Днес 20204 Мездра-София пристигна на Централна гара София 3 минути преди време начело с ПЛОВДИВСКИЯ Файтър 43535.
Чайката днес също беше с пловдиска машина (45155), а не софийска както е обикновено.
Янтрата беше с двойна тяга (44137+44107).Повече актуална информация и снимки от днес очаквайте утре, тъй като в момента не съм вкъщи.
Чайката днес също беше с пловдиска машина (45155), а не софийска както е обикновено.
Янтрата беше с двойна тяга (44137+44107).Повече актуална информация и снимки от днес очаквайте утре, тъй като в момента не съм вкъщи.

Администратор
Днес ПВ 50290 е закъснял със 72 мин. по повреда на ЕМВ 33 005/006, БВ 8615 беше с 44 001, ПВ 20223 беше с 33 001/002. БВ 6691 беше с три ДМВ, от които видях само 10 029/030 и 10 001/002, третата не успях да видя кой номер е. Влакът беше сравнително пълен, което доказва, че пускането на "Дезиро" по София - Кюстендил дава резултати. Според кондукторката, от както са пуснати ДМВ 10 по тази линия, пътникопотокът се е увеличил двойно. Отделно е намалял процентът на пътуващите без билет или със стотинки на ръка.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Днес локомотива на УБВ 3601 е счупил токоснемател и поради тази причина бяха закъснели ПВ 30124 със 220 мин и ПВ 30114 със 170 мин. МБВ 461/1663 беше закъснял само 180 мин. Друга информация:
БВ 8627 начело с 45 155, БВ 3637 начело с 44 062, която пък имаше проблем с привода на 2-ри пантограф. ЕМВ 32 101/102 докара ПВ 10215 навреме в гара София, МБВ 4661 замина навреме с 44 002.4. БВ 3622 беше окъснял само 60 мин, БВ 2612 е дошъл с 5 мин. закъснение.
БВ 8627 начело с 45 155, БВ 3637 начело с 44 062, която пък имаше проблем с привода на 2-ри пантограф. ЕМВ 32 101/102 докара ПВ 10215 навреме в гара София, МБВ 4661 замина навреме с 44 002.4. БВ 3622 беше окъснял само 60 мин, БВ 2612 е дошъл с 5 мин. закъснение.
64.19

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Подкрепям думите на админа със снимков материал!
Влак 10110 престоя на гара Костенец 60 мим,докато не се появи 43.309 да го завлече.
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 375000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 093750.jpg
Влак 10110 престоя на гара Костенец 60 мим,докато не се появи 43.309 да го завлече.
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 375000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 093750.jpg

Администратор
Причината за това е, че по правилник, локомотив или мотрисен влак без изправен скоростомер не може да продължи движението си. Тоест, закъснението е било неизбежно.43.309 написа:Подкрепям думите на админа със снимков материал!
Влак 10110 престоя на гара Костенец 60 мим,докато не се появи 43.309 да го завлече.
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 375000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 093750.jpg
64.19

Администратор
ПВ 30124 пристигна навреме в гара София с 33 005/006, която беше останала на 6 ТД, поради това, че от горещините се е подпалил брезентовия мех на вентилационния канал на 3-ти ТД на 33 006. Същата ЕМВ продължи като ПВ 10214/10215 София - Драгоман - София. ПВ 10214/215 вървяха на време. В гара Драгоман в 20:20 замина МБВ 491/1663, който беше закъснял. БВ 3637 София - Варна през Карлово се теглеше от лачената 44 092.5, а УБВ 8602 беше с 46 242.
64.19


Администратор

На 31.07.2006г. вл.80235 обслужван от ЕМВ 32-39/40 закъсня в гара Стара Загора по некадърност(ниска квалификация, трудно мислене и непознаване на ТПС с който работи) на Локомотивния машинист.
Бях помолен от Машинния диспечер Валентин Роснев(мой съвипусник) да окажа съдействие на локомотивната бригада на вл.80235 за повреда с която, те не могат да се справят.
Констатирах, че по счупен клапан в главата на компресора на 232/40, че той няма дебит, но бях озадачен за пропуска на въздух от смукателя му при неработещ компресор.Усъмних се, че е устоял и възвратния клапан в 8-ми шкаф, който бе покрит с налеп и втвърдена емулсия почистих го и го умъртвих с парче вестник и влака бе отвозен с съответното закъснение поради гореизброените причини и липса на инвентар на ЕМВ - чук и гаечни ключове.
Бях помолен от Машинния диспечер Валентин Роснев(мой съвипусник) да окажа съдействие на локомотивната бригада на вл.80235 за повреда с която, те не могат да се справят.
Констатирах, че по счупен клапан в главата на компресора на 232/40, че той няма дебит, но бях озадачен за пропуска на въздух от смукателя му при неработещ компресор.Усъмних се, че е устоял и възвратния клапан в 8-ми шкаф, който бе покрит с налеп и втвърдена емулсия почистих го и го умъртвих с парче вестник и влака бе отвозен с съответното закъснение поради гореизброените причини и липса на инвентар на ЕМВ - чук и гаечни ключове.


Администратор
В периода 01/02.08.2006 год. движението на влаковете по 5-та линия беше много интензивно. Товарните влакове се движеха с голям интензитет и в двете посоки, като поради тази причина МБВ 363 закъсня с 20 мин. Гара Кулата буквално бъкаше от товари и дори се наложи останалите гари - Дамяница и Ген. Тодоров да приемат влакове, които да изчакват освобождаване на коловоз в Кулата. Гара Промахон до 23:30 беше непроходима поради заетост на всички коловози.
64.19

Администратор
И да продължа с информацията от онази вечер и вчера...
МБВ 363 престоя известно време докато в Промахон освободят коловоз за него и замина с 60 мин. закъснение. Съставът му беше обичайните два седящи и един спален вагони. Сутринта МБВ 360 влезе в Кулата с 30 мин. закъснение, а замина с 50. До гара София нямаше подпиране, но въпреки това, влакът не успя да избие и минутка от двуцифреното закъснение поради редицата намаления. Машината, която обслужваше вл. 363/360 беше 44 072.7, БВ 5622 замина от Кулата с 45 200.3. От София, тъй като имах уговорена среща веднага заминах за Пловдив с БВ 8615, който се теглеше от 44 001.6. Влакът беше в камерен състав от 5 вагона, макар, че пътници за него много. Интересна случка имаше в първия вагон още след заминаване на влака. В едно от купетата бяха насядали 4-ма роми(двама мъже и една жена). Една от жените легна на всичките седалки, а в това време възрастен човек попита за място. Казах му, че има места, при което ромката скочи на бой и вдигна такава лолелия, че на секундата не се поколебах и повиках Транспортна полиция. Като цяло стана скандал, а ромката отказа да си даде личната карта на полицая, който стоешеи я гледаше тъпо...
В Пловдив влакът пристигна точно в 16:20. На връщане хванах УБВ 8602, който беше доста дълъг. Теглеше го 46 235.8, като закъснението от 5 мин беше стопено, но спиране в гара Вакарел отново направи закъснение. В гара Подуяне влакът влезе с 3 мин. закъснение. Искам да отбележа, че добро впечатление ми направи превозната бригада на УБВ 8602, особено младата кондукторка на първата част от вагони. Друго, което ми хареса беше, че климатика в първа класа работеше и можех да се насладя на пътуването.
МБВ 363 престоя известно време докато в Промахон освободят коловоз за него и замина с 60 мин. закъснение. Съставът му беше обичайните два седящи и един спален вагони. Сутринта МБВ 360 влезе в Кулата с 30 мин. закъснение, а замина с 50. До гара София нямаше подпиране, но въпреки това, влакът не успя да избие и минутка от двуцифреното закъснение поради редицата намаления. Машината, която обслужваше вл. 363/360 беше 44 072.7, БВ 5622 замина от Кулата с 45 200.3. От София, тъй като имах уговорена среща веднага заминах за Пловдив с БВ 8615, който се теглеше от 44 001.6. Влакът беше в камерен състав от 5 вагона, макар, че пътници за него много. Интересна случка имаше в първия вагон още след заминаване на влака. В едно от купетата бяха насядали 4-ма роми(двама мъже и една жена). Една от жените легна на всичките седалки, а в това време възрастен човек попита за място. Казах му, че има места, при което ромката скочи на бой и вдигна такава лолелия, че на секундата не се поколебах и повиках Транспортна полиция. Като цяло стана скандал, а ромката отказа да си даде личната карта на полицая, който стоешеи я гледаше тъпо...
В Пловдив влакът пристигна точно в 16:20. На връщане хванах УБВ 8602, който беше доста дълъг. Теглеше го 46 235.8, като закъснението от 5 мин беше стопено, но спиране в гара Вакарел отново направи закъснение. В гара Подуяне влакът влезе с 3 мин. закъснение. Искам да отбележа, че добро впечатление ми направи превозната бригада на УБВ 8602, особено младата кондукторка на първата част от вагони. Друго, което ми хареса беше, че климатика в първа класа работеше и можех да се насладя на пътуването.
64.19

Администратор
Оперативна информация от 05/06.08.2006 г.
Движението по 5-та линия беше спокойно. Влак 363 закъсня с 10 мин поради повреда на гръцкия спален вагон. В Кулата влакът пристигна със същото закъснение. От там го пое машина на Гръцките железници - №220 - 027. Влак 5623 беше навреме с 44 074. Вечерта в Кулата се изсипа страхотен порой, като за 20 мин. се образуваха реки по улиците, а коловозите на гарата се напълниха с вода. На другата сутрин влак 360 замина от гара Кулата с 85 мин. закъснение по митническа нескопосаност, в гара Кресна спря за изчакване на БВ 5621, като закъснението стана 92 мин. До гара София бяха стопени 3 мин. от закъснението и влакът влезе на 4-ти челен коловоз в 13:49 мин.
Движението по 5-та линия беше спокойно. Влак 363 закъсня с 10 мин поради повреда на гръцкия спален вагон. В Кулата влакът пристигна със същото закъснение. От там го пое машина на Гръцките железници - №220 - 027. Влак 5623 беше навреме с 44 074. Вечерта в Кулата се изсипа страхотен порой, като за 20 мин. се образуваха реки по улиците, а коловозите на гарата се напълниха с вода. На другата сутрин влак 360 замина от гара Кулата с 85 мин. закъснение по митническа нескопосаност, в гара Кресна спря за изчакване на БВ 5621, като закъснението стана 92 мин. До гара София бяха стопени 3 мин. от закъснението и влакът влезе на 4-ти челен коловоз в 13:49 мин.
64.19
Днес ПВ10208 пристигна в Костинброд 2 минути преди време, теглен от машината с многото четворки - 44 144.4 Беше с 2 първокласни вагона 50 серия. Но пък за сметка на това потегли от гара Костинброд със 7 мин/з поради разминаване с МДТВ, теглен от 06. До Драгоман влакът успя малко да стопи закъснението и пристигна с 3 мин/з.
Обратният ПВ10209 потегли от гара Драгоман със 7 минути закъснение поради разминаване с друг МДТВ, теглен от 06. ПВ10209 отново беше с 44 144.4. В Сливница влакът се размина с МДТВ начело с 45 169. В Петърч стана разминаването с ПВ10210, обслужван от 33 001/002. В Костинброд 10209 пристигна с 3 минути закъснение (15:20) и потегли 2 минути преди време (в 15:21, вместо в 15:23).
Обратният ПВ10209 потегли от гара Драгоман със 7 минути закъснение поради разминаване с друг МДТВ, теглен от 06. ПВ10209 отново беше с 44 144.4. В Сливница влакът се размина с МДТВ начело с 45 169. В Петърч стана разминаването с ПВ10210, обслужван от 33 001/002. В Костинброд 10209 пристигна с 3 минути закъснение (15:20) и потегли 2 минути преди време (в 15:21, вместо в 15:23).
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори