Страница 4 от 8
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 8:56 pm
от Ghost
Разговорът между деж. рък. движение и лок. машинист на 44 161 ми е много любопитен. Със сигурност е имало такъв. Дискусиите ще бъдат върху чл.483 и чл.486 (2) от ПДВ и МР. Ще се стигне и до "сработването". Как досега са се правили подобни проби на локомотивите.
Не съм запознат с ТРА на гара Ст. Загора, но по показната по-горе схема 44 161 е трябвало да спре /открие/ "първия' обратен сфетофор, който се явява комбиниран при гари с маршрутизирани маневри.
По всяка вероятност е имало комуникация по GSM между 45 188 и деж. ръководител.
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:02 pm
от 46 242
Ghost написа:
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.
Е ние всички на това се надяваме.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:59 pm
от disell
Според схемата на
spand мирише на повреда на ОТ в гарата, има нареден вход и в същото време маневрен за същия коловоз

, а това не би трябвало да е възможно.
spand написа:
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:02 pm
от bdz46
Схемата не е актуална. Локомотивите не са излизали в междугарието към Клц и входния не е светел жълто...
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
По същия начин може да се даде маневра към гаров коловоз срещу влизащ отсреща влак, веднага след като влакът открие задна дистанция.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:09 pm
от disell
bdz46 написа:Схемата не е актуална. Локомотивите не са излизали в междугарието към Клц и входния не е светел жълто...
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
Значи излиза ,че първо 45-188 е излязъл във въпросния участък и си е направил неговите проби а след него пускат пак там и 44-161 за неговите си работи....., а и удара щом е с такава висока скорост явно машинистите изобщо не са очаквали двата локомотива да са на един и същи път и явно топката пак отива в полето на гараджиите.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:24 pm
от nagi
[quote="Ghost"] ......................
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.[/quote]
Ти май си на принципа "Не е важно аз да съм добре, важно е другия да е зле"! :shock: "Гаровите служители" кого имаш в предвид, билетните касиерки,електрокариста или някой друг. Умните глави ще кажат кой ще е мокър и кой сух. :evil:
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:28 pm
от Mario Evstatiev
Не потъвайте в караници, защото ще има бърсалка!
Има си разследване, то ще каже кой крив кой прав...
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:37 pm
от Ghost
Разследването ще е подробно, както винаги. Като се почне от инструктажа за правокачване на нач. ел. цех, документ за правокачване, предпътен инструктаж срещу подпис на лок. инструктор, издаване на ЛП-1 и коректното му попълване, сверка на часовниците, скоростомерни ленти и т.н. Дано не изскочи и нещо неприятно с ТАИВ и отразяването му. Вероятно в болницата са им взели и кръвна проба.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:50 pm
от Mario Evstatiev
Според мен бригадата на локомотива ще да е чиста. МОмчетата надали ще си ядат хляба. Нещо е станало, но какво ще покаже разследването...
45 188 и 44 161
Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 8:23 pm
от spand
Днес научих нещо ново. 45 188 не е напускала СЗ РП7, а 44 161 се е придвижвала от гара СЗ кам СЗ РП7. Все още не се знае защо 45 188 е спряла на СЗ РП7 и е тръгнала в обратна посока. В същия този момент 44 161 отива към СЗ РП7 и се удрат, като в момента на удъра 44 161 е спряла, защото се е движела с малка скорост и машиниста е отреагирал бързо.
Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 9:59 pm
от 46 242
Това да не e някаква диверсия. Що за версия. Влак пътува,спира и решава да се върне назад ??????

Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 10:02 pm
от VESO
Идната седмица трябва да има становище по катастрофата , чия е вината и размерът на щетите.Дали обаче ще има възстановяване на 161?

Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 10:05 pm
от Ghost
Няма нищо странно. В Ст. Загора винаги така са ги правили пробите на локомотивите. Тук въпросът е къде отива 44 161. Нещо се е объркала комуникацията.
Локомотивите в момента са запечатани и прибрани в халето.
Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 10:11 pm
от 46 242
Искаш да кажеш че са били на "GSM способ" ли ??

Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 10:17 pm
от 43.309
Иска да каже, че 45.188 стига до някъде и се връща обратно....