Страница 4 от 6

Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:17 am
от Mario Evstatiev
За 07.10.2009 г. ме устройва като дата, очаквам още записвания за тогава.

Да поясня, че по машрута София - Стара Загора - София има подсигурен билет обр. 925, с който освен приносителя Николай Ангелов Николов ще пътува още едно лице - билета е за 2/два/ пътника.

Да се надяваме, че Ники ще си стикова графика овреме и на 7-ми ще е на линия за проекта.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 5:22 pm
от Saruman
Така, неостана време проекта наближава, на 7-ми в колко часа и къде ще се чакаме аз ще съм с 4641. В 11:50 ще съм на Стара Загора. За жалост не мога да се възползвам от безплатния билет, но нищо поне си имам 50% намаление.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 5:32 am
от Mario Evstatiev
Проекта е оформен!

Утре с УБВ 8601 от София заминават:

1. Марио Г. Евстатиев(ръководител)
2. Николай А. Николов(фотограф)

От Стара Загора към нас ще се присъедини и Николай Галинов Колев, който ще пътува от Габрово.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 1:40 pm
от Saruman
Предполагам няма да има проблем утре да доведа едно момче с мене.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 1:41 pm
от Mario Evstatiev
Saruman написа:Предполагам няма да има проблем утре да доведа едно момче с мене.
Между нас да си е :lol: Няма проблем.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 6:05 pm
от DarkLok
да доакрате снимки ако може поне едно 3 кофи :D

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 8:35 pm
от refil
DarkLok написа:да доакрате снимки ако може поне едно 3 кофи :D
Като за теб-три кофи баластра по :violent1:

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 10:37 pm
от veselintodorov
Трябва да видим тази работа, машината ще отлепи ли в скоро време. :? В Стара Загорка.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 10:39 pm
от Mario Evstatiev
veselintodorov написа:Трябва да видим тази работа, машината ще отлепи ли в скоро време. :? В Стара Загорка.
Утре смятам ако е вече годна да я накараме да мръдне някой метър из депото :lol: В наша услуга :wink:

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 4:59 am
от Mario Evstatiev
Вчера се състоя втората част от проекта по проследяване развитието на възстановителните работи на локомотив 60 003-1. В хода на проекта, научихме, че локомотива онзи ден е излизал на проби за лицензиране, но е гръмнал високоволтовия въвод, поради което пробите са отложени. Освен това, някои от въздушните резервоари са с изтекъл 40 годишевн срок, поради което сега се търсят други такива, за да бъдат заменени и локомотива да може да премине лицензиране. Главния въздушен резервоар още в хода на възстановяването е заменен с такъв от 55-та серия.

В проекта се включиха цитираните по - горе лица и са направени общо над 200 снимки на локомотива. След обработката им, същите ще бъдат качени във форума.

Форум "Локомотиви" благодари за оказаното съдействие на:


1. БДЖ - ЕАД, отдел "ВСОД"
2. "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
3. Инж. Петко Коев - Зам. директор по експлоатация в лок. депо Стара Загора;
4. Колектива на Лок. депо Стара Загора, участвал в подготвителните работи за заснемането на локомотива;

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 11:36 am
от Labros
Ето линк към моите снимки направени вчера. В албума доста голямо място е отредено и на 60 003.

http://labros.snimka.bg/other/stara-zag ... 1.15296701

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 12:07 pm
от 44.123
Добра работа сте свършили гледам, че и каретката му липсва на локомотива наред изборените повреди при пробата.

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 12:30 pm
от Saruman
Ограомни благодарности, към директора и зам. директора на лок. депо Стара Загора; на началник гара Стара Загора и не на последно мясти на Ръководителя на групата: Администратора Марио.

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 11:49 pm
от Nikss
44.123 написа:Добра работа сте свършили гледам, че и каретката му липсва на локомотива наред изборените повреди при пробата.
Мда. Сигурно при пробата я е отнесъл на някоя ставка или паяк. :D В кръга на шегата, положението е сериозно и сега с новопоявилите се проблеми при пробите май май до идната пролет ще си кисне в депото хубавицата. :?

Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 12:09 pm
от Mario Evstatiev
Търси се решение на описаните проблеми с въздушните резервоари и гръмналия ВВ изолатор. След като се отстранят описаните проблеми, лицензионна комисия от НИИТ-ООД ще извърши лицензионните проби на локомотива, след което при успешното им преминаване, последният ще получи лиценз за движение по Националната жп мрежа.