
"RAILWAYSTATION" Няма смисъл да ходиш! Ще ти кажа, автобусите са: 2 Сетри, 1 МАН и 2 буса Фолксваген. Виждал съм ги и се возих на тях. Някаква Търновска фирма.
ПС. Страхотна идея, честно особенно ако си решил с 4641/91: до Плачковци в конски вагони. От там до Кръстец с автобус и от Кръстец до Стара Загора с електричка.
ПС. Страхотна идея, честно особенно ако си решил с 4641/91: до Плачковци в конски вагони. От там до Кръстец с автобус и от Кръстец до Стара Загора с електричка.


Просто казвам какво е положението, само като се сетя за състава на 4641, който отива за 40104 и се отказвам! Пожелавам му успех, ако тръгне. Даже, ако желае да пише може да се присъединя и аз от Габрово. 


Планирам да ходя до Стара Загора в понеделник 14 декември, но още не съм решил окончателно. Надявам се влака Шумен-Плачковци да не е тип руска електричка серия 42-43. Досега винаги си е бил с вагони. В Стара Загора може да си извадя билет за 21 декември от Белград до София еднопосочен с обикновен седящ вагон втора класа с нощния влак 293. А отиването ще е с автобус на фирма Матпу-96 София 7:30-Белград 15:00 като на Ниш има прекачване. Така, че от това зависи дали ще пътува автобуса, защото в справочника на Централна автогара го няма, но в сайта на Матпу-96 го има. Така, че само ако влака Белград-София е под 54 лева (логично е влак да е по-евтин от автобус). Мога да обясня защо не искам и в двете посоки с влак. Защото влака е много рано в сръбската столица, сега по новото разписание 20:40 тръгва от София и 4:08 е там. А в това студеното време какво да правя по тъмно. Да се върна с 491 също не става защото няма как да разгледам забележителностите на Белград само за 3 часа.
Щом е посочен час 4:08 в Beograd , значи след 6:00 ще пристига там.Просто с тези закъснявания почти отказват хората да пътуват с влак.
Между другото , погрешно е останало впечатлението , че в международно съобщение влакът е по - евтин от автобуса.Цените или са почти еднакви , или с билетът за влак е по - скъп.Направи само справка в направленията София - Αθηνα или Пловдив - Istanbul и ще останеш като гръмнат от разликата в цените , която определено не е в полза на железницата.
Руските електрички , които се движат у нас са серии 32-00 и 33-00 , а не 42-00 и 43-00.

Между другото , погрешно е останало впечатлението , че в международно съобщение влакът е по - евтин от автобуса.Цените или са почти еднакви , или с билетът за влак е по - скъп.Направи само справка в направленията София - Αθηνα или Пловдив - Istanbul и ще останеш като гръмнат от разликата в цените , която определено не е в полза на железницата.
Руските електрички , които се движат у нас са серии 32-00 и 33-00 , а не 42-00 и 43-00.
viewtopic.php?t=1575&postdays=0&postorder=asc&start=0
Засега мераклиите за голямата обиколка сме bdz_bg, VESO, Vladyar и аз. Други желаещи има ли ?
Засега мераклиите за голямата обиколка сме bdz_bg, VESO, Vladyar и аз. Други желаещи има ли ?


Аз на 20 вечерта заминавам на още по-голяма обиколка първо с 2615 от Шумен до Варна 19:30-21:00 после с 3636 Варна-Карлово-София 21:45-06:11 и след това с автобус на Матпу-96 7:30 от София за сръбската столица Белград. Следобед на 21 съм в Белград за 6 часа ще видя забележителностите на Сърбия и вечерта с влака 293 обратно 21:15 сръбско време тръгвам от Белград и сутринта 7:15 съм в София на 22 цял ден във вторник обикалям из София и вечерта 23:25 се прибирам с последния влак София-Шумен 23:25-06:06 с влак 2627. А иначе за пътни нищо работа само 96 лева в двете посоки София-Белград с Матпу-96 за 54 лева и Белград-София влака 41.56 лева със седящо място втора класа не ми трябва спално и в седящ вагон мога да си легна пък и ще имам време да се обясня в любов на някоя сръбкиня. Вечна дружба с братята сърби. Подкрепете инициативата Сърбия да влезе в Европейския съюз да бъдем заедно. Щом българите винаги са добре-дошли в Сърбия, то и сърбите винаги са добре дошли в България. Така, че пътя за Европа минава през Сърбия.

