Страница 4 от 147

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 4:32 pm
от Naskoni
44 074 вече е вдигната в депо Дупница и по нея се работи. :)

45 166 е за случаен ремонт.

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 9:10 pm
от Nikss
Значи 074 ще става дупнишка в замяна на 44 164. 8) Браво, браво. Несъмнено ще я стегнат. Тя за какъв ремонт спря? Би трябвало за ПР предвид, че края на Май 2004 г. е излязла от СР. :roll:

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 7:51 am
от lok43r
Глупости Дупнишка. Софийска си е, и такава ще си остане.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 11:12 am
от Naskoni
И на мен така ми казаха, няма да остава в Дупница.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 12:21 pm
от Nikss
lok43r написа:Глупости Дупнишка. Софийска си е, и такава ще си остане.
Значи само за ремонт ли е в Дца? Защото първоначално се говореше, че 164 ще става софийска, а някоя Р-ка ще отива в Дца. 164 май в момента си работи в Дца. :roll:

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 12:49 pm
от 44142
В ДЦА почнаха да свикват с ремонта на елктровози. Ако взема за сравнение 44087 и 44164, лично за мен 164 е направена много по добре. 44087 преди да влезне ПР имаше пробил диод 2-ра група и с такъв я изкараха. Разбити ключалки на реверсивните шкафове, падащи капаци на РС групите във ВВК-то. На пробите реостата не е работел и са го писали в точките за отстраняване но само са го писали. Проблема се оказа, че е в контакта на реле 359. След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн. Заряден ток на АБ 20А и още куп нередности. Обаче пък механиката за сега е перфектна на 087. Просто няма хора в ПД и желание за работа.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 1:05 pm
от Naskoni
На дупнишките ерки 163, 164 и 166 им работи перфектно реостата, нали? С 45 165 знае ли се какво става, още ли е в Подуяне?

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 1:19 pm
от 44142
На 164 не е много читав но става за ползване.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 1:44 pm
от Nikss
Утре по всяка вероятност 44 087.5 трябва да влезе за ТП1. Дано оправят проблемите, понеже доколкото знам не се е спирала откакто е изписана - от 16.10 та до днес, това са цели 18 дни. :?

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 11:19 pm
от 46 242
087 изтърпява ли се при над 110-120 ?

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 12:16 am
от dido73
44142 написа:След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн.
Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания. :lol: Не го ползвайте и няма да имате никакви проблеми с реостата. Ако пък спрете да ползвате самия локомотив, ще отпаднат всички проблеми като цяло с локомотива. :lol: Това е основна закономерност в техниката. :wink:

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 6:56 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:087 изтърпява ли се при над 110-120 ?
087 след ремонта трябва да е добре механически и да не блъска толкова. Не съм сигурен, но мисля, че на нея и сменяха и пружините, и амортисьорите.

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 7:20 am
от amon
44142 написа:В ДЦА почнаха да свикват с ремонта на елктровози. Ако взема за сравнение 44087 и 44164, лично за мен 164 е направена много по добре. 44087 преди да влезне ПР имаше пробил диод 2-ра група и с такъв я изкараха. Разбити ключалки на реверсивните шкафове, падащи капаци на РС групите във ВВК-то. На пробите реостата не е работел и са го писали в точките за отстраняване но само са го писали. Проблема се оказа, че е в контакта на реле 359. След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн. Заряден ток на АБ 20А и още куп нередности. Обаче пък механиката за сега е перфектна на 087. Просто няма хора в ПД и желание за работа.
Kак да не е работел. Работеше - аз я изписвах :evil:

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 7:23 am
от Mario Evstatiev
ДОколкото знам, реостатния контактор на 087 беше правен. Що се касае до проблема с капаците - тук вече шлосерите трябва да се търсят. А и ключалки нови няма никъде. Трябва да се обезкости някоя от спрените машини, че да се направи тази.

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 8:48 am
от stankos
dido73 написа:
44142 написа:След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн.
Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания. :lol: Не го ползвайте и няма да имате никакви проблеми с реостата. Ако пък спрете да ползвате самия локомотив, ще отпаднат всички проблеми като цяло с локомотива. :lol: Това е основна закономерност в техниката. :wink:
Така учеше другаря Йосиф Висарионович Джугашвили : " Нет человека, нет проблема !"
Закриваме БДЖ и решаваме проблемите тотално ! :twisted: