Не завиждам на колегите и не ги обвинявам за случилото се. На всеки може да се случи, ще се радвам да НЕ ГИ УВОЛНЯТ, семейства имат, пък вагоните са лесни, талигите за резерва, кошовете в "Белканто".lok06 написа:Да не дава Господ на никой.Не се знае кой как ще действа в дадена ситуация.Да пишеш и да говориш от страни е лесно............

Администратор
64.19
Това го отдавам на емоционален изблик.driver написа:според описания случай от колегата съфорумец недопустимо е при нормални екслоатационни условия влак с бутащ локомотив да бъде раздвоен, пак казвам НЯМА ГО ПРОФЕСИОНАЛИЗМА!, тези наистина са за уволнение, да се радват след преключване на случая да нямат големи финансови претенции към тях, правилниците са написани с кръв тези каскадьори са щасливци!.
2000 т влак скъсан в средата, естествено че ще се раздвои.
Скъсал се е в нагорнището, решили са да го събират на равното. Това и от отдел безопасност го признават за правилно решение.
А Деянов трябва да го съдят до дупка и да понесе лична отговорност.

Администратор
lok45111 написа:.......вагоните са лесни, талигите за резерва, кошовете в "Белканто".
Марио, дали ако поради откраднато скрепление 4 вагона бяха отишли за скрап, щеше да кажеш същото?
Ни най малко искам да съдя машинистите, защото има органи на който това им е работата, личното ми мнение че не трябва да има каквито и да е наказания преди приключването на разследването на инцидента. И нека да се радваме че вестникарите не научиха, че щяха да го раздуят и щеше да се плаща "данък обществено мнение"
Не е нито първия ,нито последния скъсан влак!
Чини ми се по-скоро е имало изпълнение в стил : " Колко е велик БОЕЦА " ,а помощната по скоро е пречела !
Представете си ситуацията с оставен пътнишки влак и един от тези "професионалисти" изпратен да го отвози се натресе в него с 40км./ч. ПАЗИ БОЖЕ!!!
За мен правилното действие е : Първия локомотив отвозва първата половина до първата гара и след това се връща да помага за втората !
Ще кажете закъснение , МАЙНАТА МУ !
Чини ми се по-скоро е имало изпълнение в стил : " Колко е велик БОЕЦА " ,а помощната по скоро е пречела !
Представете си ситуацията с оставен пътнишки влак и един от тези "професионалисти" изпратен да го отвози се натресе в него с 40км./ч. ПАЗИ БОЖЕ!!!
За мен правилното действие е : Първия локомотив отвозва първата половина до първата гара и след това се връща да помага за втората !
Ще кажете закъснение , МАЙНАТА МУ !

Администратор
Имало е по - добър вариант. Едната машина с предната част изтегля влака към Разменна, а бутащата с другата част се връща в Храбърско. По този начин двете машини ще си изтеглят двете части без аварийни предпоставки. След отвозването на двете части в двете съседни гари, повредения вагон от едната част се изважда и оставя, машината с останалите вагони закарва здравата част от влака в една от гарите, където влака отново се събира и пак с двете машини продължава движението си. Тогава е нямало да има никакви подобни проблеми и удара да е бил избегнат.
64.19
Това мисля , че е бил най - удачният вариант.Чудно обаче защо машинистите не са се сетили за него.lok45111 написа:Имало е по - добър вариант. Едната машина с предната част изтегля влака към Разменна, а бутащата с другата част се връща в Храбърско. По този начин двете машини ще си изтеглят двете части без аварийни предпоставки. След отвозването на двете части в двете съседни гари, повредения вагон от едната част се изважда и оставя, машината с останалите вагони закарва здравата част от влака в една от гарите, където влака отново се събира и пак с двете машини продължава движението си. Тогава е нямало да има никакви подобни проблеми и удара да е бил избегнат.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm
Диспечера е наредил да съберът влака,да побързат че машината е за 8687,но е имала повреда и е трябвало да се прегледа.Казал е,че подпират пътника,и въобще изобщо.......машиниста на бутащия локомотив е бил на 12 час от работа,вместо да се прибира той къде се намира....,навън жега.......не ще ти изпуши главата,а незнам какво.VESO написа:Това мисля , че е бил най - удачният вариант.Чудно обаче защо машинистите не са се сетили за него.lok45111 написа:Имало е по - добър вариант. Едната машина с предната част изтегля влака към Разменна, а бутащата с другата част се връща в Храбърско. По този начин двете машини ще си изтеглят двете части без аварийни предпоставки. След отвозването на двете части в двете съседни гари, повредения вагон от едната част се изважда и оставя, машината с останалите вагони закарва здравата част от влака в една от гарите, където влака отново се събира и пак с двете машини продължава движението си. Тогава е нямало да има никакви подобни проблеми и удара да е бил избегнат.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Като чета какво се пише все по ясно ми става, че тук пишат само фотографи и др. подобни.
За конкретният случай. Лок. машинист на 46 211 развива скорост до 40км/ч. при положение, че съединява частите на скъсан влак. За безумните си действия локомотивната бригада на лок.46 211 е уволнена дисциплинарно. На бригадата на водещия локомотив е наложено дисциплинарно наказание „Предупреждение за уволнение”.
Не искам да чета лекции, но искам да напомня на всички знаещи и незнаещи - Раздел III от ПЛС 517/03г.
§10 (1) Сигнал за скачване на групата вагони дава началника на влака , а при обслужване на влака само от лок. бригада – от пом. машиниста на локомотива начело на влака.
(2) При липса на видимост подаваните сигнали се препредават.
(3) Връщането на откъснатата група вагони с локомотива се прави със скорост не по висока от 3км/ч. до допиране на буферите.
(4) Когато има локомотив на края на влака, при по-добри условия на видимост, може да се предприеме придвижване на втората половина вагони за скачване с първата. Реда за скачване и подаването на сигнали става както при скачване чрез челния локомотив.
За конкретният случай. Лок. машинист на 46 211 развива скорост до 40км/ч. при положение, че съединява частите на скъсан влак. За безумните си действия локомотивната бригада на лок.46 211 е уволнена дисциплинарно. На бригадата на водещия локомотив е наложено дисциплинарно наказание „Предупреждение за уволнение”.
Не искам да чета лекции, но искам да напомня на всички знаещи и незнаещи - Раздел III от ПЛС 517/03г.
§10 (1) Сигнал за скачване на групата вагони дава началника на влака , а при обслужване на влака само от лок. бригада – от пом. машиниста на локомотива начело на влака.
(2) При липса на видимост подаваните сигнали се препредават.
(3) Връщането на откъснатата група вагони с локомотива се прави със скорост не по висока от 3км/ч. до допиране на буферите.
(4) Когато има локомотив на края на влака, при по-добри условия на видимост, може да се предприеме придвижване на втората половина вагони за скачване с първата. Реда за скачване и подаването на сигнали става както при скачване чрез челния локомотив.

Администратор
Информация
Модератори