ей хора аз съм студент в Шуменския университет "Епископ Константин Преславски" трети курс, специалност история и си представете следната ситуация. Вчера един мой преподавател главен асистент, който преподава по история на българското възраждане-изпит, който взех на 27 юни 2009 година с отличен 6, както и преподава по увод в историческото изследване-имам изпит на 12 февруари 2010 година. Този същия моя преподавател, който уж е историк НЕ ЗНАЕ, че вече повече от 1 век съществува жп-линия Радомир-Земен-Кюстендил. Упорито спорихме на тази тема, той си държи на своето, че влак до Кюстендил няма дори и под форма на теснолинейка. Аз съм на мнение, че единственият областен град в България, който няма жп-гара е Смолян. Много ви моля някой да просветли главен асистент Бисер Георгиев, че жп-линия Радомир-Земен-Кюстендил е пусната в експлоатация на 26 юли 1909 година. Възмутен съм. Такива глупости изтресе нямало влак до Кюстендил и никога нямало да има заради аферата на генерал Рачо Петров. Е да ама не. Линия си има и то повече от 100 години не само до Кюстендил, а и до Гюешево. Даже сега е в проект продължение към Македония! Но не можах да го убедя държеше си на своето. Явно някои преподаватели от ШУ не посещават сайта на бдж

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Проекта датира от времето на Втората Световна война. Тунела е избит от немците, остават още около 8 метра до пълното му завършване. Проблемът обаче е, че е изоставен и никога до сега не е бил възобновяван. Мине се не мине някое време и се събират на кръгли маси, уж си обещават, подписват договори и меморандуми, но работа по него няма. Бил част от важния транспортен коридор №8 и като основен стожер на същия, бил с особено голямо значение- и за нас и за братчедите с промитите мозъци, че и за арнаутите. Пътят между Арнаутското Средиземноморие и нашето Черноморие и разклонение към Азия ще стане и по-кратък, и стоките ще се превозват по-евтино.Даже сега е в проект продължение към Македония!

Май никой прподавател от ШУ не е влизал в сайта на БДЖ
.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

ще му кажа баса да е следния ако Кюстендил има жп-гара да ми пише 6 по увод в историческото изследване изпит, който ми предстои на 12 февруари 2010 година-ако имам 6 това автоматично ми осигурява стипендия
но жалко, че е късно вече няма кога. Вече семестъра официално приключи. А и не би приел баса. Каза ми колега няма да споря с вас 



Кажи му да си гледа работата. Ако аз бях, досега сто пъти да съм отишъл при декана и да му обясня всичко. Даже направо напиши доклад до декана, където да са описани всички обстоятелства относно линията до Гюешево. Може дори копие до ректора да пратиш. Вероятно е директно да уволнят въпросния пишман-асистент. Такова нещо е абсолютно недопустимо. Едно време, аз като бях студент, за подобна работа за малко да опердаша един такъв "асистент".
Аз на предишната си работа редовно водех курсове по AutoCAD Civil 3D - това е софтуер за ГИС, геодезия, проектиране на пътища и ж.п. линии. Програмата чертае трасета, смята радиуси на криви, обеми за изкоп и насип и т.н. Та на един от тези курсове единият от студентите, който е действащ Доцент в ПЖИ изтърси, че при ж.п. линиите няма т.нар. преходни криви между правите участъци и самите основни криви. Това е абсолютна глупост, дори аз без да съм жепеец знам, че без преходна крива първият влак ще иде в дерето.
Аз на предишната си работа редовно водех курсове по AutoCAD Civil 3D - това е софтуер за ГИС, геодезия, проектиране на пътища и ж.п. линии. Програмата чертае трасета, смята радиуси на криви, обеми за изкоп и насип и т.н. Та на един от тези курсове единият от студентите, който е действащ Доцент в ПЖИ изтърси, че при ж.п. линиите няма т.нар. преходни криви между правите участъци и самите основни криви. Това е абсолютна глупост, дори аз без да съм жепеец знам, че без преходна крива първият влак ще иде в дерето.
Последно промяна от pavel на Пон Дек 21, 2009 2:59 pm, променено общо 2 пъти.
Информация
Модератори