Страница 4 от 7

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 12:07 am
от gonzo8611
То с тези намалени състави тази табела почти няма смисъл вече. В смисъл, че на много гари ако влака я спази - ще спре далеч от приемното сдание.

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 12:13 am
от VESO
Тената ми е разказвал , че по правило , когато в състава на влака има първокласен вагон , трябвало да се спре така , че той да бъде точно пред приемното сдание.

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 12:13 am
от bdz46
В правилниците пише ясно и точно - челото на влака трябва да се установи с буферите до табелата. Без условности, дали има такива или онакива вагони из влака.

Ясно е обаче, че е нормално да се стремиш да спреш така, че да е най-удобно за пътниците, често игнорирайки тази табела.
На много места указателят "П" е слаган по стари критерии и със повечето сегашни влакове, ако спираш точно, пътниците или ще тичат след последния вагон, или ще скачат в храстите.
По 5-та линия например повечето "П"-та са още от времето на дизеловата тяга и са сложени така, че влак с локомотив серия 07 и фургон да се установи с първия пътнически вагон в началото на перона. С локомотив серия 43/44/45 и без фургон, първия вагон ще е целия извън перона.
На други места е смятано за някогашните големи влакове с 10-15 вагона и ако го спазиш - последния вагон ще е далече след приемното здание.

А първокласния вагон затова се слага в средата на влака - за да спира пред приемното здание, което става от само себе си.

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 12:20 am
от VESO
Въпрос - защо някои гари нямат "П" (май и никога не са имали)? Такива са София , Варна , Русе , Горна Оряховица , Пловдив , Бургас , Стара Загора.Лично си спомням , че на централна гара София пък никога не съм виждал такъв знак.
bdz46 написа:....
А първокласния вагон затова се слага в средата на влака - за да спира пред приемното здание, което става от само себе си.
А ако първокласните вагони са два (както са 8612 и 8613 в участъка София - Карнобат) - кой от двата ще бъде пред приемното сдание?

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 12:22 am
от bdz46
Мисля, че е очевидно.
На Варна няма много възможности за спиране, а на София надали някой ще реши да спре пред изходния сигнал, вместо в средата на перона.
VESO написа:А ако първокласните вагони са два (както са 8612 и 8613 в участъка София - Карнобат) - кой от двата ще бъде пред приемното сдание?
Единия. Ако приемното здание е достатъчно дълго - и двата.

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 1:09 am
от Saruman
Има спирки на които ако няма П не можеш да познаеш че е спирка.

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 2:51 pm
от mutagen
А едно време как спираха,когато имаше влакове с по 15-20 вагона...,ако спре примерно на Белослав пред П,къде ли ще е опашката на влака:)

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 10:36 pm
от VESO
Saruman написа:Има спирки на които ако няма П не можеш да познаеш че е спирка.
Такава е спирка Царацово по линията Филипово - Панагюрище.Ето как изглежда и действително само по "П"-то се разпознава.
Да не цапаме обаче галерията на Тената.

Публикувано на: Вто Ное 08, 2011 11:05 pm
от Тената
Аз на Весо му бях казал, а и го бях чел някъде по ПЛС-те , А вагона пред чакалнята, ако няма А вагон, по преценка на машиниста, това се отнася и за изброените гари от Весо, като няма чакалня или не се вижда, спираш А вагона пред стълбите на подлеза.

Публикувано на: Вто Ное 08, 2011 11:05 pm
от Тената
А ето снимка на 44 115 със влак 8613 на гара Ямбол :
Изображение

Публикувано на: Вто Ное 08, 2011 11:09 pm
от Vancho
Единствения ни останал нормален влак :evil:

Публикувано на: Вто Ное 08, 2011 11:27 pm
от VESO
Какво стои на 3-ти коловоз?

Публикувано на: Сря Ное 09, 2011 6:17 am
от bobara_e_tuk
Булмаркет :roll:

Публикувано на: Сря Ное 09, 2011 10:58 am
от Тената
VESO написа:Какво стои на 3-ти коловоз?
Електричка.

Публикувано на: Сря Ное 09, 2011 8:41 pm
от Тената
Изображение