
Според мен мисленето им е погрешно... на ПВ само 2-ра класа... защо руснаците например не са направили един от моторните вагони на ЕМВ първокласен? Защото са предценили, че пътниците са свине и не заслужават такъв лукс...
и много правилно са постъпили, макар, че едно време ЕМВ така са се поддържали, че са били направо ферарита на колела... 




Може би защото не е бил поръчан.... Ако БДЖ искаха щяха да поръчат и 1ва класа, а можеха и сами да ги преоборудват, отделно че с 32ките са обслужвани и БВ.....Nikss написа:Според мен мисленето им е погрешно... на ПВ само 2-ра класа... защо руснаците например не са направили един от моторните вагони на ЕМВ първокласен?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Ами затова има 2 вида 43-ки - едните са серия 21 43 изцяло второкласни, другите са серия 31 43 с първокласно отделение по средата и с дискови спирачки, а серия 21 43 са с калодкови. От серия 21 45 имаме доставени само изцяло второкласни.Vancho написа:Доколкото ми е известно не всяка 43 ка е смесена и има първокласно отделение. Иначе и на 45 серия бих се зарадвал сравнена с конските

Много добре, за 2601/2602 чува ли се нещо? Специално от новия ГДВ Мит-Рм за него V=130 е зададено...46 242 написа:Ot 17.09.09 8601/8602 Vmax=130




Аз мисля, че от 07.09.2009г. променяха състава на 8601/8602.46 242 написа:Ot 17.09.09 8601/8602 Vmax=130

Съгласно телеграма 659/03.09.2009г. и доколкото разбирам от вагони, серия 63 ще се движат на 8603/8604.
Тази тема стана много голяма. Форум за локомотиви, а се пише най-активно в темата за някакви вагони.

Последно промяна от Ghost на Пет Сеп 04, 2009 3:19 pm, променено общо 1 път.

Информация
Модератори