Страница 4 от 5

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 12:37 am
от VESO
Този влак според мен заслужава да му се обърне малко внимание.Както например за 8613 и 9621 важи изразът "директни вагони" , така и този израз тук е трансформиран в "директна мотриса".Накратко - това на снимката е 82230 , който тръгва от центр. ПО с две мотриси.Разкачането става на Долна махала и първото DESIRO продължава за Хисар.Само след няколко минути и второто потегля към Карлово.
Обърнах внимание , понеже тази ситуация няма аналог другаде по родните ж.п. пътища.Дори на таблата в чакалнята на Пловдив дестинацията е изписана "Хисар / Кв".

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 7:28 am
от todor plamenov
Весо, вероятно нещо подобно представлява и комбинацията 30113/30122, който също е съставен от две ЕМВ. Челната мотриса е за Карлово,а втората остава в Копривщица, където по-късно през деня заминава като 30122 Копривщица - София.

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 11:17 am
от VESO
Е , това го знам , Тошко , но аз имах предвид 2 мотриси за различни дестинации - от гарата , от която се разделят , едната тръгва към един град , другата към друг.

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 3:58 pm
от disell
Малко ще се отклоня от темата за ЕМВ-тата но това не е нещо ново , преди дооооооооооооооооста години сутрешния влак от Свищов за Левски тръгващ около 07.00 ч. беше в следния състав 55+3( или 4 )В и към него до гара Ореш беше прикачен влакът за Белене в състав 55+2В, след като спреше на 3 коловоз двете композиции се разкачаха и тази за Белене правеше една лека маневра първо назад за да открие една стрелка след което пак напред до нейния перон и като се качат пътниците заминаваше към крайната си цел.

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 4:40 pm
от VESO
Чавдаре , това , което си написал е безкрайно интересна история.Само че кажи коя година е било това , понеже аз помня , че влакът от Свищов за Белене беше отделна композиция и тръгваше в часове , различни от тези , в които заминаваха влаковете за Левски.Именно на Ореш тези "крайградски" влакове за Белене правеха връзка с други от Левски за Свищов и така пътниците от двата края на линията имаха възможност да отидат до Белене.На обратно историята бе идентична - влакът от Белене за Свищов на гара Ореш изчакваше друг от Свищов за Левски и имаше възможност за връзка.
Жалко че точно тази отсечка така и не дочака дизелово DESIRO.

Да не се отклоняваме обаче от темата за ел.мотрисите.

Публикувано на: Пет Окт 07, 2011 8:57 am
от kgeorgiev
Въпрос към хората от системата. Произвеждат ли се още мотрисите серия 30 и 31? Щото сега в парламента един мозък се изцепи че вече не се произвеждат

Публикувано на: Пет Окт 07, 2011 9:29 am
от bdz46
Каквото си поръчаш такова ти произвеждат. Части има и се купуват, но са скъпи и идват бавно, защото договора е сключен така.
Факт е, че в почти всеки момент има 1-2 ЕМВ извън строя, от които се свалят части.
В момента такава е 31 009, която загуби и пантографа си преди няколко дни.
Първата беше 30 005, която докато бъде възстановена след удар остана без много неща и тръгна чак 7 месеца по-късно.

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 3:23 pm
от rexkos
*** З А С ВЕ Д Е Н И Е Н А Д Е Ж. Д Е П О: ДА СЕ СПРАТ ОТ ЕКСПЛОАТАЦИЯ 31003/04, 31011/012, 31013/014, 31019/020 ПОРАДИ НАПРАВЕНИ КИЛОМЕТРИ ЗА VI

Между другото наскоро не съм мяркал 31 015/016. Къде се загуби тази мотриса, от колко време не се движи?

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:04 pm
от VESO
rexkos написа:...
Между другото наскоро не съм мяркал 31 015/016. Къде се загуби тази мотриса, от колко време не се движи?
На 3-ти септември т.г. съм я видял да обслужва 10112.На 29-ти май пък я имам снимана на София.

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 9:12 pm
от Vancho
Ако имаха малко акъл сега вместо по една мотриса 30 та серия и тъпканици край София щяха да пуснат от ГОрна 32-ра серия мотриси а вагоните + патица по ПВ към втора, 42-ра и т.н. Е да , ама не ...

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 9:48 pm
от Nikss
Аз не мога да разбера какви са тези простотии, които се плещят, без да се мисли... Горна не може ей така да пуснат 32-ра серия мотриси, защото и те имат график влакове за обслужване. В момента са дали 61011 да работи в депо Сф. Това са възможностите, това се дава. Стига крякахте, не само в Сф има криза, недостиг, дефицит. Навсякъде положението е тежко :!: :evil:

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:01 pm
от Vancho
Имат да и в техните влакове с електрички се возят по 20 човека ....

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:03 pm
от Nikss
Ти щото пътуваш всеки ден, та знаеш... айде мълчи малко да не останем хептен без влакове, че секирата е голяма :wink:

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:32 pm
от Vancho
Специално по 42-ра никога не съм пътувал, по 4-та с 40213 - НЕ, не съм позлвал 20130, не съм ползвал Плевен-Каспичан, не съм виждал там ПВ-то за Плевен което прави връзка с 4640 де ще съм ги виждал :lol: Говоря принципно че в Софийския регион поради това че побират повече хора са нужни електрички, независимо колко са стари. След като ЕМВ Дезироа не достигат, няма да оставяме хората по спирките, или не май това ни е целта, за да икономисаме от такси, които така или иначе не плащаме.... Трябва да се мисли рационално. А за ЕМВ-тата чудо голямо в София все едно не могат да им удрят една миячка. Че ще отиде за няколко месеца командирована.... Е вече проблемът с правоспособността за ЕМВ 30/31 ВЕРОЯТНО ще дойде на дневен ред в ГО :D

Публикувано на: Сря Ное 16, 2011 12:21 am
от dido73
Nikss написа:Аз не мога да разбера какви са тези простотии, които се плещят, без да се мисли... Горна не може ей така да пуснат 32-ра серия мотриси, защото и те имат график влакове за обслужване. В момента са дали 61011 да работи в депо Сф. Това са възможностите, това се дава. Стига крякахте, не само в Сф има криза, недостиг, дефицит. Навсякъде положението е тежко :!: :evil:
61-011 работи в София? :shock: Не се вързва. Дупничани ни взеха всички софийски патици, а ни пращат от Варна. Пълна лудница. Тия от "Пълна лудница" трябва да ни плащат патентен данък за това че копират сценария си от БДЖ. :lol: