Страница 4 от 6

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:57 pm
от amon
Хубава беше - лека и скрап.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:59 pm
от n0_aLoNe
borislaviv написа:Струва ми се,че запалване на маслото е следствие, а не причина за пожара.То от искра няма как да се запали, това не е бензин. Неговата пламна точка е 156 градуса. Значи за да се запали е нужно да се нагрее до такава температура.
Е, как ще успее да се нагрее толкова, като при 75 градуса ще светне 825 (826) (ако е изправна). И според мен е следствие, а не причина.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:02 pm
от 44142
То маслото не се е нагряло толкова в трафа. Стига да има пожар около трафа и веднага съединенията към радиаторите заминавават. От там нататък е ясно.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:04 pm
от borislaviv
То маслото в трафа не може да се запали. Но ако възникне пожар около трафа и прегорят маркучите към циркулационните помпи, тогава поне половин тон масло ще се излее в огъня.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:08 pm
от borislaviv
44142 написа:То маслото не се е нагряло толкова в трафа. Стига да има пожар около трафа и веднага съединенията към радиаторите заминавават. От там нататък е ясно.
То виж как мислим еднакво- докато си напиша мнението, ти си написал абсолютно същото.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:17 pm
от 44142
Според мен може да е от АТП-то или от вентилатор но разбирасе има и хиляди други причини. Мисля си за АТП-то понеже за 1 седмица 4 локомотива сринаха контакти на АТП-то. borislaviv да те питам когато залепне контакт на контакторния блок и потекат резисторите, остатъците от тях само върху АТП-то ли падат или и надолу около трафа.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:19 pm
от Nikss

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:45 pm
от borislaviv
44142 написа:Според мен може да е от АТП-то или от вентилатор но разбирасе има и хиляди други причини. Мисля си за АТП-то понеже за 1 седмица 4 локомотива сринаха контакти на АТП-то. borislaviv да те питам когато залепне контакт на контакторния блок и потекат резисторите, остатъците от тях само върху АТП-то ли падат или и надолу около трафа.
Аз съм виждал много изгорени съпротивления,но обикновенно проводника си стои по тях, защото когато залепне контакт- а то се получава в повечето случаи при набиране или сваляне на позиции, тогава се получава все едно е междувитково късо и изключва от 008 или 009. И с това се предотвратява по-нататъшното нагряване на съпротивленията. На мен се е случвало да ми залепне контакт при проба на АТП.Значи за няма повече от секунда-две съпротивлението се нагрява до бяло.Добре че имаме методика. Докато един набира позиции, друг стои до вратата на непроходния коридор,като предварително я е отключил и само я натиска да не излючи ГВП. В случай на опасност само я отваря.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 9:23 pm
от Иван Иванов
По горе изложения метод е с гаранция 300%.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 9:29 pm
от Иван Иванов
В момента мисля , че няма криза за контакти на АТП.
Ако в хигиено отношение лок. е в ред не може да се запали.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 9:37 pm
от Иван Иванов
Токът като основно правило обича чистотата/да не прави бели/. Той тока е най мързеливото нещо, което познаваме - защо да се мъчи по чистото, като може да мине лесно по най мръсното.

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 12:01 am
от VESO

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 1:36 am
от dido73
Не е чиста монета, но се носи информация за залепнали контакти на АТП и последващо разтопен(и) преходен(ни) резистор(и). Така чух. :? Резисторите са капали по трафа (страничните резистори капят точно в казана на трафа). При 44-118 имаше подобен проблем, но диференциалната защита беше задействала и спасила положението. Помня, че единия резистор беше тръгнал да се топи на 44-118 от изпаднал контакт на контактор.
borislaviv може да каже точно кой контакт беше, щот тя се върна на буксир до ГО.
Мисля, че диференциална трябва да задейства.

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 8:51 am
от Mario Evstatiev
Възможно е да са залепнали и контакти на контакторния блок на АТП. Този проблем периодично се прояви при няколко машини, дори имаше запалвания от потекли преходни резистори. Ако се докаже, че причина за пожара са залепнали контакти, май фирмата - доставчик ще има да доказва, че няма сестра :twisted:

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 4:38 pm
от borislaviv
dido73 написа:Не е чиста монета, но се носи информация за залепнали контакти на АТП и последващо разтопен(и) преходен(ни) резистор(и). Така чух. :? Резисторите са капали по трафа (страничните резистори капят точно в казана на трафа). При 44-118 имаше подобен проблем, но диференциалната защита беше задействала и спасила положението. Помня, че единия резистор беше тръгнал да се топи на 44-118 от изпаднал контакт на контактор.
borislaviv може да каже точно кой контакт беше, щот тя се върна на буксир до ГО.
Мисля, че диференциална трябва да задейства.
На S2. Но другите щети бяха минимални и за 3 часа беше ремонтирана.Във всички положения на залепване на контакт защита трябва да го лови- диференциална или максимално-токова.Няколко пъти съм виждал и задействан Бухолц. Явно при това положение става дъга на ролката.Единственото положение да не се задейства някоя защита, според мен е ако залепне контакта на сваляне на позиции и то точно когато остава на нулева позиция. Тогава целия ток ще си тече през съпротивленията и те ще си греят и капят, защото тогава няма да има смесване на четни и нечетни позиции-т.е. късо в изводите.