Страница 4 от 8

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:16 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Само един е засега , но в района на миячката има още 3 или 4 стари вагона , изтърбушени изцяло , които чакат да влиза за модернизация. Какъв ще им бъде цветът може да се гадае.
Вагона с №659 вчера беше в състава на ПВ 16104, като вечерта се върна отново към Дще в състава на ПВ 16107. Загледах го, интересно направен. Ето снимка в състава на 16104:

Изображение

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:55 am
от VESO
Имаше ли пътници в него , понеже от снимката не мога да преценя , а и прозорците не се отварят достатъчно добре , за да може някой да се показва на тях?

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 4:54 pm
от bobara_e_tuk
поне за сега добре си пасва с състава :roll:

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:41 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Имаше ли пътници в него , понеже от снимката не мога да преценя , а и прозорците не се отварят достатъчно добре , за да може някой да се показва на тях?
Като цяло имаше хора. Иначе трябва да се отбележи, че с тия прозорци, фотографите са направо ощетени.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:04 pm
от VESO
Като цяло модернизираните теснопътни вагони ощетяват фотографите с тези прозорци.Единственият начин е през вратата , като се внимава много.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:07 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Като цяло модернизираните теснопътни вагони ощетяват фотографите с тези прозорци.Единственият начин е през вратата , като се внимава много.
Има и друг начин :wink: Доста по - безопасен, но си трябват или връзки или късмет.

Иначе с тез модернизирани вагони се ощетяват прииждащите лятос туристи, които основно целят да снимат. Но ще му намерят колая.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:26 pm
от bdz46
Проблемът се решава с отвертка.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:27 pm
от rexkos
Марио май има впредвид тъй наречената "L" класа. :lol:

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:28 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Марио май има впредвид тъй наречената "L" класа. :lol:
И отвертката и "L" класата имам в предвид.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:32 pm
от bdz46
В машината не е същото...

Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 3:03 pm
от VESO
Днес засякох 16103 и в композицията имаше 3 модернизирани теснопътни вагона. Явно сините продължават да се множат. :D

Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 4:27 pm
от Vancho
Няма лошо. Доста добре изглеждат тези вагони. Жалко само че бяха до Велинград на 16101, че да се повозим на тях :(

Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 9:59 pm
от vkakachev
Те хубаво ги модернизират, ама да оставят някой прозорец да се сваля докрай, лятно време са като сална и освен това човек не може да си извисяна спокойно да снима :evil:

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:30 pm
от VESO
По темата - сините модернизирани вагони се множат за радост и гордост на работещите във "ВРЗ 99".Ето актуална снимка от днес , 25-ти септември.Тук се виждат цели 4 , още два имаше при миячката и два почти готови зад стените на завода.Не знам обаче дали имаше и на някой влак.

Във "ВРЗ 99" положението не се е изменило поне от една седмица - освен двата готови сини теснопътни вагона , има още 4 или 5 разколачени коша все още със зеления цвят , които се подготвят за модернизация.От "нормалните" има едно бистро , ето този зелен вагон на "Енергоремонтна база" АД - София , две 47-ци , един фургон , първокласна 63-ка (стои там може би повече от година) , както и един брой от рециклираните спални , все още със старата ливрея и надписи "DB" и "Nacht Zug".Останалите вагони са товарни.

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 6:19 am
от Nikss
От една страна е хубаво да ги модернизират, но от друга като са без климатик язък им за дограмата... :? не, че няма чалъм да се отвори, ама превозната бригада ще писка като да не казвам какво... :twisted: