Страница 4 от 6
Публикувано на: Съб Юли 31, 2010 10:33 pm
от Nikss
bdz46 написа:-18` за товарен влак е добре. Можеше да е -120` или +260`.
Стига сте ги гледали тези разписания.
Ти си като един плевенски машинист с 29 години стаж, той в бързия график и никога не носи КР като е на работа... погледнал в началото на ГДВ, позапомнил ако някъде има промени, знае скоростите наизуст по участъците, които преминава и всичко му е на 6.

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:46 pm
от stani_46001
От скоро това лято, както и през изминалото, виждам Булмаркет да минава с такива вагони.
http://www.vbox7.com/play:1d86282f
Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:51 pm
от Mario Evstatiev
Това са си стандартни Еаоs вагони, оцветени в ливреята, станала стандартна за "БУЛМАРКЕТ". Каолин предполагам возят.
Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 5:26 pm
от VESO
Някои от тези вагони са "Eaos" , виждал съм дори и "Eamnos" , много такива съм засичал на гарите Сеново и Ветово , предполагам са за "Каолин" АД.
Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 8:33 am
от Saruman
Вчера 86001 и 86005 бяха засечени на ВТн.
Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 4:48 pm
от 44.123
Ей вече и през балкана почнаха да минават частниците то така ще бъде вече докато вземат всички ТВ през през балкана.
Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 5:07 pm
от VESO
За първи път видях "Булмаркет" по 4-та , когато караха някакви пътнически вагони за Иран , идентични на нашите exDB-та , само където имаха с един прозорец повече в средното отделение , намиращо се между вратите.Единият влак го засякохме с форумската група посред нощ в Ст. Загора и беше с двойна тяга.Мина транзит и доколкото знам е бил до Димитровград , от където , въпреки че превозвача има и дизелови локомотиви , машина на БДЖ (06-00-ца) го е поела към границата.
Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 5:17 pm
от Saruman
Публикувано на: Вто Авг 17, 2010 8:02 am
от 9teen8t9
VESO написа:За първи път видях "Булмаркет" по 4-та , когато караха някакви пътнически вагони за Иран , идентични на нашите exDB-та , само където имаха с един прозорец повече в средното отделение , намиращо се между вратите.Единият влак го засякохме с форумската група посред нощ в Ст. Загора и беше с двойна тяга.Мина транзит и доколкото знам е бил до Димитровград , от където , въпреки че превозвача има и дизелови локомотиви , машина на БДЖ (06-00-ца) го е поела към границата.
може би това е другия
http://www.youtube.com/watch?v=7l4KFuSWSCk
Публикувано на: Вто Авг 17, 2010 8:11 am
от VESO
Цели 19 вагона , а само с една машина.

Предвид това , което чувам за тези електровози , че били доста слаби в теглителни характеристики и скоростта ме учуди.
На Сзт засякох двойната тяга , но беше с 15 вагона.
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 9:48 pm
от VESO
Днес , минавайки край Белозем , видях 55263-8 , която беше с цвят като останалите 55-00-ци , собственост на БДЖ , а сега вижте в
каква разцветка е.
Новата ливеря на частния превозвач се е наложила масово сред всички локомотиви , собственост на компанията.
Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 7:00 am
от Nikss
Красива!

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 7:02 am
от Mario Evstatiev
Хубава е 263. Те имат и още една такава - червено-черна 55-ца.
Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 11:56 pm
от VESO
Две 55-00-ци са с червено - черна ливрея - 125 и 182.Но не съм виждал скоро 229 и 238 , предполагам и тях са ги пребоядисали.

Публикувано на: Пет Ное 12, 2010 10:32 pm
от 07
VESO написа:Две 55-00-ци са с червено - черна ливрея - 125 и 182.Но не съм виждал скоро 229 и 238 , предполагам и тях са ги пребоядисали.

Не са пребоядисани, цяла седмица ги гледах отблизо - заедно със 125 и 182 маневрираха из ЖП натоварищата на ЛукОил и РомПетрол в Русе, единия ден дори се появи и 51цата закупена от ТЕЦ Варна.. Е-вагоните ги товарят със някакъв фураж, приличаше ми на кюспе....