Страница 4 от 48
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:19 pm
от Иван Иванов
Цената която посочва lok 45-111 трябва да е с нови редуктори и колооси от Чехия , иначе е доста по малко.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:25 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Цената която посочва lok 45-111 трябва да е с нови редуктори и колооси от Чехия , иначе е доста по малко.
Аз говоря за нови колооси и редуктори
Ама няма пари за такива. Иначе искам да видя КР от вас, сигурно ще е мехлем за душата!
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 12:17 am
от Nikss
В депата е пълно с машини за СР и КР, части и пари за ремонт няма, отделно са солидно обрани, хора също няма... а май нито едно от изброените няма да го има в скоро време и ако не се предприемат мерки скоро ще гледаме изгнили голи кошове... решението в момента е единствено Трансимпекс колкото и да не ви се иска. В какво състояние щеше да е сега 44 089 ако не беше минала СР там? Може би щеше да е почти като 44079 или 142. Едва ли щеше за нея в халето да има място тъй като и без това е препълнено, та чак и отвън чакат ред машини.
В Мездра на ограда е 45 193.
0 - предполагам е спряна за СР, отделно 45 146, 147, 170 и още няколко чакат за ремонти. Не знам до къде ще се стигне така както е тръгнало.

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 8:26 pm
от Иван Иванов
Ако БДЖ има дори и минимално желание може би на пролет 44-133 ще е готова.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 8:36 pm
от 46 242
Последно, имали нови колооси за нея и за 44 057 ?
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 8:36 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Ако БДЖ има дори и минимално желание може би на пролет 44-133 ще е готова.
Аз искам да я видя на живо, тук ще диря съдействието на "БДЖ - Трансимпекс" за да е всичко законно. Пък ще покажа снимки.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 8:56 pm
от Nikss
Какво става в момента с нея и 057? Уж трябваше още лятото да са в Русе, какво се губи по трасето, та не са транспортирани и къде се намират?

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 9:48 pm
от VESO
Едната от тях със сигурност трябва да е в Русе.Това ми го бе казал човек , който я е виждал.За другата не знам.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 10:07 pm
от Nikss
Аз затова отправих въпроса - да се изясни къде се намират, до къде им е стигнал ремонта и т.н. и очаквам ясен и точен отговор.
Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 11:27 am
от 44.123
VESO написа:Едната от тях със сигурност трябва да е в Русе.Това ми го бе казал човек , който я е виждал.За другата не знам.
Като ходихме с Марио в БДЖ - Трансимпекс на 26.10.09г. ги нямаше 57 и 133 а къде са ги дянали не знам, но ги няма в Русе очакваме като пристигнат двете или по едната от двте г-н Иванов да ни усведоми.
Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 12:05 pm
от Nikss
Първоначално уж се правели в халета на ЖПЗ, ама къде в тоя пущиняк машини ще се ремонтират?!?

После се заговори, че ще се транспортират в Русе, за да бъдат довършени. В момента нямам представа къде са и очаквам някой запознат да ни светне по въпроса.

Между другото някой знае ли коя година
лок 45 185.6 е минал КР в ЖПЗ?
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 10:51 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:03 pm
от 44142
44120 спря за КР. На 23 лок 44081 спира за ГПР.
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:07 pm
от Nikss
44 120 не се движи от поне месец доколкото знам, но не знаех, че е за КР, предполагах, че е за ГПР.

Освен това тя Март 2005 г. беше ПР във ВА, няма логика от ПР направо на КР да отива.

Вярно, че си повървя повече с протоколи, но чак за КР да е навъртяла км ме съмнява.

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:08 pm
от 44142
092,120 и 065 в бъдеще са за КР.