Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

ето и една от мен първият ми заснет локомотив :D
Изображение
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

072 беше доста добра докато не бе подложена на пиянски и вандалски изстъпления от студентите във ВТУ. Бая неща се свалиха пък за поддръжка на електровозните тренажори, тъй, че надали може да се възстанови за демонстрации на действието на оперативните вериги. Осветлението е направено на 220V като за целта, схемата е тотално променена.
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотно :lol: но това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата :roll: най много скоро да си го осиновим и него :D
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

DarkLok написа:на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотно :lol: но това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата :roll: най много скоро да си го осиновим и него :D
Тук си трябват хора - локомотивци!

Може да се приложи натиск върху ректора на ВТУ и да се поеме поддръжката на експоната от двете сдружения.
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

lok45111 написа:
DarkLok написа:на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотно :lol: но това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата :roll: най много скоро да си го осиновим и него :D
Тук си трябват хора - локомотивци!

Може да се приложи натиск върху ректора на ВТУ и да се поеме поддръжката на експоната от двете сдружения.
случая няма защо да се ползва силови методи над ректора
той е доста разбран човек :wink: до сега ни е помогнал много
ела да се видим горе де :wink:
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не говоря за прилагане на силови методи въобще.

Става дума за активно пропагандиране дейностите на двете сдружения и изготвяне на референтен документ за актуалното състояние на ЕЛ 42 072-9, след което да се "обработи" ректора и да се даде рамо за един истински ремонт на 42 072.9... Но без участието на определен кръг лица!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

lok45111 написа:072 беше доста добра докато не бе подложена на пиянски и вандалски изстъпления от студентите във ВТУ. Бая неща се свалиха пък за поддръжка на електровозните тренажори, тъй, че надали може да се възстанови за демонстрации на действието на оперативните вериги. Осветлението е направено на 220V като за целта, схемата е тотално променена.
Схемата не е променена. Разликата е в това, че плюсовата шина е разединена от зарядното устройство и е свързана към 220V. Част от неактивните вериги са разединени от мерки за безопасност. Липсата на финансиране не позволи монтажното изпълнение на веригите да бъде както в оригинал.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето как в Чехия са възстановили 6-осния прототип на 42 серия , дано това стане и с 42.077:
http://www.youtube.com/watch?v=ABdIG_dH ... re=related
Във Фейсбук вече има група на почитателите на Ламинатките;
http://www.facebook.com/home.php#!/grou ... 7111607023
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Чехия може, но у нас мотивацията идва само ако на някой на високо бутнеш тлъста пачка мангизи, в противен случай машините седят и си чакат, в това се убеждавам все повече. За 42 077.8 пък безхаберието е тотално - при предадена всичката документация, някой отгоре умишлено спъва работата по въстановяването. И тоя някой си има име.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хм, приблизително за какви пари рушвет може да се преговаря, за да потръгне работата? 10 000 лв?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация