Страница 4 от 8
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:16 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Само един е засега , но в района на миячката има още 3 или 4 стари вагона , изтърбушени изцяло , които чакат да влиза за модернизация. Какъв ще им бъде цветът може да се гадае.
Вагона с №659 вчера беше в състава на ПВ 16104, като вечерта се върна отново към Дще в състава на ПВ 16107. Загледах го, интересно направен. Ето снимка в състава на 16104:

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:55 am
от VESO
Имаше ли пътници в него , понеже от снимката не мога да преценя , а и прозорците не се отварят достатъчно добре , за да може някой да се показва на тях?
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 4:54 pm
от bobara_e_tuk
поне за сега добре си пасва с състава

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:41 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Имаше ли пътници в него , понеже от снимката не мога да преценя , а и прозорците не се отварят достатъчно добре , за да може някой да се показва на тях?
Като цяло имаше хора. Иначе трябва да се отбележи, че с тия прозорци, фотографите са направо ощетени.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:04 pm
от VESO
Като цяло модернизираните теснопътни вагони ощетяват фотографите с тези прозорци.Единственият начин е през вратата , като се внимава много.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:07 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Като цяло модернизираните теснопътни вагони ощетяват фотографите с тези прозорци.Единственият начин е през вратата , като се внимава много.
Има и друг начин

Доста по - безопасен, но си трябват или връзки или късмет.
Иначе с тез модернизирани вагони се ощетяват прииждащите лятос туристи, които основно целят да снимат. Но ще му намерят колая.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:26 pm
от bdz46
Проблемът се решава с отвертка.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:27 pm
от rexkos
Марио май има впредвид тъй наречената "L" класа.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:28 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Марио май има впредвид тъй наречената "L" класа.

И отвертката и "L" класата имам в предвид.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:32 pm
от bdz46
В машината не е същото...
Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 3:03 pm
от VESO
Днес засякох 16103 и в композицията имаше 3 модернизирани теснопътни вагона. Явно сините продължават да се множат.

Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 4:27 pm
от Vancho
Няма лошо. Доста добре изглеждат тези вагони. Жалко само че бяха до Велинград на 16101, че да се повозим на тях

Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 9:59 pm
от vkakachev
Те хубаво ги модернизират, ама да оставят някой прозорец да се сваля докрай, лятно време са като сална и освен това човек не може да си извисяна спокойно да снима

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:30 pm
от VESO
По темата - сините модернизирани вагони се множат за радост и гордост на работещите във "ВРЗ 99".Ето актуална
снимка от днес , 25-ти септември.Тук се виждат цели 4 , още два имаше при миячката и два почти готови зад стените на завода.Не знам обаче дали имаше и на някой влак.
Във "ВРЗ 99" положението не се е изменило поне от една седмица - освен двата готови сини теснопътни вагона , има още 4 или 5 разколачени коша все още със зеления цвят , които се подготвят за модернизация.От "нормалните" има едно бистро , ето
този зелен вагон на "Енергоремонтна база" АД - София , две 47-ци , един фургон , първокласна 63-ка (стои там може би повече от година) , както и един брой от рециклираните спални , все още със старата ливрея и надписи "DB" и "Nacht Zug".Останалите вагони са товарни.
Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 6:19 am
от Nikss
От една страна е хубаво да ги модернизират, но от друга като са без климатик язък им за дограмата...

не, че няма чалъм да се отвори, ама превозната бригада ще писка като да не казвам какво...
