Страница 4 от 28

Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 7:57 pm
от 45 151
Решението е скоростта отвоно да се върне 110.

Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 8:02 pm
от 46 242
V max= 95 km/h

Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 8:35 pm
от 44142
Вл 363 престоява в същото междугарие поради счупен Пантограф.

Публикувано на: Съб Ное 08, 2008 1:21 am
от bdz46
Към 24:00 часа движението в междугарието Зф - Гб все още не беше възстановено.
Закъсняха всички влакове по 5-та линия и много по останалите линии.
363 - 180 мин;
5610 - над 80 мин;
50224 - 194 мин;
463 - ~80 мин;
50110 - над 300 мин;
6624 - над 150 мин;
50225 - 270 мин;
5625 - над 300 мин;
Всички без 50110 и 5624 бяха отклонени през Разменна.

Публикувано на: Вто Ное 11, 2008 6:00 pm
от rexkos
Поради липса на "пате" тази вечер влак 60201 е с лок. 44 100.6.

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 9:12 am
от rexkos
Вчера на обяд от гара София в посока Подуяне замина влак, теглен от 44/45 и съставът му беше следният: две 63-ки, една 45-та и три напълно изтърбушени вагона, които изглеждаха ето по този начин, само че всичките бяха с извадени прозорци като първият вагон на снимката. Някой знае ли какъв беше този влак?

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 10:35 am
от bdz46
Предвид изтърбушените вагони - най-вероятно за Септември.

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 7:50 pm
от rexkos
Влак X e блъснал кола в междугарието Казичене - Елин Пелин. Вследствие на което се наруши ГДВ по 1-ва линия:
10113 +120
1601 +70
3601 +45
8603 +35

Благодаря на Labros за предоставената информация!

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 7:55 pm
от 44142
Малко поправка. Лок на БЖК е блъснал кола на прелеза.

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 8:55 pm
от 43.309
Серия 40 от новите не видях номера пътуваше изол пред 10113 посока По.

Публикувано на: Чет Ное 13, 2008 9:23 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Серия 40 от новите не видях номера пътуваше изол пред 10113 посока По.
40-0367 :wink:

Публикувано на: Нед Ное 16, 2008 5:46 pm
от gu6terov
Вчера, УБВ "Родопи" престоя 11мин. на 2-ри коловоз на гара Лозарево поради закънение на движещия се преди него ПВ 30156 обслужван от ЕМВ 32*** (забравих му номера :roll: ), и след пристигането на ПВ до Карнобат беше дадено разрешение на УБВ да продължи.

Публикувано на: Пон Ное 17, 2008 10:58 am
от 07
Toва дано го четат хитреците дето закриха РП Вълчин!!!!

Публикувано на: Сря Ное 19, 2008 7:03 am
от disell
Те хубаво го закриха , ами защо не преработиха инсталацията на Лозарево за да позволява движение и по необичаен път до Карнобат .

Публикувано на: Пет Ное 21, 2008 8:58 am
от lz1tee
disell написа:Те хубаво го закриха , ами защо не преработиха инсталацията на Лозарево за да позволява движение и по необичаен път до Карнобат .
Защото не се преработва само инсталацията на Лозарево, но и на Карнобат и най-вече да се преработи цялата Автоблокировка, което няма да стане без парични средства и закупуването на още устройства, а пари както знаем нема :lol: