Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

От 24105 имам няколко снимки подкрепени с текст и писмо към БДЖ. А снимката с наистина ужасяващите тълпи е на колега и е качена във фейсбук. Саруман има снимка от 40103 покрай 6 май и прекъсване между Търново и ГО. На Търново остават 40 50 човека които чакат 40105 защото НЕ могат да се качат в двата вагона. А за 40105 се чака композиция от 40114, който не знайно защо стои на Дебелец и чака влак 40103, който се забавя и така или иначе не може да замине навреме, но и двата влака си чакат и закъсняват...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Тогава им и писах и снимки приложих, отговор ЙОК.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

evrokoma написа:2636/2637 не е губещ влак всеки ден виждам тълпите които се качват от Добрич,като хората масово си вземат билети за първокласния вагон заради купетата.С тези exDB вагони изгониха голяма част от пътуващите зашото са изключително неудобни за тези големи разтояния.Та на "Кардамеца" гарнтирам че спалния и първокласния са с населеност 100% като не са редки случаите в които местата свърщват часове преди тръгване на влака,плюс това на Повеляново влака има връзка с този от и за Пловдив и е удобен за много студенти.Същото е и дереджето с влак 28203 който тръгва от Добрич в 13:50 и той се позва от много студенти като удобна връзка с "Родопи".Та какво им е губещото на тези влакове че са в списъка за спирене,така като гледам май там голяма част от влаковете са именно печеливши :evil:
2636 на Мезда го засякохме август месец и действително в първата класа нямаш ни едно празно място бяха го обърнали на спален вагон :lol: навсякъде по трима четирима опънали седалките и спят или се опитват поне. Второкласните също бяха завидно пълни. От Добрич всяко хлапе знае че пътува маса народ към София /или пътуваше/ преди в София да решат че не са им нужни повече вагони серия 47, които и сега си се експлоатират без проблем в някои краища на страната ....
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Да наистина 47-ците можеше да си се използват все още с позакърпване тук-там където трябва и където може и сега щяха да печелят, а те глупаците ги пратиха в Стомана или са ги завряли насам-натам по глухите коловози, за да свалят мургавите маймуни каквото могат и да трошат стъкла на воля. Ама какво изобщо трябва да се учудваме от това - на Илиенци скелетите си седяяяят от колко години - защо не ги нарязаха отдавна и да освободят коловозите? Вместо това те спряха и 47-ците че да се превърнат и те в подобни скелети.Между другото рязането скоро ще започне - днес докато шофирах видях че от Мездра в посока дефилето замина композиция с товарни вагони, които от известно време ги гледах че стоят на по-заден коловоз в гарата.Тези вагони си личеше че са висяли някъде с години защото бяха доста раждясали,а един Gabs беше и с доста дупки по корпуса и отворени врати.Като се сетих какво ги чака направо ми стана жал за тях :cry: Начело на влака беше май 45-ца, но нямаше как да видя кой беше номера на локомотива защото аз влизах в града, а ТВ-то заминаваше и се разминахме за 5-6 секунди.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Каквото и да говорим, и 2636 и 2637 си генерират немалък пътникопоток и е немислимо да ги спират. Единствено при тях ме дразни фактът, че ходят до пустото село Кардам и между Дч и Крд се движат като пътнически. По-добре да ги оставят до/от Добрич.
Що се отнася до вагоните-скелети на Илиянци, ами да бяха започнали да ги режат тях, вместо читави кошове на електровози (сиреч 44 084). :evil: :x :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

2636 и 2637 ходят в Кардам , защото кардамци и генералтошевци реват , че нямали директа връзка със София.Малко след 2001 г. нощният влак бе само до Добрич , а там чакаше композиция с два вагона за Кардам , която заминаваше около 10-12 минути след пристигането на бързия.Аналогично вечерта след композирането на нощния за София , на гарата в Добрич пристигаше 07-00-цата с двата вагона от Кардам и чак тогава бързият тръгваше.Помня , че тази вечерна връзка бе доста по - кратка: пътниците от Кардам и Ген. Тошево имаха за прикачане само 6 или 7 минути.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Оказах се прав.Сутринта на Перник-Разпределителна видях именно първите 4 вагона от вчерашната товарна композиция прикачени към друга композиция пълна със скрап,която явно е предназначена за подаване в Стомана.Мир на ламарината им :cry:
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Добричлии явно пак ще трябва да организират подписки в защита на "Албената" (както е известен влака в цяла Североизточна България). Няма обективна причина да спират 2636/2637. И да го направят ще трябва да прикачват/разкачват вагони в Повеляново към съставите на 2626/2627. Самостоятелен влак между Кардам и Повеляново така или иначе пак ще има, а и ще се губи излишно време с маневри по прикачване и разкачване.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Прикачане и разкачане така или иначе има и сега със смяната на тягата, но няма ли да му дойде в повече на един летен 2626 вагон от Русе + такива от Добрич и състава Варна София :roll:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Vancho написа:Прикачане и разкачане така или иначе има и сега със смяната на тягата, но няма ли да му дойде в повече на един летен 2626 вагон от Русе + такива от Добрич и състава Варна София :roll:
Няма да му дойдат в повече. 2626 сега е само с 6 вагона - 4 седящи и 1 спален от Варна + 1 от Русе. Лятото същият влак беше с 10 вагона!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Добре си е директният влак и незнам на кого му пречи. Проблемите зимата идват от това, че в Добрич депото го закриха и няма машина, когато влаковата се прецака, както вече става много пъти. За 2-3часа идва от Варна, но така ли трябва да е?
Пътувал съм навремето, когато го прикачаха и откачаха от 2626/7 и беше чисто убийство - пътуването се увеличаваше с 2 часа, защото до Повеляново влака беше ПВ...
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Май забравяте че Кардамския вози и вагоните от и за Силистра.Та на 2626 няма ли да му дойдат множко вагоните 5 вагона от Варна, 4 вагона от Кардам, 3 вагона от Силистра и 1 от Русе така вагоните стават 13 , не че няма и такива влакове ама за лок 44/45 мисля че ще са множко особенно през дефилето :roll:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Нормата е горе-долу толкова. Въпросът е друг - икономията не винаги ще доведе до нещо позитивно. А и не се намираме в златните години, че да караме по 13 вагона по тези пътища и локомотиви.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

И само да вметна, че имаме и спални, които по-спомен бяха малко по-тежки.И тя става една...
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Ако мислят да режат 2636, сутрин с какви налични ресурси ще поемат пътникопотока от Червен Бряг,Мездра и дефилето? 2626 не може да поеме всичко, а 1385 ще се движи вече изцяло по настоящия си график,(.т.е поне на теория ще пристига в София в 9:22). И при положение,че мислят да съкратят и 20200 за капак.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация