Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok06 написа:Да не дава Господ на никой.Не се знае кой как ще действа в дадена ситуация.Да пишеш и да говориш от страни е лесно............
Не завиждам на колегите и не ги обвинявам за случилото се. На всеки може да се случи, ще се радвам да НЕ ГИ УВОЛНЯТ, семейства имат, пък вагоните са лесни, талигите за резерва, кошовете в "Белканто".
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

driver написа:според описания случай от колегата съфорумец недопустимо е при нормални екслоатационни условия влак с бутащ локомотив да бъде раздвоен, пак казвам НЯМА ГО ПРОФЕСИОНАЛИЗМА!, тези наистина са за уволнение, да се радват след преключване на случая да нямат големи финансови претенции към тях, правилниците са написани с кръв тези каскадьори са щасливци!.
Това го отдавам на емоционален изблик.
2000 т влак скъсан в средата, естествено че ще се раздвои.
Скъсал се е в нагорнището, решили са да го събират на равното. Това и от отдел безопасност го признават за правилно решение.

А Деянов трябва да го съдят до дупка и да понесе лична отговорност.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Деянов трябва да бъде съден за куп престъпления откакто е директор на това депо!

Що се касае до момчетата, и двамата са ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и дано се оправят. Решението им е правилно - естествено, че на равното ще съберат влака.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Решението не е правилно, предвид че влака е бил несъбираем, но това вероятно е щяло да стане ясно впоследствие.
Грешката (и то голяма) е бутането с 40, особено при липса на връзка.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:.......вагоните са лесни, талигите за резерва, кошовете в "Белканто".


Марио, дали ако поради откраднато скрепление 4 вагона бяха отишли за скрап, щеше да кажеш същото?

Ни най малко искам да съдя машинистите, защото има органи на който това им е работата, личното ми мнение че не трябва да има каквито и да е наказания преди приключването на разследването на инцидента. И нека да се радваме че вестникарите не научиха, че щяха да го раздуят и щеше да се плаща "данък обществено мнение"
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Не е нито първия ,нито последния скъсан влак!
Чини ми се по-скоро е имало изпълнение в стил : " Колко е велик БОЕЦА " ,а помощната по скоро е пречела !
Представете си ситуацията с оставен пътнишки влак и един от тези "професионалисти" изпратен да го отвози се натресе в него с 40км./ч. ПАЗИ БОЖЕ!!!
За мен правилното действие е : Първия локомотив отвозва първата половина до първата гара и след това се връща да помага за втората !
Ще кажете закъснение , МАЙНАТА МУ !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Имало е по - добър вариант. Едната машина с предната част изтегля влака към Разменна, а бутащата с другата част се връща в Храбърско. По този начин двете машини ще си изтеглят двете части без аварийни предпоставки. След отвозването на двете части в двете съседни гари, повредения вагон от едната част се изважда и оставя, машината с останалите вагони закарва здравата част от влака в една от гарите, където влака отново се събира и пак с двете машини продължава движението си. Тогава е нямало да има никакви подобни проблеми и удара да е бил избегнат.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:Имало е по - добър вариант. Едната машина с предната част изтегля влака към Разменна, а бутащата с другата част се връща в Храбърско. По този начин двете машини ще си изтеглят двете части без аварийни предпоставки. След отвозването на двете части в двете съседни гари, повредения вагон от едната част се изважда и оставя, машината с останалите вагони закарва здравата част от влака в една от гарите, където влака отново се събира и пак с двете машини продължава движението си. Тогава е нямало да има никакви подобни проблеми и удара да е бил избегнат.
Това мисля , че е бил най - удачният вариант.Чудно обаче защо машинистите не са се сетили за него. :roll:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тук вече говорим за реномето на машинистите, никой не може да си позволи да падне в очите на останалите. Сигурен съм, че са искали да излязат чисти от ситуацията без жертви и материални щети.
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

VESO написа:
lok45111 написа:Имало е по - добър вариант. Едната машина с предната част изтегля влака към Разменна, а бутащата с другата част се връща в Храбърско. По този начин двете машини ще си изтеглят двете части без аварийни предпоставки. След отвозването на двете части в двете съседни гари, повредения вагон от едната част се изважда и оставя, машината с останалите вагони закарва здравата част от влака в една от гарите, където влака отново се събира и пак с двете машини продължава движението си. Тогава е нямало да има никакви подобни проблеми и удара да е бил избегнат.
Това мисля , че е бил най - удачният вариант.Чудно обаче защо машинистите не са се сетили за него. :roll:
Диспечера е наредил да съберът влака,да побързат че машината е за 8687,но е имала повреда и е трябвало да се прегледа.Казал е,че подпират пътника,и въобще изобщо.......машиниста на бутащия локомотив е бил на 12 час от работа,вместо да се прибира той къде се намира....,навън жега.......не ще ти изпуши главата,а незнам какво.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Диспечера му се тегли една и спокойно си оправят влака, пък 8687 ако ще сутринта да замине.
Вижда се какво става като се слушат диспечери и кой изгаря после.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Просто маш на бутащия лок е сгафил и сега си понася последствията. Диспечера дал зор, била направил 12 часа и тн. Това не е оправдание та да се урнеш срещу вагони с 40 км.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Като чета какво се пише все по ясно ми става, че тук пишат само фотографи и др. подобни.
За конкретният случай. Лок. машинист на 46 211 развива скорост до 40км/ч. при положение, че съединява частите на скъсан влак. За безумните си действия локомотивната бригада на лок.46 211 е уволнена дисциплинарно. На бригадата на водещия локомотив е наложено дисциплинарно наказание „Предупреждение за уволнение”.

Не искам да чета лекции, но искам да напомня на всички знаещи и незнаещи - Раздел III от ПЛС 517/03г.
§10 (1) Сигнал за скачване на групата вагони дава началника на влака , а при обслужване на влака само от лок. бригада – от пом. машиниста на локомотива начело на влака.
(2) При липса на видимост подаваните сигнали се препредават.
(3) Връщането на откъснатата група вагони с локомотива се прави със скорост не по висока от 3км/ч. до допиране на буферите.
(4) Когато има локомотив на края на влака, при по-добри условия на видимост, може да се предприеме придвижване на втората половина вагони за скачване с първата. Реда за скачване и подаването на сигнали става както при скачване чрез челния локомотив.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Колега, не пишат само фотографи! Проблема с този скъсан влак отдавна се изясни, така, че темата е меко казано приключена и остаряла. Знае се много добре, че има сгафила бригада, така, че това никой не го отрича.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Случаят се приключи преди дни. Първоначално и двете лок. бригади бяха уволнени. А като прочетеш хубаво предните постове ще видиш, че общото заключение е че трябвало да се бута с V до 25км/ч., което е глупост. 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация