
Глобален модератор
Не отричам замисъла на проекта!, с разсъжденията си исках да Ви въведа в пряката действителност. И бих ви предложил обект за наблюдение, 8611/8614. Превозните бригади се сменят точно на "две междугария" и безхаберието а за културата на обслужване, въобще не ми се говори. Редовно пътувам с тези два влака и ако седна да пиша не мога да си представя колко време ще ми е нужно. Редовно пътувам с 8601/8602 там пък темата с вагон бистрото за мен вече изпразнена от съдържание, "Кервана си върви кучетата си лаят"... . Манталитета на народа ни ще ни пречи!, още незнайно на брой години.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Да, но как да се популиализира и прави реклама на тази услуга (пътуването с влак),като тя не е на ниво и не е достатъчно качествена, като първо се почне от отношението на персонала.Оставям на заден план старите вагони и мотриси.Вярно е,че хората също ги интересуват съставите и чистотата им,но мисля,че отношението към клиентите преди всичко е най - важно в една фирма каквато всъщност е БДЖ. 

Пътувай с влак - спаси природата !
На първо място задължително въвеждане на рекламни брошури и големи постери из градовете. А не брошурите да се кътат да кажем само в бистрата....И ....я ги има, я не. Вторто, за което веднага се сещам, е задължителната субсидирана от държавата (няма друг начин) реклама по телевизиите и радиата (важно е да отбележим, че вече от доста време по "Дарик" има специализирана информационна емисия всеки петък). Като тази реклама да набляга в началото на по-ниските цени за студенти и пенсионери, и на това,с което завършват писмата от PR отдела на БДЖ - а именно "Пътувай с влак, спаси природата!"
Пътувай с влак - спаси природата!
Мисля че не е всеки петък, а един път в месеца, примерно последния петък от месеца или нещо такова.pavkata_zaraboy86 написа:вече от доста време по "Дарик" има специализирана информационна емисия всеки петък). Като тази реклама да набляга в началото на по-ниските цени за студенти и пенсионери, и на това,с което завършват писмата от PR отдела на БДЖ - а именно "Пътувай с влак, спаси природата!"

Администратор
Ако става дума за пердаването "Дарик влак", това предаване мисля, че го водеше самата Христина Белева. За съжаление не съм успявал да го хвана нито веднъж за да го слушам, но съм чувал, че в него се представят новините от железниците в България.
Като стана дума за рекламни табла по градовете, това е една добра идея и не чак толкова скъпа. В Сърбия, в центъра на Белград можеше да се види реклама на влак "авала" и подробности за състав и цени. Гърците също широко рекламират железниците си.
За телевизионната реклама - тук по - скоро би била полезна за актарционните пътувания и възможностите за наемане на специални състави от фирми за тиймбилдинг или бизнес - пътувания. Проблема тук е скъпото рекламно време в телевизиите, но тук държавата би било редно да се намеси със субсидия.
Като стана дума за рекламни табла по градовете, това е една добра идея и не чак толкова скъпа. В Сърбия, в центъра на Белград можеше да се види реклама на влак "авала" и подробности за състав и цени. Гърците също широко рекламират железниците си.
За телевизионната реклама - тук по - скоро би била полезна за актарционните пътувания и възможностите за наемане на специални състави от фирми за тиймбилдинг или бизнес - пътувания. Проблема тук е скъпото рекламно време в телевизиите, но тук държавата би било редно да се намеси със субсидия.
64.19

Администратор
Има го и този момент, но пътническите превози се знае, че имат социално значение за страната. Според мен, най - удачния вариант е, субсидията, превеждана всяка година от държавата за пътнически превози, да се контролира стриктно да се усвоява по предназначение, а с пари от допълнителни услуги, предоставяни от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД да се финансира рекламна кампания, която да увеличи пътникопотока. И не на последно място - да се обърне сериозно внимание на събирането на приходите от издаването на билети в пътническите влакове и културата на обслужване.Florian написа:Със сегашната структура на БДЖ, не е възможно държавата да помага с реклама. Защо да помага на един превозвач, за сметка на другите?
64.19

Администратор
Информация
Модератори