

Тук си трябват хора - локомотивци!DarkLok написа:на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотноно това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата
най много скоро да си го осиновим и него
случая няма защо да се ползва силови методи над ректораlok45111 написа:Тук си трябват хора - локомотивци!DarkLok написа:на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотноно това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата
най много скоро да си го осиновим и него
Може да се приложи натиск върху ректора на ВТУ и да се поеме поддръжката на експоната от двете сдружения.
Схемата не е променена. Разликата е в това, че плюсовата шина е разединена от зарядното устройство и е свързана към 220V. Част от неактивните вериги са разединени от мерки за безопасност. Липсата на финансиране не позволи монтажното изпълнение на веригите да бъде както в оригинал.lok45111 написа:072 беше доста добра докато не бе подложена на пиянски и вандалски изстъпления от студентите във ВТУ. Бая неща се свалиха пък за поддръжка на електровозните тренажори, тъй, че надали може да се възстанови за демонстрации на действието на оперативните вериги. Осветлението е направено на 220V като за целта, схемата е тотално променена.