Страница 4 от 18

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:05 pm
от Nikss
Аз също съм се чудил какво дирят 2637/2636 на Кардам, при положение, че там е пълна пустош... да ги оставят от/до Добрич и да удължат 28204/28201, та да е мирна работата. Същото важи и за 2632/2631. При пропътуването на 28-ма линия ми беше интересно какъв е пътникопотокът, но установих, че най-добре би било всички БВ (засега само "Албена"-та) да са от/до Добрич.
Иии Весо, Кардам не е граничен град, а гранично село. :wink:

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:16 pm
от VESO
Кардам не е ли град? Поне от години насам.Дори на семинар съм си говорил с човек , който е от Ген. Тошево и ми обясняваше , че често отскачал до съседния град Кардам , за да купува лекарства на майка си.

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:23 pm
от Vancho
Добре де какво ви е трън в очите толкова Кардам :) Така или иначе композицията си стои цял ден и се връща вечерта. Не виждам какво ще се промени за Добричлии ако влакът тръгва от техния град. Важното е да има купейни вагони, а предвид дългото времепътуване, не че е лишем от логика еветнруален дневен влак с директни вагони, но повечето хора биха тръгнали през нощта, просто защото е по-удобно :)

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:38 pm
от RAILWAYSTATION
Аз пък винаги съм се чудил защо след като Кардам не е последното българско село преди самата граница с Румъния има още едно село Йовково, през него минава линията и въпреки това няма собствена жп-гара. Защо???

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 10:23 pm
от todor plamenov
Весо, Кардам е село, което според административното делене на Добричка област попада в рамките на община Генерал Тошево.

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 11:46 pm
от VESO
Странна работа.А онзи ми разказваше , че в "простия" и "селския" му град , където живеел (Ген. Тошево) нямало нито една свестна аптека и затова ходел до съседния "град" - Кардам да купува лекарствата за майка си.

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 2:05 pm
от dobo
Щото Йовково е относително наблизо, и Кардам е много по-голямото село от тях.Там са бърлогите и на граничини войски.и да село Кардам е, не град.

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 11:25 am
от Vancho
*БВ 4610

София - 12.10
Мездра 13.39 1 13.40
Ч.бряг 14.11 1 14.12
Плевен 14.51 3 14.54
Левски 15.25 2 15.27
Павликени 15.43 1 15.44
Поликраище ПЗ 16.00 - 16.00
РП Акация 16.04- 16.04
Янтра 16.08 - 16.08
Полски тръмбеш 16.23 1 16.24
Бяла 16.37 5 16.42 МБВ 461
Две могили 17.15 1 17.16
Иваново 17.32 1 17.33
Русе 17.54 - 18.00
Русе разпределителна 18.07

5 ч 44 мин до Русе


*БВ 4613

Русе разпределителна 10.10
Русе 10.16 4 10.20
Иваново 10.41 1 10.42
Две могили 10.58 1 10.59
Бяла 11.35 1 11.36
Полски тръмбеш 11.49 4 11.53 40102
Янтра 12.10 - 12.10
РП Акация 12.15 - 12.15
Поликраище ПЗ 12.18 12.18
Павликени 12.35 1 12.36
Левски 12.49 1 12.50
Плевен 13.20 3 13.23
ч бряг 14.00 1 14.01
Мездра 14.34 1 14.35
София 16.12

5 ч 52 мин от Русе


4610 уплътнява дупката 2613 - 2615, а 4613 - тази 2610 - 2612 :D Влаковете са БВ ЗР. Целта им е максимално бързо Русе-София ! От ГО си има достатъчно директни влакове от/до София. При все че едва ли някога ще се построи Бяла-Левски, то РП Акация дава идеална възможност да се намали времепътуването, което за пътник пътуващ примерно два пъти месечно София-Русе-София със сигурност ще се усети - около половин час намаляване ... За сравнение за 4 години София-Русе-София падна долу горе с толкова (4611/4612)

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 11:57 am
от desiro_94
Идеята ти е чудесна! Ще има нужда от тези влакове. Дано някога станат реалност.

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 3:05 pm
от todor plamenov
4613 в идеален часови пояс и по четвърта и по втора линия. В Русе прави връзка с 90102, в Левски за Свищов и Троян, в Плевен за Черквица, в София с "Чайката" (която е крайно време да я бутнат малко по-късно от 16:00ч) и с "Дианата". Само 20104 трябва да се коригира да тръгва в 14:10 ч от Червен Бряг. А и най-важния аргумент - с избягването на Г.Оряховица се печелят ценни минути.

