Страница 4 от 6
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 10:32 am
от VESO
И не на последно място да се помисли за още едно удобство - включването на безплатна закуска.Така или иначе си дал 8 лева , което хич не е малко.Би следвало да получаваш поне едно кафе (или чай) сутринта , както и някакъв сандвич.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:55 am
от Labros
Записването на имена и лични данни ще има и превантивна мярка- като субекта види, че му се записват заради евентуални зулуми, то той ще е много внимателен по два показателя:

ще се седне на задните части и ще мирува

стриктно ще съблюдава дали другите пътници на правят свинщини. Защото за нищо на света не би пропуснал възможността да направи мръсно на някой друг. Нашенска черта

.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 6:24 pm
от veselintodorov
Има ли някаде засечен до сега такъв субект мирен, това малко хора го могат да не правят свинщини и да не трошат, дали все пак на някой ще му се занимава с взимани на данни и няма ли да доведе това начинание до множество скандали по вагоните.

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 8:46 am
от Mario Evstatiev
veselintodorov написа:Има ли някаде засечен до сега такъв субект мирен, това малко хора го могат да не правят свинщини и да не трошат, дали все пак на някой ще му се занимава с взимани на данни и няма ли да доведе това начинание до множество скандали по вагоните.

Като им направиш забележка на такива мърлячи, понякога се окопитват и си почистват свинщината. Аз лично се рдразня на една много лоша практика в спалните вагони. Въпреки, че шафнера ги предупреждава да не пушят, някои пътници се заключват в кабината си и пушят на воля. То хубаво, но поне да не тръскат на пода. Със шафнера на 2637/9696 си говорихме на тази тема и човека разказа много и все отвращаващи истории за това как пътниците оставят след себе си спалните кабини.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:17 am
от nikol4yy
Днес един мой приятел ми каза, че на един от новите спални вагони му е гръмнало таблото, защото шафнера увеличил напрежението на 3000 V,поради причината,че не топлил. Също хвърчели ламарини.Това се случило в ГО и се е наложило да се обаждат до София.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:26 am
от Mario Evstatiev
nikol4yy написа:Днес един мой приятел ми каза, че на един от новите спални вагони му е гръмнало таблото, защото шафнера увеличил напрежението на 3000 V,поради причината,че не топлил. Също хвърчели ламарини.Това се случило в ГО и се е наложило да се обаждат до София.
Преувеличил е. По - скоро таблото не е гръмнало. Изгорял е стопяем предпазител(бушон).
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:31 am
от nikol4yy
Абе човек не съм преувеличил ламарини са хвърчели. А пък от един бушон няма как да хвърчат ламарини.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:37 am
от Mario Evstatiev
nikol4yy написа:Абе човек не съм преувеличил ламарини са хвърчели. А пък от един бушон няма как да хвърчат ламарини.
Значи нещо някъде е дало доста на късо.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:53 am
от VESO
Ако действително таблото на серия 71 / 76 гръмне , не само ще се разхвърчат ламарини , ще бъде изкъртена страничната врата и пробито купето на шафнера , тъй като таблото е точно на гърба на самото купе откъм празното пространство.Предвид това , което се намира в таблото и ако шафнерът си е бил в купето , без жертви няма да се размине.
Това ли се е случило? Ако не е това , значи остава вариант да е станало късо съединение и хвърчащите ламарини , видени от приятеля ти да са малки парченца от капака на таблото.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:33 pm
от nikol4yy
Нали има едни обли ламари над таблото.Точно те са изхвърчали и са се ударили в вратата на вагона. Шафнера не си е бил в купето, когато се е случило и слава богу няма жертви.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:52 pm
от bdz46
Шафнера не може да си играе с напрежението, още по-малко да го увеличава... Напрежението идва от локомотива и е 1500 V.
Нещо развален телефон има тук.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:58 pm
от nikol4yy
Нали вагоните са по RIC и имат реле за напрежението, което може да се сменя ?
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:12 pm
от bdz46
Напрежението се подава от локомотива. Вагонът се нагажда към това напрежение, не може локомотива да подава 1500 V, вагона да работи на 3000... няма от къде да дойдат тези 3000.
А ако вагонът се настрои за работа с 3000, а му се подадат 1500 просто ще грее салабо, нищо няма да гърми.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:14 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Напрежението се подава от локомотива. Вагонът се нагажда към това напрежение, не може локомотива да подава 1500 V, вагона да работи на 3000... няма от къде да дойдат тези 3000.
А ако вагонът се настрои за работа с 3000, а му се подадат 1500 просто ще грее салабо, нищо няма да гърми.
По - скоро онея да не са го включили за работа на 1000V, а да са подадени 1500V. Тогава може да има фойерверки

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:16 pm
от nikol4yy
lok45111 написа:
По - скоро онея да не са го включили за работа на 1000V, а да са
подадени 1500V. Тогава може да има фойерверки

Възможно е точно това да е станало.