Страница 4 от 78

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 1:17 pm
от rexkos
Атракционният влак "Носталгия" премина транзит през гара Костинброд в 13:17 часа, теглен от локомотив 44 081.8.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 1:27 pm
от bdz46
Не е редовно сигнализиран.

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 7:09 pm
от 43.309
8692 Ксц -1мин.

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 8:12 pm
от disell
Тази "НОСТАЛГИЯ" много прилича на " Ориент експрес ".

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 8:47 pm
от 07
43.309 написа:8692 Ксц -1мин.
Според сайта на БДЖ на ценрална е бил 10 мин. вътрешно!

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 8:50 pm
от n0_aLoNe
"Варната" пък е с 20 минути вътре.

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 8:57 pm
от 43.309
Аз не отговарям за Сф, казвам как мина при мен. :D 10 те минути идват от Ихтиман-Вско цялото междугарие 40 км/ч=> +7 мин към обхода + 2 минути по намаление след гара Ик 25 км/ч (нещо копаят под линията).

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 9:34 pm
от VESO
Ще помоля администратора ако счете за нужно да отдели няколкото мнения за атракционния влак "Носталгия" от това на Rexkos и моето в отделна тема.

Впечатленията ще ги разделя на два момента - идването на парния локомотив и потеглянето с една нашенска второкласна пловдивска 50-ка за 160 км/ч и заснемане на основната част на състава.
По първия епизод - малко след 9:00 на центр. София бе гариран един обикновен второласен вагон , към който бавно и славно се приближи парният локомотив 01.23. Клип при закачането.
Малко "парно" настроение:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.

- надписи.
За спомен пред локомотива и клип при заминаването на атракционния влак.

Вторият момент започна с докарването на основната композиция на "Носталгия" на 1-ви коловоз на центр. София от маневрената 52034-6.
След като "Фау"-то се изтегли , имах възможността да заснема вагоните по отделно.Поради невъзможност да се влезе вътре , успях да направя снимки отвън.
Тук виждате "салон" , който бе последен в състава.Спалните вагони бяха общо 6 , повечето бяха еднотипни като този , друг изглеждаше така , а първият вагон също бе спален , но боядисан в зелен цвят.На тази фотография може да видите как най - общо изглеждаха 3-те ресторанта , а от снимката виждате интересен тип вагон - освен че съдържаше маси със столови , подредбата на които го оприличаваше на трапезария , имаше и няколко купета , предполагам спални.Да се върна към ресторантите - всеки от тях вътре беше различен и уникален по своята същност - така например един имаше кухня , втори включваше само салон с маси за хранене , трети имаше и няколко купета , предположително за обслужващия влака персонал.
За финал още една група фотографии:
- единствената снимка на интериор , която успях да направя отвън;
- табелка , указваща дестинацията;
Гербове , надписи и талиги:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Нещо , което не пропускам - снимка за спомен.

Толкова с емоциите и гледките.Съставът бе приведен в "бойна готовност" , а отпред за изкарване на влака закачиха 44081-8 , която Rexkos е заснел на Костинброд.

Oт мен е това.Надявам се да е било интересно на форумците и още веднъж ще използвам случая да помоля , ако е възможно , тази информация да се отдели в нова тема , не само с оглед случилото се днес , но и да бъде пригодена за бъдещи атракционни пътувания на тази (и не само) група.

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 11:31 pm
от VESO
Актуална информация от забързания 16-ти май:

Олющеният 43512-3 ще е с 30245.
43515-6 тегли 30116;
43533-9 размята едновагонният състав на 30213.

44001-6 се готви за 5611;
"Хебър"-ът 1650 , теглен от 44063-6;
44081-8 ще откара атракционния влак;
44088-3 тегли 2613;
44100-6 докарала закъснелия 293 , след което замина отново към Сърбия с 490.
44105-5 се готви да заминава с 462.

45156-7 и зад нея 46238-2 начело с товарачка;
45157-5 и зад нея 44164-2 с товарен влак на София;
45172-4 пристига с 20110.

46028-7 с товарен влак;
46211-9 , теглеща "Бургас Weekend";
46238-2 и товарен влак на София;
46242-4 мъкне "Сл.бряг" без бистро и закъснял с 5 минути в Пловдив.

Мотриси:
30001-5+30002-4 с 30114;
30005-7+30006-5 е призвана за 82210;
31013-0+31014-8 , обслужваща 10110 , след което 30121;
31015-5+31016-3 се готви за 82209.

Публикувано на: Пон Май 17, 2010 12:00 pm
от Vancho
Много яка е снимката на 30114. Сякаш ръководителят дава ''готово'' не на влака, а на фотографа :)

Публикувано на: Вто Май 18, 2010 8:49 pm
от Vancho
Днес :
БВ 9623 с 44 092
МБВ 463 с 65 12 04 0 до Р и 44 109 към София
МБВ 462 с 45 191 до Русе разпр и същата 65 12 04 0 към Букурещ
ПВ 40114 с 44 111
ПВ 40115 s 43 545 до Русе разпр и 45 191 към ГОлямата гара

п.с. Да се похваля : Русе Русе разпр го правят безнаставово в момента :lol: :D

Публикувано на: Сря Май 19, 2010 6:35 pm
от 44.123
Адаш ти не си видял най-интерестното значи от днеска 19.05.2010г. сабалям.
90102 с некой да е а със 43.531

Публикувано на: Сря Май 19, 2010 9:42 pm
от Mario Evstatiev
БВЗР 8614 с лок. 46 012-1 на По навреме, на Пзк влезе с -1 и замина на време, на Сп навреме. +3 мин по спиране пред проходен сигнал на клм. 89+000 по неясно показание(светят две светлини едновременно). Их-Вк по неправилен път №1, което спести закъсняване на влака и на Пд същият се установи навреме.

Публикувано на: Сря Май 19, 2010 10:00 pm
от 46 242
Нима старите даръци са по-добри от модернизираните !
Марио ни мотае с По-Пз, с намаление 50 Ог-Пз малко трудно -1 на Пз..

Публикувано на: Сря Май 19, 2010 10:03 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Нима старите даръци са по-добри от модернизираните !
Марио ни мотае с По-Пз, с намаление 50 Ог-Пз малко трудно -1 на Пз..
Мотая дрън дрън! Аз вярвам на видяното, не на провокации! Кака ти "Станимиря" отупа обхода дори с намалението. И нека не забравяме, че Стм и Ог са за 100 км/час вече. Както и, че 8614 няма ограничение 100 по вагони.