Публикувано на: Съб Юни 25, 2011 11:00 pm
от VESO
Тези дни , докато преглеждах пътеводителя , открих интересно нещо.ПВ 30250 се движи Сливен - 4:55 , Казанлък - 6:50.Незнайно как влакът се прибира към Тулово , където стои цял ден , след което като 30246 тръгва обратно към Казанлък в 16:00 и пристига в 16:16.В 16:35 отново потегля като 30135 и се движи до Зимница (19:05).Връща се като 30256 до Сливен.

С цел да намаля този ненужен престой на Тулово , бих предложил влакът да тръгва от Казанлък в 12:25 , на Тулово да пристига в 12:41 и в 12:55 да заминава за Стара Загора.Там ще идва в 13:35.Ще осъществява връзка с 8612 (13:44-13:49) , ще изчаква 8613 (14:57-14:59) и в 15:05 ще заминава обратно за Тулово.Там ще пристига в 15:44 , след което както досега в 16:00 ще продължава към Казанлък по досегашното си разписание , още повече , че няма да се засича по трасето с никакви други влакове.Идеята ми е продиктувана още и от редките връзки между градовете Стара Загора и Казанлък , а пътници няма да лиспват.Само да напомня , че в средата на 90-те години са се движи влакове точно на този принцип с въртене на машината в Тулово.Ако влакът се обслужва от електричка , тогава подобна маневра отпада изцяло.

И така разписанието на влака , който предлагам е следното:
Казанлък - 12:25 , сп. Черганово - 12:34 , Тулово - 12:41-12:55 , сп. Ягода - 13:04 , Змейово - 13:16 , Стара Загора - 13:35.
На обратно - Стара Загора - 15:05 , Змейово - 15:25 , сп. Ягода - 15:36 , Тулово - 15:44.Както вече посочих , от там влакът ще си продължава до Казанлък както и досега - Тулово - 16:00 , сп. Черганово - 16:08 , Казанлък - 16:16.
Какво мисли форума?

Публикувано на: Съб Юни 25, 2011 11:08 pm
от rexkos
Последния път, когато пътувах в този край по схемата с 3621/4641 имаше доста хора, пътуващи от Казанлък за Стара Загора, въпреки близо 50-минутното висене на Тулово за връзка с Хебъра.
Смятам, че назначаването на допълнителни влакове по релацията Казанлък - Стара Загора и обратно, които на всичкото отгоре са и директни, е напълно основателни. По този начин се осигурява бърза и удобна връзка на жителите на Казанлък до областния центъ.

Публикувано на: Съб Юни 25, 2011 11:19 pm
от VESO
Пишете и вие писма.Няма само аз да се мъча.Прати съм досега поне 10-тина и не съм получил никакъв отговор (дори и такъв , че писмото ми ще бъде разгледано).
rexkos написа:..
Смятам, че назначаването на допълнителни влакове по релацията Казанлък - Стара Загора и обратно, които на всичкото отгоре са и директни, е напълно основателни. По този начин се осигурява бърза и удобна връзка на жителите на Казанлък до областния центъ.
Още повече , че и електричката (композицията) бездейства напълно почти цял ден в Тулово.
rexkos написа:Последния път, когато пътувах в този край по схемата с 3621/4641 имаше доста хора, пътуващи от Казанлък за Стара Загора, въпреки близо 50-минутното висене на Тулово за връзка с Хебъра.
.
Сашо , защо връзката да е 50 минути?3621 идва на Тулово в 10:59 , а 4641 заминава в 11:14.За 15 минути пътниците няма нито да измръзнат от снеговете , нито да се стопят под жаркото слънце.

Публикувано на: Съб Юни 25, 2011 11:23 pm
от rexkos
Връзката е 50 минути, защото 4641 е коригиран по време на прекъсването на междугарието Радунци - Дъбово.

Публикувано на: Нед Юни 26, 2011 6:21 am
от todor plamenov
Казанлък - Стара Загора и Димитровград - Стара Загора са две релации, по които могат чувствително да завишат железопътния трафик с КПВ-та.Иначе е доста глупаво, ако искаш да се придвижиш с влак от Казанлък до Стара Загора да разчиташ само на "горските влакове" и 4640/4641 за връзка. На този фон удължаването на 40252/40253 до Стара Загора беше хубаво,но за съжаление е капка в морето.Чувал съм, че маршрутките от Стара Загора за Димитровград са поне два пъти повече.