


И аз много благодаря. Имам още един въпрос който може би ще ви се стори глупав (за което се извинявам) но има ли локомотиви на които се набират само шунтове?- В смисъл, задавам този въпрос защото при електрическите локомотиви и мотриси с асинхронни двигатели (ако бъркам поправете ме) не можеш да разбереш до каква степен са натоварени двигателите, защото примерно на електровозите серия 42-45 ако си в 1-я вагон спокойно можеш да преброиш позициите поне до 15-а че и повече. Докато например при 44 001, 002 и 46 200 ускорението е по плавно без подръпвания както и при мотрисите в метрото??



Няма как да се набират само шунтове... Шунтовете са допълнение, един вид бонус, след изчерпване на позициите.
При асинхронните и тиристорните локомотиви вместо позиции има плавно електронно управление на напрежението, подавано към двигателите.
44 001, 002 и 46 200 също имат шунтове, но тяхното включване се управлява от компютъра за всяка група двигатели поотделно.
При асинхронните и тиристорните локомотиви вместо позиции има плавно електронно управление на напрежението, подавано към двигателите.
44 001, 002 и 46 200 също имат шунтове, но тяхното включване се управлява от компютъра за всяка група двигатели поотделно.


Администратор
При 61-ва серия, тиристорите се грижат за ОП. При 44 001/2, 46200 и сръбските тиристорки, имаш три степени на ОП, които се включват по ток. При "Лепа Брена" и 471 , можеш да шунтираш и ръчно, но само 1-ви шунт и то при натоварване над 40%. 2-ри и 3-ти се включват по съотношение % натоварване - тягов ток. Стойностите съм ги забравил.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
С вдигането на токоснемателя до контактния проводник при наличие на напрежение заработват автоматично двигател-помпите за принудителна циркулация на маслото в тяговия трансформатор.
Въпросните "режимни" контактори 207 и 208 превключват съответните изводи на намотката за собствени нужди с кодово название 015.4 според това дали напрежението в КМ е под 22.5kV или над 23kV.
Въпросните "режимни" контактори 207 и 208 превключват съответните изводи на намотката за собствени нужди с кодово название 015.4 според това дали напрежението в КМ е под 22.5kV или над 23kV.
Последно промяна от 42 072.9 на Вто Ное 09, 2010 3:19 pm, променено общо 2 пъти.


Тяговият изправител захранва двата тягови двигателя на талигата под съответния шкаф. Всеки тягов изправител се захранва с променлив ток от собствена намотка на тяговия трансформатор.
Спомагателните изправители в един шкаф са всъщност два и са управляеми - две от рамената са с тиристори.
Единият захранва компресора, другият - едната двойка вентилатори.
Спомагателните изправители в един шкаф са всъщност два и са управляеми - две от рамената са с тиристори.
Единият захранва компресора, другият - едната двойка вентилатори.


Информация
Модератори