Страница 4 от 25

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 7:35 am
от Mario Evstatiev
Има вариант ад се намалят престоите в гарите, поне в тези, в които няма среща. В момента на Вра няколко влака безсмислено седят по 5 мин. За Велинград нямам нищо против да има престой, тъй като там поне пътниците и персонала имат какво да си вземат за ядене и/или пиене във време престоя. НО да седи 16103 на Амо цели 15 мин. е меко казано тъпо.

Влакът може да тръгва от Сп в 9:10, на Костандово, 16104 чака 16103 с малко изменение в разписанието, на Вг с спазва престоя от 7 мин. и на Амо така ще се седи също 7 мин.

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 11:30 am
от Nikss
Интересна дискусия се заформи наистина, нека на Вг престоят е минимум 5', 16103 да стои на Амо 15' е недопустимо, дори 5' престой там ми се виждат множко, но оправят ли срещите и разписанията ще е оправдано. Дано някой все пак се заслуша в съветите ни...

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 12:40 pm
от 43.309
Ама вие не разбирате, че гарата е дълга 500м и докато иде от единия край до другия стрелочника минава време!

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 1:38 pm
от Nikss
Ааа отлично го разбирам, Чб не знаеш колко пъти съм я претичвал като се появи лок от ремонт... :D и все пак не може да няма решение на проблема дори и над 500 м да е дълга... :? :roll:

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 6:45 pm
от VESO
Това наистина е малоумна идея - да съкратят стрелочниците и да оставят само един , който да отговаря за двата поста.За другите гари съм съгласен , но за Вг не.А си спомням преди години как на Аврамово един стрелочник имаше в единия край и посрещаше влака , а друг - в другия край на изпращане.
Тогава най - разумното решение е да се увеличи престоят на Велинград - хем пътниците ще имат време да хапнат или пийнат , хем пушачите ще запалят някоя цигара , хем и въпросният стрелочник (ако не е с колело , да му са здрави краката) ще има време да отиде до другия пост.

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 6:49 pm
от Nikss
Не само за Вг ставаше на въпрос, но и за Амо където престоят е надут повече от този на Вг. Аз лично съм съгласен престоя на ПВ 16103 на Вг да си остане 7' както е заложено в новия ГДВ - напълно достатъчно... както казва един стрелочник от пост 2 в Чб (до автогарата), че една цигара е дълга 8 см и се пуши за 8'. :D :lol: Дори 10' да направят престоя както е на повечето БВ на ГО пак ще е добре, но не по другите места да е по 15' както в случая с Амо... :arrow:

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 7:09 pm
от VESO
Аз съм и за пускането на още един влак за Велинград , който да тръгва след 19:00.В момента последният влак е в 17:20 и много хора , които се оплакват , че нямат удобна връзка привечер , одавна преминаха на автобуса.Конкретно за Пазарджик , последният автобус за курортния град е в 18:00 , а доста хора преди години ползваха "Сл.бряг" и оттам в 21:00 си отиваха с теснолинейката.
Моето предложение е следното:
1. пуска се влак от Септември , който да изчаква 1651 и "Сл.бряг" , като часът му на тръгване да е 20:25.
2. по сегашното разписание , във Вг ще пристига в 21:49 , където се разминават със 16108 , но без последният да вози вагоните му надолу.
3. ще отпадне досегашното возене на композицията на 16220 от 16101 , откачането и закаченето на два локомотива и 7 вагона , в които няма хора и за един.Отпада и въртенето на машината на Велинград , като тази композиция ще нощува на гарата.
4. по този начин ще се намали престоят рано сутринта на Вг и 16101 може преспокойно да тръгва от Сп в 2:50.
Престоите на Вра не ги коментирам , просто мнението ми за скъсяването на същите на 1 минута остава.

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 9:12 pm
от 46 242
Кой го е еня за теснолинейката след като за 4611 и 2612, 8615 не може да се направи по-сносен график :(

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 10:07 pm
от Labros
За всеки един влак може да се направи сносен график, но проблема, който разтягаме като локум толкова време е тоталната липса на желание за промяна на ГДВ.

извън темата: днес чух следното: до 1-2 години по заповед на ЕС щяло да влезе в сила някакво решение, което гласи: "че се премахват автобусите, които дублират маршрутите на влаковете". Дори вече в Румъния било започнало приложението. Ако наистина стане факт, пределно ясно е, че ще имаме по-оптимизиран график.

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 10:17 pm
от 46 242
Седай и пиши за 2612 и 4611. Ако ги направиш сносни, черпя !

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 10:19 pm
от 07
Labros написа:За всеки един влак може да се направи сносен график, но проблема, който разтягаме като локум толкова време е тоталната липса на желание за промяна на ГДВ.

извън темата: днес чух следното: до 1-2 години по заповед на ЕС щяло да влезе в сила някакво решение, което гласи: "че се премахват автобусите, които дублират маршрутите на влаковете". Дори вече в Румъния било започнало приложението. Ако наистина стане факт, пределно ясно е, че ще имаме по-оптимизиран график.
Такова нещо не може да стане! В Румъния може да е започнало поради некокурентноспособността на автобусаджиите, ако у нас КАТ и ДАИ си вършат работата като хората, и БДЖ и НКЖИ също, рейсове на повече от 100 км няма да има...

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 10:54 pm
от VESO
Показателен пример е автобус , който мернах по улиците на столицата вчера.Като видях , че на табелата му пишеше София - Силистра , направо онемях.А съм виждал и до Добрич.

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 6:28 pm
от 07
VESO написа:Показателен пример е автобус , който мернах по улиците на столицата вчера.Като видях , че на табелата му пишеше София - Силистра , направо онемях.А съм виждал и до Добрич.
Весо има и до Силистра и до Шабла, да от София..... Ама така ще е.... като не допуснаха частни и чужди инвеститори навреме.... сега ще правим като вятъра.....

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 11:40 am
от Vancho
Може ли малко информация и за международните, или те все още не са готови :)

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 11:49 am
от Nikss
Може.
МБВ 382 СФ 19:40 - Р 02:05 530/950 т 94% лок 43
МБВ 383 Р 23:30 - СФ 05:55 950/530 т 94% лок 43
МБВ 462 КЛТ 03:50 - Р 15:25 350/530 т 115% лок 44
МБВ 463 Р 15:27 - КЛТ 02:25 530/350 т 115% лок 44