Страница 4 от 13

Публикувано на: Вто Мар 10, 2009 10:44 am
от 44142
Нормално. 089 преди да замине за Русе беше в насипно състояние. Принципно има проблеми с маш но като цяло не е лоша. Има проблеми ГВП-то, духа в кабините от челните стъкла и обръща калодки но е чиста.

Публикувано на: Вто Мар 10, 2009 3:59 pm
от amon
Изглежда двигателджийте не са си свършили работата. Машината все още е гаранционна, а вече втори път влиза за двигател. Миналия път (то беше декември), по нея работи русенска бригада , но този път са нашите тепета. В събота се бяха събрали сите началници заради нея :)

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 11:52 am
от 44142
Не е двигател. Скъсан болт на конзолата която хваща редуктора чрез подвеската и масивните болтове за рамата на талигата. На другите 3 болта шайбите се бяха счупили и главите на болтовете се бяха разплескали. Явно в русе нещо не са си свършили работата или болтовете и шайбите са некачествени.

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 5:14 pm
от dancho.danchistiia
Еми да не си бяхте правили на киноцентър и после за скрап жп завода като не ви харесва ремонта в Русе(кат сте толкоз печени оправете си я сами)

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 5:38 pm
от 44142
Вмомента си оправяме лок в депото. става дума, че луд ипари са пойскали от ЛВЗ-то за ремонта на 089 а реално лок е с много рекламаций.

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 5:57 pm
от Mario Evstatiev
dancho.danchistiia написа:Еми да не си бяхте правили на киноцентър и после за скрап жп завода като не ви харесва ремонта в Русе(кат сте толкоз печени оправете си я сами)
А ти внимавай за не получиш бан!

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 7:13 pm
от amon
44142 написа:Не е двигател. Скъсан болт на конзолата която хваща редуктора чрез подвеската и масивните болтове за рамата на талигата. На другите 3 болта шайбите се бяха счупили и главите на болтовете се бяха разплескали. Явно в русе нещо не са си свършили работата или болтовете и шайбите са некачествени.
Прав си , грешката е моя. Днес поразпитах - общо 6 скъсани масивни болта на едната талига.Много ми е интересно как се е получчило това, тъй като не съм чувал за друг подобен случай.

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 7:27 pm
от 44142
Тия болтове да не са от кашкавал.

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 7:49 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Тия болтове да не са от кашкавал.
Просто в РУсе само дърводелеца и бояджията са си свършили работата :twisted:

Публикувано на: Сря Мар 11, 2009 7:56 pm
от amon
май май си е точно така

Публикувано на: Чет Мар 26, 2009 10:10 pm
от amon
Изглежда ГОРЕ нещо са я закъсали за машини. Гонят ни за 198, така,че сравнително скоро ще излезе, с разликата, че няма да е 45.198 а 44 нещо си :oops:

Публикувано на: Чет Мар 26, 2009 10:50 pm
от bdz46
44 198 трабва да е.

Публикувано на: Пет Мар 27, 2009 8:22 am
от Nikss
:o :o :o Нещо не схванах тук... искате да кажете, че на 45 198.9 ще й се сложат колооси и редуктори за 130 km/h и ще премине в серия 44? :o :o :o :shock: :shock:

Публикувано на: Пет Мар 27, 2009 7:01 pm
от 44076
Май да, и аз това си помислих. :lol: Няма лошо де, по-нататък може би ще си ги размени с някоя 44, но и така не е зле, още една машина за 130. :D Така и така никога не е вървяла с повече от 110, нека и се разтрие механиката малко. :roll: :wink:
Като ходих да чакам Bosphor-Europe еxpress-а имаше 2 комплекта колооси с червени спици натоварени на платформа на Пдр.

Публикувано на: Пет Мар 27, 2009 8:10 pm
от bdz46
Nikss написа::o :o :o Нещо не схванах тук... искате да кажете, че на 45 198.9 ще й се сложат колооси и редуктори за 130 km/h и ще премине в серия 44? :o :o :o :shock: :shock:
Разликата между 44 и 45 е в редукторите. Сменят ли се те, сменя се и серията.
Историята помни 45 140 и ако не се лъжа 45 064 и 45 094.