В правилниците пише ясно и точно - челото на влака трябва да се установи с буферите до табелата. Без условности, дали има такива или онакива вагони из влака.
Ясно е обаче, че е нормално да се стремиш да спреш така, че да е най-удобно за пътниците, често игнорирайки тази табела.
На много места указателят "П" е слаган по стари критерии и със повечето сегашни влакове, ако спираш точно, пътниците или ще тичат след последния вагон, или ще скачат в храстите.
По 5-та линия например повечето "П"-та са още от времето на дизеловата тяга и са сложени така, че влак с локомотив серия 07 и фургон да се установи с първия пътнически вагон в началото на перона. С локомотив серия 43/44/45 и без фургон, първия вагон ще е целия извън перона.
На други места е смятано за някогашните големи влакове с 10-15 вагона и ако го спазиш - последния вагон ще е далече след приемното здание.
А първокласния вагон затова се слага в средата на влака - за да спира пред приемното здание, което става от само себе си.
Ясно е обаче, че е нормално да се стремиш да спреш така, че да е най-удобно за пътниците, често игнорирайки тази табела.
На много места указателят "П" е слаган по стари критерии и със повечето сегашни влакове, ако спираш точно, пътниците или ще тичат след последния вагон, или ще скачат в храстите.
По 5-та линия например повечето "П"-та са още от времето на дизеловата тяга и са сложени така, че влак с локомотив серия 07 и фургон да се установи с първия пътнически вагон в началото на перона. С локомотив серия 43/44/45 и без фургон, първия вагон ще е целия извън перона.
На други места е смятано за някогашните големи влакове с 10-15 вагона и ако го спазиш - последния вагон ще е далече след приемното здание.
А първокласния вагон затова се слага в средата на влака - за да спира пред приемното здание, което става от само себе си.
Въпрос - защо някои гари нямат "П" (май и никога не са имали)? Такива са София , Варна , Русе , Горна Оряховица , Пловдив , Бургас , Стара Загора.Лично си спомням , че на централна гара София пък никога не съм виждал такъв знак.
А ако първокласните вагони са два (както са 8612 и 8613 в участъка София - Карнобат) - кой от двата ще бъде пред приемното сдание?bdz46 написа:....
А първокласния вагон затова се слага в средата на влака - за да спира пред приемното здание, което става от само себе си.
Мисля, че е очевидно.
На Варна няма много възможности за спиране, а на София надали някой ще реши да спре пред изходния сигнал, вместо в средата на перона.
На Варна няма много възможности за спиране, а на София надали някой ще реши да спре пред изходния сигнал, вместо в средата на перона.
Единия. Ако приемното здание е достатъчно дълго - и двата.VESO написа:А ако първокласните вагони са два (както са 8612 и 8613 в участъка София - Карнобат) - кой от двата ще бъде пред приемното сдание?

Има спирки на които ако няма П не можеш да познаеш че е спирка.
Такава е спирка Царацово по линията Филипово - Панагюрище.Ето как изглежда и действително само по "П"-то се разпознава.Saruman написа:Има спирки на които ако няма П не можеш да познаеш че е спирка.
Да не цапаме обаче галерията на Тената.
Булмаркет 

Информация
Модератори