Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Разговорът между деж. рък. движение и лок. машинист на 44 161 ми е много любопитен. Със сигурност е имало такъв. Дискусиите ще бъдат върху чл.483 и чл.486 (2) от ПДВ и МР. Ще се стигне и до "сработването". Как досега са се правили подобни проби на локомотивите.
Не съм запознат с ТРА на гара Ст. Загора, но по показната по-горе схема 44 161 е трябвало да спре /открие/ "първия' обратен сфетофор, който се явява комбиниран при гари с маршрутизирани маневри.
По всяка вероятност е имало комуникация по GSM между 45 188 и деж. ръководител.
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ghost написа: Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.
Е ние всички на това се надяваме.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Според схемата на spand мирише на повреда на ОТ в гарата, има нареден вход и в същото време маневрен за същия коловоз :roll: , а това не би трябвало да е възможно.
spand написа:Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Схемата не е актуална. Локомотивите не са излизали в междугарието към Клц и входния не е светел жълто...
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
По същия начин може да се даде маневра към гаров коловоз срещу влизащ отсреща влак, веднага след като влакът открие задна дистанция.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

bdz46 написа:Схемата не е актуална. Локомотивите не са излизали в междугарието към Клц и входния не е светел жълто...
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
Значи излиза ,че първо 45-188 е излязъл във въпросния участък и си е направил неговите проби а след него пускат пак там и 44-161 за неговите си работи....., а и удара щом е с такава висока скорост явно машинистите изобщо не са очаквали двата локомотива да са на един и същи път и явно топката пак отива в полето на гараджиите.
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

[quote="Ghost"] ......................
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.[/quote]

Ти май си на принципа "Не е важно аз да съм добре, важно е другия да е зле"! :shock: "Гаровите служители" кого имаш в предвид, билетните касиерки,електрокариста или някой друг. Умните глави ще кажат кой ще е мокър и кой сух. :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не потъвайте в караници, защото ще има бърсалка!

Има си разследване, то ще каже кой крив кой прав...
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Разследването ще е подробно, както винаги. Като се почне от инструктажа за правокачване на нач. ел. цех, документ за правокачване, предпътен инструктаж срещу подпис на лок. инструктор, издаване на ЛП-1 и коректното му попълване, сверка на часовниците, скоростомерни ленти и т.н. Дано не изскочи и нещо неприятно с ТАИВ и отразяването му. Вероятно в болницата са им взели и кръвна проба.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Според мен бригадата на локомотива ще да е чиста. МОмчетата надали ще си ядат хляба. Нещо е станало, но какво ще покаже разследването...
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
45 188 и 44 161

Мнение от spand »

Днес научих нещо ново. 45 188 не е напускала СЗ РП7, а 44 161 се е придвижвала от гара СЗ кам СЗ РП7. Все още не се знае защо 45 188 е спряла на СЗ РП7 и е тръгнала в обратна посока. В същия този момент 44 161 отива към СЗ РП7 и се удрат, като в момента на удъра 44 161 е спряла, защото се е движела с малка скорост и машиниста е отреагирал бързо.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Това да не e някаква диверсия. Що за версия. Влак пътува,спира и решава да се върне назад ?????? :!:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Идната седмица трябва да има становище по катастрофата , чия е вината и размерът на щетите.Дали обаче ще има възстановяване на 161? :?
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Няма нищо странно. В Ст. Загора винаги така са ги правили пробите на локомотивите. Тук въпросът е къде отива 44 161. Нещо се е объркала комуникацията.
Локомотивите в момента са запечатани и прибрани в халето.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Искаш да кажеш че са били на "GSM способ" ли ?? :shock:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Иска да каже, че 45.188 стига до някъде и се връща обратно....
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация