Страница 4 от 17
Публикувано на: Чет Авг 30, 2007 5:41 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Чет Авг 30, 2007 5:47 pm
от rexkos
lok45111 написа:Локомотив ES64U2-061 тръгва от 02.09 да кара влакове на депо София. Да му е честито 
Това означава ли, че ще кара и бързи влакове?

Публикувано на: Чет Авг 30, 2007 5:52 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Сря Сеп 05, 2007 5:32 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 3:10 pm
от 42 072.9
Интересен е дисплеят от дясно на машиниста. От Сименс са се постарали характеристиките в тягов и спирачен режим да се набиват на очи.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 4:00 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Интересен е дисплеят от дясно на машиниста. От Сименс са се постарали характеристиките в тягов и спирачен режим да се набиват на очи.
И менюто е на български език. Въобще европейска работа.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 9:15 pm
от 46 242

Вчера за малко са щели да направят сериозна беля с Тауруса на Вакарел.

Поради това е имало голями закъснения. Липсва опит.Hо момчетата ще наваксат.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 10:18 pm
от shadal
Техническа характеристика:
Произведител: Siemens
Година на произвеждане: 2000-2006
Осова формула: Bo'Bo'
Дължина между буферите: 19 280 mm
Маса на локомотива: 86т
Осово натоварване: 21,25т
Максимална скорост: 230км/ч
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Максимална спирачна сила: 300kN
Разположение на елементите :
Талига :
Главен ел. ключ :
Главен трансформатор :
Форма :
и отвътре :

Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 6:32 pm
от 44-134
Днес сименса обслужи БВ1622
Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 6:54 pm
от 43.309
http://images19.snimka.bg/003946468.jpg
В края на есенния ден нещо интересно.
Специален поздрав за групата от По.
Публикувано на: Пон Сеп 17, 2007 7:21 pm
от rexkos
Днес Таурусът беше начело на влак 5624. Зад него със свалени пантографи беше 45 163. От Перник замина с 5 минути закъснение, до Драгичево го стопи с около 3 минути, но се увеличи на 7 минути, заради разминаване със закъснелия влак 6625. До Горна баня закъснението беше сведено на 2 минути, а на ЦГ беше 1 мин. преди време. Голяма работа е тази машина. С отличното си ускорение,
петте вагона барабар с 45 163 изобщо не ги усещаше.

Публикувано на: Пон Сеп 17, 2007 9:34 pm
от Ivan
shadal написа:Техническа характеристика:
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Часова мощност: ~9100к.с.
Трайна мощност: ~8302к.с.
стабилно бих казал

Публикувано на: Пон Сеп 17, 2007 9:53 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Пон Сеп 17, 2007 10:43 pm
от 42 072.9
Модераторите да преместят темата.
163 няма какво да я карат, защото тая пред нея ...
Публикувано на: Пон Сеп 17, 2007 11:04 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Модераторите да преместят темата.
163 няма какво да я карат, защото тая пред нея ...
45 163 заземи подстанцията и бай ТАУРИ се намеси отлично с теглителните си възможности, последва сръчкване, падане на куфари от вагоните, яко ускоряване и последващо рекуперативно задържане за намаления. За протокола Гб - Зф беше взето "на един дъх".