влак 40103, който се забавя и така или иначе не може да замине навреме, но и двата влака си чакат и закъсняват...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Тогава им и писах и снимки приложих, отговор ЙОК.
2636 на Мезда го засякохме август месец и действително в първата класа нямаш ни едно празно място бяха го обърнали на спален вагонevrokoma написа:2636/2637 не е губещ влак всеки ден виждам тълпите които се качват от Добрич,като хората масово си вземат билети за първокласния вагон заради купетата.С тези exDB вагони изгониха голяма част от пътуващите зашото са изключително неудобни за тези големи разтояния.Та на "Кардамеца" гарнтирам че спалния и първокласния са с населеност 100% като не са редки случаите в които местата свърщват часове преди тръгване на влака,плюс това на Повеляново влака има връзка с този от и за Пловдив и е удобен за много студенти.Същото е и дереджето с влак 28203 който тръгва от Добрич в 13:50 и той се позва от много студенти като удобна връзка с "Родопи".Та какво им е губещото на тези влакове че са в списъка за спирене,така като гледам май там голяма част от влаковете са именно печеливши

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Да наистина 47-ците можеше да си се използват все още с позакърпване тук-там където трябва и където може и сега щяха да печелят, а те глупаците ги пратиха в Стомана или са ги завряли насам-натам по глухите коловози, за да свалят мургавите маймуни каквото могат и да трошат стъкла на воля. Ама какво изобщо трябва да се учудваме от това - на Илиенци скелетите си седяяяят от колко години - защо не ги нарязаха отдавна и да освободят коловозите? Вместо това те спряха и 47-ците че да се превърнат и те в подобни скелети.Между другото рязането скоро ще започне - днес докато шофирах видях че от Мездра в посока дефилето замина композиция с товарни вагони, които от известно време ги гледах че стоят на по-заден коловоз в гарата.Тези вагони си личеше че са висяли някъде с години защото бяха доста раждясали,а един Gabs беше и с доста дупки по корпуса и отворени врати.Като се сетих какво ги чака направо ми стана жал за тях
Начело на влака беше май 45-ца, но нямаше как да видя кой беше номера на локомотива защото аз влизах в града, а ТВ-то заминаваше и се разминахме за 5-6 секунди.


Каквото и да говорим, и 2636 и 2637 си генерират немалък пътникопоток и е немислимо да ги спират. Единствено при тях ме дразни фактът, че ходят до пустото село Кардам и между Дч и Крд се движат като пътнически. По-добре да ги оставят до/от Добрич.
Що се отнася до вагоните-скелети на Илиянци, ами да бяха започнали да ги режат тях, вместо читави кошове на електровози (сиреч 44 084).

Що се отнася до вагоните-скелети на Илиянци, ами да бяха започнали да ги режат тях, вместо читави кошове на електровози (сиреч 44 084).




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
2636 и 2637 ходят в Кардам , защото кардамци и генералтошевци реват , че нямали директа връзка със София.Малко след 2001 г. нощният влак бе само до Добрич , а там чакаше композиция с два вагона за Кардам , която заминаваше около 10-12 минути след пристигането на бързия.Аналогично вечерта след композирането на нощния за София , на гарата в Добрич пристигаше 07-00-цата с двата вагона от Кардам и чак тогава бързият тръгваше.Помня , че тази вечерна връзка бе доста по - кратка: пътниците от Кардам и Ген. Тошево имаха за прикачане само 6 или 7 минути.
Последно промяна от VESO на Нед Окт 09, 2011 8:17 pm, променено общо 1 път.


Модератор
Добричлии явно пак ще трябва да организират подписки в защита на "Албената" (както е известен влака в цяла Североизточна България). Няма обективна причина да спират 2636/2637. И да го направят ще трябва да прикачват/разкачват вагони в Повеляново към съставите на 2626/2627. Самостоятелен влак между Кардам и Повеляново така или иначе пак ще има, а и ще се губи излишно време с маневри по прикачване и разкачване.
Прикачане и разкачане така или иначе има и сега със смяната на тягата, но няма ли да му дойде в повече на един летен 2626 вагон от Русе + такива от Добрич и състава Варна София 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Няма да му дойдат в повече. 2626 сега е само с 6 вагона - 4 седящи и 1 спален от Варна + 1 от Русе. Лятото същият влак беше с 10 вагона!Vancho написа:Прикачане и разкачане така или иначе има и сега със смяната на тягата, но няма ли да му дойде в повече на един летен 2626 вагон от Русе + такива от Добрич и състава Варна София
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Добре си е директният влак и незнам на кого му пречи. Проблемите зимата идват от това, че в Добрич депото го закриха и няма машина, когато влаковата се прецака, както вече става много пъти. За 2-3часа идва от Варна, но така ли трябва да е?
Пътувал съм навремето, когато го прикачаха и откачаха от 2626/7 и беше чисто убийство - пътуването се увеличаваше с 2 часа, защото до Повеляново влака беше ПВ...
Пътувал съм навремето, когато го прикачаха и откачаха от 2626/7 и беше чисто убийство - пътуването се увеличаваше с 2 часа, защото до Повеляново влака беше ПВ...

Май забравяте че Кардамския вози и вагоните от и за Силистра.Та на 2626 няма ли да му дойдат множко вагоните 5 вагона от Варна, 4 вагона от Кардам, 3 вагона от Силистра и 1 от Русе така вагоните стават 13 , не че няма и такива влакове ама за лок 44/45 мисля че ще са множко особенно през дефилето 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Модератор
Ако мислят да режат 2636, сутрин с какви налични ресурси ще поемат пътникопотока от Червен Бряг,Мездра и дефилето? 2626 не може да поеме всичко, а 1385 ще се движи вече изцяло по настоящия си график,(.т.е поне на теория ще пристига в София в 9:22). И при положение,че мислят да съкратят и 20200 за капак.
Информация
Модератори