Страница 4 от 21

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 6:54 pm
от 44.123
:arrow: 30.10.2009г.
462 с 44.141
90205 не с кой и да е а със 43.512
40115 с 44.141

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 7:08 pm
от shenolco_81
Утре влак 40165 е с мотриса а тази 55-206 сигурно се връща в депо ДУПНИЦА,от Димитровград до Подкова остава само влак 40161 и 40164 с композиция.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 8:22 pm
от 44.123
Също забравих да кажа една важна новина която научих днеска от 01.11.2009г. се спира влак 4626.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 8:47 pm
от VESO
Много скоро! :shock: Нали уж от 13-ти декември трябваше да се спре , а какво е наложило това действие да се извърши по - рано , не мога да си обясня.
И какво се получава - дълголетната нощна връзка между столицата и дунавския град вече няма да съществува. :evil:

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 8:54 pm
от bdz_bg
Според мен е оправдано спирането на този влак.Одавна трябваше да се случи и без това си пътува празен с изключение на участъка София - Лакатник.По - добре премахване на ненужни и празни влакове от колкото закриване на цели линии от жп. мрежата.Друг влак който според мен е правилно спирането му от новия график е 1640/1641 в участъка Димитровград - Момчилград. :)

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:14 pm
от 44.123
Да найстина е много жалко не съм го използвал този влак никога, но и аз съм сигурен, че логично се е пълнил само до Лакатник от работници 2-ра смяна работещи в София и ще бъде редно сега като спрат на негово място да пуснат някое КПВ с ЕМВ на негово място до Лакатник и на сутринта да тръгва от Лакатник като 20220.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:18 pm
от Nikss
4626 отдавна трябваше да го няма, неговият брат от Русе за София го е имало едно време, но отдавна 383 го замества... интересно какво ще предприемат като мярка за пътниците пътуващи всяка вечер до Лакатник... по новия график е заложено 2627 да спира навсякъде до Лк, но сега какво ще се прави? Може би още отсега 2627 ще започне да се влачи по дефилето спирайки на всяка керемидка. Пък уж не било оправдано да се пуска отделен пътнически влак, а решението е просто - възстановяването на нощните пътнически Сф-М-Вн. За 2627 пък има 2 варианта - да вози директни вагони, които на ГО да се закачват на 4646, другия е да си пътува без допълнителни директни вагони и който желае на ГО да се прекачва на 4646.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:30 pm
от 44.123
Това ще да е 2627 ще замести 4626 силно ме съмнява това за директни вагон/и на 4646 ще му дойдат в повече директните състави :roll:

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:38 pm
от VESO
Аз си мисля , че в началото може да пробват с директни вагони , след това ще остане само връзката.Прав беше Ванчо на една форумска среща - точно с ж.п. транспорта в неговия град се случват такива неща - като се започне от премахването на спалните вагони до Димитровград (в началото имаше един) и Пловдив в композициите на 4646 и 4647 , мине се през ликвидирането на обедната връзка между София и Русе (знаем за някогашните 412 и 415) , спирането на директните вагони от 40103 за 2610 , промяна на маршрута на силистренската група , която вместо през Бяла и Русе сe движи през Шумен и Каспичан и се стигне сега до спирането на нощната връзка от столицата.А всичко това не е на добро.

От мен днешното инфо - КПВ 10263 , теглен от русенската 44093-3 с машинисти Г. Митов и В. Томов навреме до гара Огняново.Там знаем , пътническият се задържа принудително 11 минути за среща със 10112 , поради ремонти , които , доколкото разбрах , щели да продължат до 10-ти ноември.До ПО навреме по измененото разписание и днес , за разлика от вчера , влакът бе приет на 2-ри челен.Снимка при пристигането , след което групата в компанията на Bdz_bg и Labros под ударите на силния дъжд отиде на кафе.
На връщане 10114 престоя на сп. Синитово поради повреда в пясъчната инсталация.Под плющящия дъжд локомотивната бригада слезе да отстрани повредата и след кратък престой влакът потегли.
За финал два товарни влака - на Стамболийски и на Пазарджик.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:45 pm
от Nikss
187 радва, че отново се движи. 8)
Между другото какви са били тези някогашни влакове София - Русе с номера 412 и 415? Кога са тръгвали, състав вагони какъв е бил, моля приложете по възможност разписание или разкажете нещо за тях (макар и малко). Благодаря. :)

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:50 pm
от rexkos
Според мен нищо не пречи на 2627 / 4646 да се закачат дирекнти вагони за Русе, които следващата вечер да се връщат с 383, както се правеше досега със състава на 4626.
А вместо 2627 да спира на всяка керемидка и след него да се лангърка празната композиция за влак 20220 (в случая ТСВ 20301), съвсем спокойно може да се назначи влак 20225, заминаващ от София около 22.30 и пристигащ в Лакатник малко преди полунощ. Съставът нощува на гарата и на сутринта се връща в София като влак 20220.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:52 pm
от Nikss
Решения доста, дано някой прочете написаното тук и направи най-доброто за тази ситуация, че 2627 въпреки завишенията на скоростите по 2-ра вместо да пътува по-бързо дори е с няколко минути по-бавен заради влаченето до Лк. :evil:

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 12:58 am
от 43.309
Преди го направих това предложение, но ме увериха, че не можело понеже в Лакатник нямало резервни стаи.

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 1:38 am
от VESO
Остава единствено по варианта за нощния пътнически влак София - Видин.Обратният влак от Видин за София пък ще покрива маршрута на 20200 и така графикът се навързва успешно.

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 9:35 am
от rexkos
43.309 написа:Преди го направих това предложение, но ме увериха, че не можело понеже в Лакатник нямало резервни стаи.
Тогава преди да спрат този влак, къде е нощувала бригадата? :roll: