Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Аз съм пътувал в първокласна 63-ка на 463, но вагона се третираше като второкласен.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Странна работа- преди малко на 1:46 в посока към Бс премина композиция от 5 ехДБ вагона + пощенски вагон на опашка теглени от 44-ка . Тъй като вагоните бяха с включено осветление , и по това време няма никакъв влак по разписание се чудя какво беше това ???
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има прекъсване по 8-ма някъде около Чирпан и е каша движението.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Има прекъсване по 8-ма някъде около Чирпан и е каша движението.
Изпаднал товарен вагон......
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Малко прясно инфо от днес:
2640 с 44 109.7 на Чб 06:48-06:49 ч., много печена лок бригада
20133 отново с 32 119/120
20110 с 45 183.1 пристигна в 08:17 ч., много печена лок бригада
2611 с 44202.0 09:08 - 09:09:30 ч., надувалници, не щат дори за здрасти да махнат, камо ли да свирнат със свирката нисък тон, докато техни колеги го правят без да им коства нищо, че дори и с прожектора присветват
20130 с 32 035.8 + 32 036.6
4611 с 45 201.1 и много печена лок бригада на борда
462 с 45 190.6 11:15-11:16 ч.
20233 с 55 078.0 и 2 вагончета
2612 с 44 121.2 напълно точен
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

От Зимница :
8613 с 45-187 и 12 вагона отново +35' поради което "Слънчев бряг"(46-238 , 12 вагона) го удариха малко +4' 8)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

8613 още при мен в КСЦ беше с +15. Явно са го оставили за среща с 8612 в Чирпан. 8612 за сметка на това е навреме.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43.309 написа:8613 още при мен в КСЦ беше с +15. Явно са го оставили за среща с 8612 в Чирпан. 8612 за сметка на това е навреме.
Отделно лок като е до 100 и допълнително се увеличават обходите. Ей аман от неразумна експлоатация бе. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

187 е до 110км/ч.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

8613 има ли ден изобщо,в който да не е закъснял :lol:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

43.309 написа:187 е до 110км/ч.
. Тя в редукторите може и за 210 да е, в ръчичките зад контролера я сериозно ограничена. Единственото решение е 8613 да се поеме от Сф,8612 от Бс.
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

. Тя в редукторите може и за 210 да е, в ръчичките зад контролера я сериозно ограничена. Единственото решение е 8613 да се поеме от Сф,8612 от Бс.
Стига си дрънкал глупости!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

pipo написа:
. Тя в редукторите може и за 210 да е, в ръчичките зад контролера я сериозно ограничена. Единственото решение е 8613 да се поеме от Сф,8612 от Бс.
Стига си дрънкал глупости!
. Глупости ми,я,щот не ти изнася. Има факти констатирани от много хора-8613 редовно закъсненява. Обходите са направени като за стажанти. До тук имаш ли възражения? Ако,да, дай да го турим под наблюдение 8613(също и 8610 !!). Специално в дните, в които закъснението расте съ всеки изминат км към крайната гара. Ок? Става ли?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Остей обходите Жулиене! Не е до това. Имам чувството, че навсякъде по депата гледат да затрият железницата като нарочно подават 45-ци на БВ (независимо до 100 или до 110 са), а бързите 44 ги дават на ПВ и ТВ. Достатъчно е влакът в крайна гара да закъснее 20-30 мин колкото и да напъват (или да не напъват) машинягите, че да се отблъсне 1 камара пътници и после да си бием главите в стените да се чудим защо общество като нас гледа да дърпа напред, а всичко друго ни дърпа назад. :evil: :x За съжаление сме безсилни да направим каквото и да било. Бат Бойко (за който имах такива надежди и големи очаквания по отношение на жп транспорта) си гледа магистралите и 5 пари не дава за това какво се случва в жп сектора, просто не очаквайте каквото и да било развитие в близките 5-10 години по отношение на каквото и да било! Това е жалката действителност и горчивата истина! Болно ми е, но няма кой да ни чуе и разбере. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Според моите скромни наблюдения закъсненията не са заради машината. Доста пъти съм засичал 8613 , и други с 45-та и на време. Просто този влак е в много специфичен час на движение и хваща всички намаления , връзки и т.н. Многото гари на които спира също увеличават риска от закъснения поради (малоумни) пътници :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация