Страница 4 от 4
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:41 pm
от VESO
Ами немецът е помислил за хората , пътуващи в пътнически влакове - нека и те да имат първа класа.Само че ние грешно сме разбрали този замисъл и ето какво се получава.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:43 pm
от Nikss
Според мен мисленето им е погрешно... на ПВ само 2-ра класа... защо руснаците например не са направили един от моторните вагони на ЕМВ първокласен? Защото са предценили, че пътниците са свине и не заслужават такъв лукс...

и много правилно са постъпили, макар, че едно време ЕМВ така са се поддържали, че са били направо ферарита на колела...

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:45 pm
от VESO
И дори някои от тях са имали бюфети , където хората могат да хапнат - ето за това руснакът се е погрижил.

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:46 pm
от Nikss
Правилно... по-добре бюфет (не особено изпипан) отколкото първокласно отделение...

Нека да спрем до тук, че много разводнихме темата... моля Администраторът и модераторите да ни извинят. Благодаря предварително.

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 3:51 pm
от Vancho
Доколкото ми е известно не всяка 43 ка е смесена и има първокласно отделение. Иначе и на 45 серия бих се зарадвал сравнена с конските

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 4:18 pm
от 07
Nikss написа:Според мен мисленето им е погрешно... на ПВ само 2-ра класа... защо руснаците например не са направили един от моторните вагони на ЕМВ първокласен?
Може би защото не е бил поръчан.... Ако БДЖ искаха щяха да поръчат и 1ва класа, а можеха и сами да ги преоборудват, отделно че с 32ките са обслужвани и БВ.....
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 10:44 am
от 46 242
Ot 17.09.09 8601/8602 Vmax=130
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 11:43 am
от Nikss
Vancho написа:Доколкото ми е известно не всяка 43 ка е смесена и има първокласно отделение. Иначе и на 45 серия бих се зарадвал сравнена с конските

Ами затова има 2 вида 43-ки - едните са серия 21 43 изцяло второкласни, другите са серия 31 43 с първокласно отделение по средата и с дискови спирачки, а серия 21 43 са с калодкови. От серия 21 45 имаме доставени само изцяло второкласни.
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 11:45 am
от Nikss
46 242 написа:Ot 17.09.09 8601/8602 Vmax=130
Много добре, за
2601/2602 чува ли се нещо? Специално от новия ГДВ Мит-Рм за него V=130 е зададено...

а не ми се вярва за 2 седмици да оправят проблема на всички 63 или поне само на тези, които клопат, защото в ГО съм попадал на такива, които почти не тресат, но други направо са ужас... при 74-ки на депо Ва също съм ставал свидетел при V=120-125 km/h на яко играене на талигите, а пътниците се възмущават, че машинистите ги "третират" като чували с брашно.

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 3:09 pm
от Ghost
46 242 написа:Ot 17.09.09 8601/8602 Vmax=130
Аз мисля, че от 07.09.2009г. променяха състава на 8601/8602.

Съгласно телеграма 659/03.09.2009г. и доколкото разбирам от вагони, серия 63 ще се движат на 8603/8604.
Тази тема стана много голяма. Форум за локомотиви, а се пише най-активно в темата за някакви вагони.

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 3:13 pm
от Nikss
Правилно, Ghost. В сайта на БДЖ е съобщено, че от 07.09.2009 г. 8601/8602 ще бъдат с обновен състав от реновирани вагони тип "Интерсити", закупени 2007 г. (това са 97-ците). Броят на вагоните ще бъде 5, а общият на целия влак 7 (с инвалидния и бистрото ако последното го има).
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 3:21 pm
от bdz46
Nikss написа:Ами затова има 2 вида 43-ки - едните са серия 21 43 изцяло второкласни, другите са серия 31 43 с първокласно отделение по средата и с дискови спирачки, а серия 21 43 са с калодкови. От серия 21 45 имаме доставени само изцяло второкласни.
Има и от калодковите, и от дисковите АБ вагони.