

Малко прясно инфо от днес:
2640 с 44 109.7 на Чб 06:48-06:49 ч., много печена лок бригада
20133 отново с 32 119/120
20110 с 45 183.1 пристигна в 08:17 ч., много печена лок бригада
2611 с 44202.0 09:08 - 09:09:30 ч., надувалници, не щат дори за здрасти да махнат, камо ли да свирнат със свирката нисък тон, докато техни колеги го правят без да им коства нищо, че дори и с прожектора присветват
20130 с 32 035.8 + 32 036.6
4611 с 45 201.1 и много печена лок бригада на борда
462 с 45 190.6 11:15-11:16 ч.
20233 с 55 078.0 и 2 вагончета
2612 с 44 121.2 напълно точен
2640 с 44 109.7 на Чб 06:48-06:49 ч., много печена лок бригада
20133 отново с 32 119/120
20110 с 45 183.1 пристигна в 08:17 ч., много печена лок бригада
2611 с 44202.0 09:08 - 09:09:30 ч., надувалници, не щат дори за здрасти да махнат, камо ли да свирнат със свирката нисък тон, докато техни колеги го правят без да им коства нищо, че дори и с прожектора присветват
20130 с 32 035.8 + 32 036.6
4611 с 45 201.1 и много печена лок бригада на борда
462 с 45 190.6 11:15-11:16 ч.
20233 с 55 078.0 и 2 вагончета
2612 с 44 121.2 напълно точен
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
. Глупости ми,я,щот не ти изнася. Има факти констатирани от много хора-8613 редовно закъсненява. Обходите са направени като за стажанти. До тук имаш ли възражения? Ако,да, дай да го турим под наблюдение 8613(също и 8610 !!). Специално в дните, в които закъснението расте съ всеки изминат км към крайната гара. Ок? Става ли?pipo написа:Стига си дрънкал глупости!. Тя в редукторите може и за 210 да е, в ръчичките зад контролера я сериозно ограничена. Единственото решение е 8613 да се поеме от Сф,8612 от Бс.

Остей обходите Жулиене! Не е до това. Имам чувството, че навсякъде по депата гледат да затрият железницата като нарочно подават 45-ци на БВ (независимо до 100 или до 110 са), а бързите 44 ги дават на ПВ и ТВ. Достатъчно е влакът в крайна гара да закъснее 20-30 мин колкото и да напъват (или да не напъват) машинягите, че да се отблъсне 1 камара пътници и после да си бием главите в стените да се чудим защо общество като нас гледа да дърпа напред, а всичко друго ни дърпа назад.
За съжаление сме безсилни да направим каквото и да било. Бат Бойко (за който имах такива надежди и големи очаквания по отношение на жп транспорта) си гледа магистралите и 5 пари не дава за това какво се случва в жп сектора, просто не очаквайте каквото и да било развитие в близките 5-10 години по отношение на каквото и да било! Това е жалката действителност и горчивата истина! Болно ми е, но няма кой да ни чуе и разбере. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Според моите скромни наблюдения закъсненията не са заради машината. Доста пъти съм засичал 8613 , и други с 45-та и на време. Просто този влак е в много специфичен час на движение и хваща всички намаления , връзки и т.н. Многото гари на които спира също увеличават риска от закъснения поради (малоумни) пътници 

Информация
Модератори