Разговорът между деж. рък. движение и лок. машинист на 44 161 ми е много любопитен. Със сигурност е имало такъв. Дискусиите ще бъдат върху чл.483 и чл.486 (2) от ПДВ и МР. Ще се стигне и до "сработването". Как досега са се правили подобни проби на локомотивите.
Не съм запознат с ТРА на гара Ст. Загора, но по показната по-горе схема 44 161 е трябвало да спре /открие/ "първия' обратен сфетофор, който се явява комбиниран при гари с маршрутизирани маневри.
По всяка вероятност е имало комуникация по GSM между 45 188 и деж. ръководител.
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.
Не съм запознат с ТРА на гара Ст. Загора, но по показната по-горе схема 44 161 е трябвало да спре /открие/ "първия' обратен сфетофор, който се явява комбиниран при гари с маршрутизирани маневри.
По всяка вероятност е имало комуникация по GSM между 45 188 и деж. ръководител.
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Схемата не е актуална. Локомотивите не са излизали в междугарието към Клц и входния не е светел жълто...
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
По същия начин може да се даде маневра към гаров коловоз срещу влизащ отсреща влак, веднага след като влакът открие задна дистанция.
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
По същия начин може да се даде маневра към гаров коловоз срещу влизащ отсреща влак, веднага след като влакът открие задна дистанция.
Значи излиза ,че първо 45-188 е излязъл във въпросния участък и си е направил неговите проби а след него пускат пак там и 44-161 за неговите си работи....., а и удара щом е с такава висока скорост явно машинистите изобщо не са очаквали двата локомотива да са на един и същи път и явно топката пак отива в полето на гараджиите.bdz46 написа:Схемата не е актуална. Локомотивите не са излизали в междугарието към Клц и входния не е светел жълто...
Но наистина е възможно да свети маневра по показания начин и това не е повреда в ОТ - маневра може да се даде веднага, след като влизащия откъм Клц влак открие задна дистанция на поста, независимо, че той може все още да се движи с голяма скорост към затворения входен на гара СЗ.
[quote="Ghost"] ......................
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.[/quote]
Ти май си на принципа "Не е важно аз да съм добре, важно е другия да е зле"! :shock: "Гаровите служители" кого имаш в предвид, билетните касиерки,електрокариста или някой друг. Умните глави ще кажат кой ще е мокър и кой сух. :evil:
Аз поне се надявам да не е както винаги "гаровите служители" да останат сухи след бурята.[/quote]
Ти май си на принципа "Не е важно аз да съм добре, важно е другия да е зле"! :shock: "Гаровите служители" кого имаш в предвид, билетните касиерки,електрокариста или някой друг. Умните глави ще кажат кой ще е мокър и кой сух. :evil:

Администратор
Разследването ще е подробно, както винаги. Като се почне от инструктажа за правокачване на нач. ел. цех, документ за правокачване, предпътен инструктаж срещу подпис на лок. инструктор, издаване на ЛП-1 и коректното му попълване, сверка на часовниците, скоростомерни ленти и т.н. Дано не изскочи и нещо неприятно с ТАИВ и отразяването му. Вероятно в болницата са им взели и кръвна проба.

Администратор

Днес научих нещо ново. 45 188 не е напускала СЗ РП7, а 44 161 се е придвижвала от гара СЗ кам СЗ РП7. Все още не се знае защо 45 188 е спряла на СЗ РП7 и е тръгнала в обратна посока. В същия този момент 44 161 отива към СЗ РП7 и се удрат, като в момента на удъра 44 161 е спряла, защото се е движела с малка скорост и машиниста е отреагирал бързо.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори