
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Записването на имена и лични данни ще има и превантивна мярка- като субекта види, че му се записват заради евентуални зулуми, то той ще е много внимателен по два показателя:
ще се седне на задните части и ще мирува
стриктно ще съблюдава дали другите пътници на правят свинщини. Защото за нищо на света не би пропуснал възможността да направи мръсно на някой друг. Нашенска черта
.




Администратор
Като им направиш забележка на такива мърлячи, понякога се окопитват и си почистват свинщината. Аз лично се рдразня на една много лоша практика в спалните вагони. Въпреки, че шафнера ги предупреждава да не пушят, някои пътници се заключват в кабината си и пушят на воля. То хубаво, но поне да не тръскат на пода. Със шафнера на 2637/9696 си говорихме на тази тема и човека разказа много и все отвращаващи истории за това как пътниците оставят след себе си спалните кабини.veselintodorov написа:Има ли някаде засечен до сега такъв субект мирен, това малко хора го могат да не правят свинщини и да не трошат, дали все пак на някой ще му се занимава с взимани на данни и няма ли да доведе това начинание до множество скандали по вагоните.
64.19

Администратор
Преувеличил е. По - скоро таблото не е гръмнало. Изгорял е стопяем предпазител(бушон).nikol4yy написа:Днес един мой приятел ми каза, че на един от новите спални вагони му е гръмнало таблото, защото шафнера увеличил напрежението на 3000 V,поради причината,че не топлил. Също хвърчели ламарини.Това се случило в ГО и се е наложило да се обаждат до София.

Администратор
Ако действително таблото на серия 71 / 76 гръмне , не само ще се разхвърчат ламарини , ще бъде изкъртена страничната врата и пробито купето на шафнера , тъй като таблото е точно на гърба на самото купе откъм празното пространство.Предвид това , което се намира в таблото и ако шафнерът си е бил в купето , без жертви няма да се размине.
Това ли се е случило? Ако не е това , значи остава вариант да е станало късо съединение и хвърчащите ламарини , видени от приятеля ти да са малки парченца от капака на таблото.
Това ли се е случило? Ако не е това , значи остава вариант да е станало късо съединение и хвърчащите ламарини , видени от приятеля ти да са малки парченца от капака на таблото.

Администратор
По - скоро онея да не са го включили за работа на 1000V, а да са подадени 1500V. Тогава може да има фойерверкиbdz46 написа:Напрежението се подава от локомотива. Вагонът се нагажда към това напрежение, не може локомотива да подава 1500 V, вагона да работи на 3000... няма от къде да дойдат тези 3000.
А ако вагонът се настрои за работа с 3000, а му се подадат 1500 просто ще грее салабо, нищо няма да гърми.

Информация
Модератори