Страница 4 от 4
Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 3:55 pm
от Nikss
Aaaaa.Ясно.
Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 5:35 pm
от Tramway
bdz46 написа:Максималната скорост на локомотиви серия 44 е 130км/ч и нито км повече. Вижте, че на стената пише 130км/ч. Котвичката на хаслера е една триъгълна ламаринка и всеки може да я премести където си поиска.
То и на хаслера (

) в моята кола пише 220, ама не става... Бях си сложил една бронзова табелка "Най-голема бързина 75 клм. въ часъ" ама беше много тежка, отлепи се и щеше да ми спраска тиквата.
Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 10:42 pm
от 07
Tramway написа:
Дупе да му е яко, ако лентата се гледа в ГО....
И в Бс не си поплюват

Публикувано на: Нед Апр 29, 2007 5:06 pm
от rexkos
Вчера на гара София забелязах една интересна двойна тяга и реших да я заснема - 55 050 и 45 162, като 55-цата беше отпред.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650659687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633134650693437500.jpg
Публикувано на: Нед Апр 29, 2007 6:38 pm
от 44 058
ЛТВ на гара Враца

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:00 pm
от bdz46
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:03 pm
от rexkos
Хаха. Доста подвеждаща табела.

Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:05 pm
от bdz46
rexkos написа:Хаха. Доста подвеждаща табела.

Защо? Табелата е съвсем истинска. Само един влак се движи с такива табели и никъде другаде ги няма.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 9:18 pm
от bdz46
В случая се касае за грешно изписване. Грешката беше своевременно открита и многократно съобщено по радиоуредбата, но грешния номер не беше оправен.
Публикувано на: Вто Май 15, 2007 11:14 pm
от VESO
Снимките с табелите от една и съща електричка ли са?На едната като крайна дестинация е посочена София,на другата Враца.Това са табели на Белия кон.
А каква е причината да закъснее влака за Драгоман (снимката с таблото на центр.СФ)? Нали е от София,какво е това начално закъснение,влак ли е чакал?
Публикувано на: Сря Май 16, 2007 11:49 am
от bdz46
Табелите са на една и съща електричка, но снимката с таблото е от предния ден. Причината за закъснението на 10206 е, че няма ЕМВ за него и чака пристигането на 13203, за да замине с неговата ЕМВ.
Публикувано на: Сря Май 16, 2007 3:26 pm
от VESO
Това с влака за Драгоман е голяма глупост.Ами ако някой пътник има бърза работа и се налага да замине?Да направят нещо - или 13203 да пристига по-рано,или часът на тръгване на 10206 да се корегира за по-късно.На това аз му викам безобразие.
Публикувано на: Сря Май 16, 2007 7:10 pm
от Tramway
VESO написа:Това с влака за Драгоман е голяма глупост.Ами ако някой пътник има бърза работа и се налага да замине?Да направят нещо - или 13203 да пристига по-рано,или часът на тръгване на 10206 да се корегира за по-късно.На това аз му викам безобразие.
Веско, нещото, което трябва да се направи не е челни стойки с графиците, защото като няма секция за даден влак се търси откъдето дойде ако въобще дойде преди да се развали. Нещото е купуване на подвижен състав. По груби сметки за да се изпълняват редовно влаковете, да се спазва графика и да се върнат клиентите са необходими на първо време около 80 четиривагонни и 40 шествагонни ЕМВ-та. Това е спешната нужда. А за по-дългосрочен план никой не е мислил.
Публикувано на: Вто Май 29, 2007 11:43 pm
от VESO
На снимката пусната от Тодор по-горе с таблото,забелязах още едно странно нещо - от кога 50111 и 60101 са през Волуяк?
Публикувано на: Сря Май 30, 2007 8:46 am
от pavel
Това беше временно, докато почистваха планините от боклуци в незаконната софийска Циганска махала.