Парчето е 14 см, но май не е само то виновно. Талигата е калпава и вероятно е дерайлира преди да мине през Ромча, но ще е трудно да се докаже.46-401 написа:На всички ни се иска да е релса, обаче май не е само релса. Минавал съм през доста по-големи места със счупена релса и не са ми изпадали вагони, а тук казаха че отчупеното парче е 12 на 2 см.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Споделям мнението на 46 серия по вероятно е да е скъсан шпинтон на пружината, забележете че едната колоос е отишла под другия вагон а останалите дискови талиги са си наред само са изпаднали. Счупено е едното крило на буксата и мярнах на видеото пакети пеужина с шпинтон. За разлика от другите талиги Като Гйорлиц например пак с шпинтонно водене на буксовата степен на ресорното окачване то при талите на 74 сеия шпинтона е хванат първо за планка после за рамата на талигата, по рано беше с болтове после започнаха да ги заваряват щото се късаха болтовете .Имаше случаи например преди години от спукан моноблок на А вагон колоостта да изпадне и после пак да се качи на релсите беше на влак за Кулата и преди Дупница го бешенаправил тоя номер мисля.Мисълта ми е че много вагони са изпадали ама така и то при 40 км/ч. Та може вината да е комплексна- от релсата да се е счупил шпинтон и така е тръгнало.
По-съществен е един друг момент в тази случай...
Превозната бригада, пътници и случайно пътуващи железничари са усетили изпадането още след Ромча, но на никой не му светва да спре влака.
Вместо това се занимават да извеждат пътниците от вагона, да търсят машиниста по телефона и всякакви други работи.
Превозната бригада, пътници и случайно пътуващи железничари са усетили изпадането още след Ромча, но на никой не му светва да спре влака.
Вместо това се занимават да извеждат пътниците от вагона, да търсят машиниста по телефона и всякакви други работи.