Лентаджийките там гледат с микроскоп. 2 км отгоре и - ила ми, пили шаряно! И няма оправдание че хаслера тъй показал, че стрелката подскочила - там хаслерите не подскачат и работят перфектно. Затуй едното око винаги в хаслера, едната ръка на директната.Nikss написа:Те пък се пишат големи перфекционисти, та чак се престарават... хората карат 5 за 4, айде, машинистите щом са на такава длъжност се смята, че могат да спазват скоростите. Тез пък и до 0.0001 км/ч следят да няма превишение.

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Егати строгия тъмничен затвор... тия там луди ли са или се правят на тарикати... що за хора са те? Доста странни бих казал... това е достатъчно да ги опише човек с възможно най-малко думи. С реостата се подпира перфектно, пък да гледат ако щат и с телескоп, едва ли ще намерят нещо. А и мисля, че в днешно време (криза) рушветите са доста добър повод за среща между машинист и разшифровчик.
Не знам какво толкова се престарават... то аз, че съм спотър не се престаравам толкова, пък те, че работят за мизерна заплатка са готови едва ли не ако им предложат да се пренесат да живеят на работното място до пенсионирането си. 


Знам,че уважаваш труда на машинистите и затова престани да даваш толкова крайни мнения .Nikss написа:Егати строгия тъмничен затвор... тия там луди ли са или се правят на тарикати... що за хора са те? Доста странни бих казал... това е достатъчно да ги опише човек с възможно най-малко думи. С реостата се подпира перфектно, пък да гледат ако щат и с телескоп, едва ли ще намерят нещо. А и мисля, че в днешно време (криза) рушветите са доста добър повод за среща между машинист и разшифровчик.Не знам какво толкова се престарават... то аз, че съм спотър не се престаравам толкова, пък те, че работят за мизерна заплатка са готови едва ли не ако им предложат да се пренесат да живеят на работното място до пенсионирането си.
Ако същите не са сигурни в машината по - добре по - "яваш " да си карат влака , в крайна сметка сигурността е над всичко , а не избиването на 5-мин.

Глобален модератор
Не си прав, ето защо:Nikss написа:Егати строгия тъмничен затвор... тия там луди ли са или се правят на тарикати... що за хора са те? Доста странни бих казал... това е достатъчно да ги опише човек с възможно най-малко думи. С реостата се подпира перфектно, пък да гледат ако щат и с телескоп, едва ли ще намерят нещо. А и мисля, че в днешно време (криза) рушветите са доста добър повод за среща между машинист и разшифровчик.Не знам какво толкова се престарават... то аз, че съм спотър не се престаравам толкова, пък те, че работят за мизерна заплатка са готови едва ли не ако им предложат да се пренесат да живеят на работното място до пенсионирането си.
1. Точно тъй трябва да са спазват наредбите. По тоз начин са защитени и машинистите, защото при не дай Боже някакъв инцидент, следствените органи четат лентата дето са вика като рентген, и километърче отгоре ще стовари цялата вина върху теб и може да те остави на улицата или да те прати в затвора, независимо че скоростта може в конкретния случай да няма нищо общо със същността на инцидента.
2. Странни и тарикати са тез, дето го карат през просото. Само че националният ни манталитет е толкова деформиран, че обявяваме за луди тез, които спазват правилата. Нали знаеш поговорката на шопа: "Законо е врата у поле. Само лудио минава през нея!".
3. С реостат не можеш бързо да тушираш превишение. С някой тежък товарен влак знаеш ли кога ще спадне скоростта? Най-бързия начин е с директната - моментно задържане, машината може и да са хлъзне малко, но хаслерът веднага ще отчете спадане.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Вчера пътувах с БВ 6623.И не разбрах защо е в тази категория след като спираше на всички гари и спирки от Сф до Пк.След Пр не знам на кои гари спира до Кн.Но от Сф до Пк 45-50 минути с бърз влак......нямам думи.Друг е въпроса че и двете мотриси бяха пълни още от Сф и имаше много правостоящи,а в Пр всичко живо слезе.
VESO: мнението е edit-нато , като инициалите на гарата са оправени.За в бъдеще вече ще знаеш как се изписва съкратено. Благодаря за разбирането!
VESO: мнението е edit-нато , като инициалите на гарата са оправени.За в бъдеще вече ще знаеш как се изписва съкратено. Благодаря за разбирането!

Предмет на днешните ми впечататления бе бързият влак 8613.Както знаем , композицията му от София до Карнобат е внушителна , съставена от 10 седящи вагона и фургон начело.Днес докато разгледах състава на ПО , ми направи впечатление първокласният вагон на бургаската група - беше серия 50 с този номер и отвън изглеждаше така.Вътре интериорът му е с такива седалки , което ме навежда на мисълта , че само една или две 50-ки са такива.Въпросният вагон съм го засичал още на 8626 и 8627 , а по 5-та и 7-ма линия все още не съм го мяркал на влак. Ако някой е пътувал с него , нека да сподели впечатления.
Последно промяна от VESO на Съб Яну 16, 2010 10:29 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Днес прибирайки се от учредителното събрание на Форум "Локомотиви" с влак 292, с приятна изненада установих рекордния за него 10-вагонен състав! Карайки поред, композицията беше съставена от следните вагони: WLB на JZ от Истанбул, 2B на JZ, 1Bc на JZ, 1WLB на БДЖ и 5 седящи вагона за вътрешно съобщение (4B+1A, взети от бургаската група на влак 8612) до Драгоман. Населеността в петте вагона за вътрешно съобщение беше изключително ниска - общо 3 пътници във всичките 5 вагона! Изводът е, че въпреки наличието на седящи вагони за вътрешно съобщение, но спиращи в храстите, хората предпочитат да се бутат в пълните сръбски, спиращи на самия перон.
Красота!
За първи път да видя този влак със сръбски спален и кушет едновременно.Обикновено ZS пускат само едната алтернатива.Каква беше населеността в спалните , успя ли да видиш?
Струва ми се , че вторият вагон отляво на дясно не е второкласен "B" , а смесен "АВl".За това говори линията над първите няколко купета.Преди време им бях снимал интериора и ето как изглежда той:
- първа класа;
- втора класа.
За първи път да видя този влак със сръбски спален и кушет едновременно.Обикновено ZS пускат само едната алтернатива.Каква беше населеността в спалните , успя ли да видиш?
Струва ми се , че вторият вагон отляво на дясно не е второкласен "B" , а смесен "АВl".За това говори линията над първите няколко купета.Преди време им бях снимал интериора и ето как изглежда той:
- първа класа;
- втора класа.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Отскоро е ежедневно, защото последните 5 вагона пътуват до Драгоман и на следващата сутрин се връщат с 10203. Лятото не е изключено да го видим и 13 вагона, тъй като през този период на 8627/8612 се слагат два допълнителни второкласни вагона, а и като добавим македонския кушет от Варна, тамън става бройката. През топлите месеци, когато и се стъмва късно, обещавам да снимам влака на кривата на гара Костинброд. Гледката сигурно ще бъде уникална!46 242 написа:Това с 292 е било някакво изключение. Не вярвам ежедневно да се движи в подобен състав.
Информация
Модератори