Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:57 pm
Хубава беше - лека и скрап.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Е, как ще успее да се нагрее толкова, като при 75 градуса ще светне 825 (826) (ако е изправна). И според мен е следствие, а не причина.borislaviv написа:Струва ми се,че запалване на маслото е следствие, а не причина за пожара.То от искра няма как да се запали, това не е бензин. Неговата пламна точка е 156 градуса. Значи за да се запали е нужно да се нагрее до такава температура.
То виж как мислим еднакво- докато си напиша мнението, ти си написал абсолютно същото.44142 написа:То маслото не се е нагряло толкова в трафа. Стига да има пожар около трафа и веднага съединенията към радиаторите заминавават. От там нататък е ясно.
Аз съм виждал много изгорени съпротивления,но обикновенно проводника си стои по тях, защото когато залепне контакт- а то се получава в повечето случаи при набиране или сваляне на позиции, тогава се получава все едно е междувитково късо и изключва от 008 или 009. И с това се предотвратява по-нататъшното нагряване на съпротивленията. На мен се е случвало да ми залепне контакт при проба на АТП.Значи за няма повече от секунда-две съпротивлението се нагрява до бяло.Добре че имаме методика. Докато един набира позиции, друг стои до вратата на непроходния коридор,като предварително я е отключил и само я натиска да не излючи ГВП. В случай на опасност само я отваря.44142 написа:Според мен може да е от АТП-то или от вентилатор но разбирасе има и хиляди други причини. Мисля си за АТП-то понеже за 1 седмица 4 локомотива сринаха контакти на АТП-то. borislaviv да те питам когато залепне контакт на контакторния блок и потекат резисторите, остатъците от тях само върху АТП-то ли падат или и надолу около трафа.
И аз ще го помня.Nikss написа:Предлагам със следващите кадри, взети от railwaymodeling галерията да си спомним за лок 45 167 с добро докато се движеше:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-20.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-21.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-81.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 38-96.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-204.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-242.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-247.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-292.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-295.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-305.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-323.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-327.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-329.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 8-331.html
На S2. Но другите щети бяха минимални и за 3 часа беше ремонтирана.Във всички положения на залепване на контакт защита трябва да го лови- диференциална или максимално-токова.Няколко пъти съм виждал и задействан Бухолц. Явно при това положение става дъга на ролката.Единственото положение да не се задейства някоя защита, според мен е ако залепне контакта на сваляне на позиции и то точно когато остава на нулева позиция. Тогава целия ток ще си тече през съпротивленията и те ще си греят и капят, защото тогава няма да има смесване на четни и нечетни позиции-т.е. късо в изводите.dido73 написа:Не е чиста монета, но се носи информация за залепнали контакти на АТП и последващо разтопен(и) преходен(ни) резистор(и). Така чух.Резисторите са капали по трафа (страничните резистори капят точно в казана на трафа). При 44-118 имаше подобен проблем, но диференциалната защита беше задействала и спасила положението. Помня, че единия резистор беше тръгнал да се топи на 44-118 от изпаднал контакт на контактор.
borislaviv може да каже точно кой контакт беше, щот тя се върна на буксир до ГО.
Мисля, че диференциална трябва да задейства.