Страница 4 от 15
Публикувано на: Пет Юни 20, 2008 3:25 pm
от lok43r
ex-DB-то е на бургаската група.
Публикувано на: Пет Юни 20, 2008 4:13 pm
от VESO
На вагона имаше табела (поставена на малкия прозорец) , която гласеше "София - Пловдив - Варна".По принцип за ВА отиват само варненските вагони , но този бе софийски и след него вече на вагоните като крайна дестинация бе указана "Бургас".
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 10:39 am
от RWman
Хайде и аз да се разпиша с малко снимки от вчера, 22.06.2008

:
ПВ50225 замина с
42 141 и голяма
композиция.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 194530.jpg
ПВ13212 беше с 30 011/12
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 475780.jpg
Докато се отправях към БВ1651 разгледах композицията на МВ382, който беше в следния състав:
2 вагона серия 45, седящ
серия 50,
спален на БДЖ,
румънски кушет и
руската група.
Зад 382 беше
ПВ10125 с 30 013/14+30 015/16
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 225780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 913280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 288280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 475780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 569530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 538280.jpg
БВ1651 беше с
45 155 и
замина навреме.
На 5 коловоз 52 222
беше паркирал две ръждясали теникии с маршрут София-Варна - един
кушет на Оптима експрес и един
спален вагон.
БВ7622 пристигна с
45 183.Машината бе разкачена и по-късно щеше да поеме БВ7631
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 444530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 725780.jpg
Първите три вагона на влака бяха
серия 17+серия 45+
серия 17, а останалото
74-ки.Тогава
дойде 52 226 и композицията беше разделена на две, сандвича 17+45+17 щеше да отиде на БВ7631
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 632030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 632030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 632030.jpg
Малко снимки на композицията на 2637
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 444530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 382030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 194530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 475780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 007030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 288280.jpg
БВ8614 пристигна с
двойна тяга-45 150 и
44 135.
ПВ50210 пристигна с
30 003/4, а ПВ60204 с
44 102 и един вагон серия 45
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 569530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 663280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 569530.jpg
382 вече се беше уредил с
45 201 и чакаше да дойде време за заминаване.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 819530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 882030.jpg
БВ7631 беше с внушителна композиция от 9 вагона и 45 183
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 319530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 663280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 288280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 194530.jpg
Един от нощните БВ за Бургас вече беше композиран и забелязах вагон серия 74 с червена тапицерия, а първия вагон беше серия 43
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 757030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 069530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 444530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 757030.jpg
45 164 се беше закачил за
тази композиция, която щеше да обслужи БВ5625
52 061 беше дошъл да изтегли композицията на пристигналия БВ5624
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 788280.jpg
Маневри:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 007030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 725780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 538280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 538280.jpg
Вече беше време МВ382 да заминеи в това време на 2 коловоз се промъкна 32 037
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 444530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 975780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 038280.jpg
Заминаването на международния влак:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 538280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 694530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 257030.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 100780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 819530.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 725780.jpg
Глух коловоз!
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 882030.jpg
Разходих се пак към източната част и видях 52 222, който докара фургона на нощния за Бургас
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 100780.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 038280.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 100780.jpg
Това е от мен.

Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 10:47 am
от VESO
Тази
снимка е като картичка , най - много ми хареса.Браво! Забелязвам , че международният влак е само с един украински вагон в направление София - Киев.А преди беше с два.
В разписанието на този влак видях нещо особено - по принцип е предвидено да вози вагони , които се откачат последователно на Лвов , Минск , Киев и Москва.Ако предположим , че двата зелени са от московската група , а синият е за Киев , тогава къде са тези директни вагони , които се откачат в Лвов и Минск?Румънският кушет и нашият спален са само до Букурещ.
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 10:56 am
от RWman
Много благодаря!
Явно за един от градовете Лвов или Минск липсва вагон, защото имаше един за Москва и един мисля че за Киев, за третия не мога да кажа.
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 11:54 am
от VESO
Като ги гледам , първите два (зелените) са на РЖД , следователно са за Москва (останалите градове не са на територията на Руската федерация) , докато последният вагон е украински и съм убеден , че той отива в Киев.А през лятото в състава на международния 1004 , тръгващ от Варна в 20:40 има вагон до Ст.Петербург.
Сетих се и още едно нещо - от 17-ти юни до 9-ти септември , всеки вторник в композицията на 4613 трябва да има два руски вагона с дестинации до Саратов и Ростов.Някой може ли през този ден от седмицата да види бързия "Дунав" , за да каже дали действително руските вагони се движат?
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 1:16 pm
от Nikss
Аз утре ще погледна.

Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 5:43 pm
от Labros
До Минск и Лвов не са ли в определени дни на седмицата?
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 8:14 pm
от VESO
Nikss написа:Аз утре ще погледна.

Значи устройва ме както инфо за 4612 , така и за 4613 , важното е , че вагоните преминават през територията на нашата страна само във вторник.И снимки ако направиш , няма да е лошо.
Labros написа:До Минск и Лвов не са ли в определени дни на седмицата?
Сега погледнах разписанието на международните вагони за Москва.Директният за Лвов потегля от центр. СФ в понеделник , сряда и събота , а този за Минск - във вторник и петък.
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 8:20 pm
от rexkos
VESO написа:
Сетих се и още едно нещо - от 17-ти юни до 9-ти септември , всеки вторник в композицията на 4613 трябва да има два руски вагона с дестинации до Саратов и Ростов.Някой може ли през този ден от седмицата да види бързия "Дунав" , за да каже дали действително руските вагони се движат?
Миналата седмица го видях. Вече вагоните не са два, а ЕДИН единствен. Волгоградския нещо го няма и остана само Саратовският. А преди 8-9 години влакът София-Саратов се движеше самостоятелно под свой собствен номер на българска територия и вагоните бяха 6 или 7.
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 8:40 pm
от VESO
rexkos написа:.....
А преди 8-9 години влакът София-Саратов се движеше самостоятелно под свой собствен номер на българска територия и вагоните бяха 6 или 7.
Е , този влак го знам , беше уникален - от София потегляха 6 вагона , като на Русе се събираха с една обединена композиция , която тръгваше от Варна , на Каспичан чакаше директна група от Бургас и в крайна сметка , когато потегляше от Русе , този влак бе с над 10 вагона.Теглеше се от двойна тяга - 07-00-ци на депо Р.
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 4:14 pm
от rexkos
Ето го вагона за Саратов на днешния 4613.
Нищо чудно скоро и да го спрат поради липса на пътници. Язък че преди няколко години орязаха преминаването му през Ростов, където се генерираше сериозен пътникопоток.

Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 6:53 pm
от VESO
Саше , я ме поправи , ако бъркам , но доколкото съм запознат с географията на Руската Федерация , след Днепропетровск и Красноармейск , влакът продължава до Волгоград и Саратов.За Ростов , линията се отклонява от някаква друга гара , но не знам коя беше.Влакът пътува в това отношение като нашия 8611 - от Карнобат едни от вагоните отиват на север за Варна , а другите на юг към Бургас.Следователно ако има вагони за Ростов и Саратов , те донякъде пътуват заедно , а после се разделят.
Мерси много за снимката , точно такава ми трябваше да видя!
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 7:02 pm
от rexkos
Ами не помня точно от коя гара влакът се отклонява към Ростов. Наистина малко обикаля оттам (нещо от сорта на София-Пловдив през Карлово), но пък за сметка на това печели много пътници. Сега до Ростов има само ЕДИН единствен вагон и е от Варна, а преди от гарата на града на реката Дон, имаше пътници за гарите Горна Оряховица, Плевен, Червен бряг, София. В ГДВ 1999 и 2000 отделно от волгоградския и саратовските, имаше и вагон от София само до Ростов. Както казах в по-горния пост, тогава вагоните бяха 6-7 и пътници определено не липсваха. За последно пътувах с този влак през 2003 година и от двувагонната софийска група имаше не повече от 20 души.
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 10:04 pm
от Nikss
Ето и от мен снимка на руският сандък,който днес беше на опашката на
БВ 4613
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 153750.jpg