Страница 4 от 4

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 12:24 am
от VESO
Тези , които са виждали прословутата "рампа" за разтоварване на коли на гара Edirne , вероятно знаят колко е неудобна и задължително такива вагони трябва да са последни в композицията.Когато влаковете се движеха както обичайно в участъка Пловдив - Първомай - Димитровград - Свиленград , нямаше проблеми , тъй като вагоните за превоз на автомобили си бяха последни , но сега с обикалянето през Михайлово и смяната на посоката , те остават първи след локомотива.За да бъдат последни , е нужно още едно въртене и то се постига именно чрез "триъгълника" Пловдив - Филипово - Скутаре.
Загадката е разрешена. :wink:

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 6:24 am
от bdz46
Не е фатално да са начело на влака - и без това ще се прави маневра. Проблемът е, че автомобилите се товарят и разтоварват на самоход и ако се завърти състава, ще трябва да се разтоварват назад.

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 8:11 am
от EuroSprinter
Дори и да го няма проблема с колите вагоните в състава на бърз влак какъвто е Оптимата се подреждат така 1во пътническите после товарните.Представяте ли си в обратната посока пътническите вагони да пътуват от Михайлово до Германия на опашката на влака :?: